Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit het onder de motorkap en is het niet elektrisch ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Renault scenic
bouwjaar 2002
Diesel
.
Hallo allemaal,
Ik heb sinds een week een renault scenic diesel met 217000 km , nu al voor de tweede keer met pech aan de weg gestaan, bij de eerste keer viel de motor op de snelweg uit en deed niets meer, De...
Renault Clio 1.6 : _
2001 : _
Benzine : _
Hallo, Sinds een aantal dagen Loopt mijn Clio'tje slecht ( lijkt op 3 cilinders te lopen ) en ploft uit de uitlaat. Bougies en penbobines zijn alle 4 al vervangen. Bij het vervangen van de bougies viel...
Ik heb een Megane II 1.9 dCi van bj 2004 met nu 245.000km op de teller.
Het is mij erg opgevallen dat ik de laatste tijd koelvloeistof verlies !! het gekke is...
Hoi , ik ben nieuw hier en zou graag hulp willen met de gegevens ivm aantrekken van de kopbouten .
Heb al nieuwe bouten en kop is gevlakt maar hoe werkt het met de graden enz ....
Ik heb een vraag.
Sinds dit najaar rijden we in een renault grand scenic 1.6 dci. Nu het kouder wordt, bemerk ik dat het interieur slecht opwarmt. Ik zet nu standaard...
Model/uitvoering : _Scenic 2.0 16v
Bouwjaar : _2005
Brandstof : _Benzine
Ons oliepeil staat net tussen het onderste streep en de helft van beide streepjes op de oliepeilstok.
Nu wilde ik er wat olie bij doen, maar weet niet wat er in moet of wat...
hallo, ik heb een vraag betreft een renault fuego turbo diesel ik heb een probleem met de startmotor.
hij slaat door in het vliegwiel 9 van de 10 gaat het goed maar de 10de keer gaat het fout.
heeft iemand een oplossing voor mij??? :?
Model/uitvoering :Mégane Grand Tour 2.0 16v _
Bouwjaar : 2005 _
Brandstof : g3 _
Beste medeforumbesoekers,
Ik heb een probleem met mijn Mégane grand tour uit 2005. Deze wil niet meer starten.
Volgens de ANWB is de bdp sensor kaduuk. Geeft 189...
ik heb een probleem. in mei heb ik de krukken as sensor laten vervangen ivm niet starten van de motor. dit is na het uitlezen gebeurt bij de garage. vele kilometers gereden met de vakantie geen problemen. een paar weken geleden na een kilometer...
ik heb een probleem met mijn renault kangoo de verwarming blaast alleen koude lucht
mijn temperatuur gaat niet in het rood en werkt normaal
ik heb de thermostaat vervangen .
Met een warme motor heb ik per ongeluk de toerenbegrenzer aangetikt. Dacht dat ik nog wat over had. Een hoop gestotter wat normaal is. Nu is mn vraag:...
kan er iemand vertellen waar de opvoerpomp zit bij deze wagen.
we hebben twee dagen last gehad van een stotterende motor.
tot hij gisteren niks meer deed en de toevoer naar...
Goeden avond allemaal, Ik heb na het wisselen van de winterbanden gestuit op een bijgeluid uit de motor ruimte. de kans bestaat heel goed dat het geluid al eerder aanwezig was maar dat ik het door de...
Ik had een probleem met mijn auto. Ik kreeg de melding 'controleer inspuitsysteem'. De turbo was uitgeschakeld en de auto trok supersloom op.
In de garage is een turboklep' een paar slangen en een paar sensoren vervangen.
de auto te rijdt...
Het volgende dilemma.
De auto heeft 5100 kilometer gelopen sinds de vorige distributie wissel.
De termijn is volgens mij 120.000 of 4 jaar , hij is er dus aan toe.
De riem ziet er nog prima uit.
Als...
Dit kapot slangetje loopt van mijn gasklep naar het benzinedamp absorbsievat, weet iemand de exacte benaming van dit onderdeel? Dan kan ik eens googelen of ik een...
Even een vraag. Ik lees op het forum veel over het niet aanslaan van de motor. Ik heb er ook last van.
Ik lees iets over een Krukassensor (nokkenassensor) en over een stuurdraad.
Grand Scenic
2009
Gas
Vorige week ging na start de auto niet over van benzine naar Gas. Heel even maar , maar hij begon te stotteren en roken en ging weer meteen over naar bezine. Volgende dag op bezine gestart, ging goed. Ook overzetten naar gas...
Hallo,
Heb last van slecht starten vooral koud, aan de filter is een doorschijnde leiding die van de tank komt en er is duidelijk te zien na een paar uur dat er veel...
Hallo, vorige week heb ik een een Renault twingo gekocht voor 800 euro,
Het is een tijdelijke auto voor korte afstanden
De distributieriem is vervangen bij 135000 en de km...
kan iemand mij vertellen waar een turbodruksensor zich bevind bij een megane rs? heb soms storing en kans is groot dat sensor niet meer goed is. heb...
Tijdens het rijden gaat ineens spontaan het brandstofverbruik omhoog naar wel 17 liter per 100km.
Ook het stationaire toerental loopt dan op tot 1000.
Qua...
Model/uitvoering :clio 1.5 dci
Bouwjaar : 2012
Brandstof : diesel
hr13:40
ik heb nu voor de tweede keer een defecte injector melding en de deze lampjes gingen branden . stop ,sleutel ,motormanegment die bleek vals is .
verleden jaar na 200 km op weg...
ik heb een grand scenic uit 2004
en deze rijd op G3 / Benzine
nu viel mij op (heb de auto gisteren gekocht)
Ik had wat getankt benzine en lpg vol
ik ben gaan rijden naar huis toe
en...
Ik heb een Laguna op het oog maar heb vragen omtrent de distributie
Hij heeft momenteel 190 gelopen, distributie is bij 140 vervangen
maar zit er inmiddels 6 jaar...
Op mijn vakantie kreeg ik problemen de auto hield heel er in en bij stilstand rookte hij bij het spruitstuk en stonk naar olie ?
Anwb er bij heeft het bekeken en zei vertellen dat er idd olie in het...
Na overbouwen van motor met de zelfde motorcode wil hij niet meer aanslaan, gloeiers werken maar lampje van gloeibougies blijft aan, krijgt nu geen brandstof en heb pomp...
Na te horen te krijgen van Renault dat mijn airco compressor defect was, heb ik besloten om hem zelf te vervangen.
Alles goed gelukt, er steekt nu een NISSENS compressor in.
hallo,ik heb een renault laguna ide 2.0 16v uit 2002.
Met de bekende motor storing, ik heb div oplossingen geprobeerd en niks help, ecu stekkers schoon gemaakt,...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum