Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit het onder de motorkap en is het niet elektrisch ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik overweeg om in de toekomst een 1.5 DCI aan te schaffen. Ik rijd voor mijn werk een clio benzine (campus) voorlaatste model dus (vanaf 2001 op de markt) ik vind ze super goed rijden, een heerlijk zitten. een diesel (tzt prive...
Een van m'n 2 injectiepompen is kapot. Nu zeggen ze, dat ze dit niet kunnen repareren in een gewone renault garage en dat je naar een speciaal zaak moet (omdat het op de testbank moet ofzo).
Klopt dit ? En hoeveel zou dat grapje me ongeveer kunnen...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum