Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit het onder de motorkap en is het niet elektrisch ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Twingo 1.2 16v uit 2000
Hoe krijg ik mijn luchtinlaat systeem los? Heb alle moeren los gedraaid, Alleen nu krijg ik hem er niet vanaf omdat die tegen me airco pomp komt?! Hoe kan ik het et beste loshalen zonder vloeistof te verliezen
Vraagje temperatuur koelwater. Bij de meeste auto's staat ie ongeveer in het midden als de boel op temperatuur is. Bij de Cc van de vrouw ziet het er zo uit:
ik heb de ontluchting gevonden en dit dan ook gedaan.. en t systeem lijkt niet meer te lekken
de kachel word helaas nog niet warm
nu word de pijp die aan de bovenkant en naar de onderste kachelaansluiting gaat wel warm
maar de pijp...
Het gaat hier over een Renault Megane 1.6e rn. (volgens autoweek een 8 klepper maar er zit een 16 klepper badge op??? geen idee of de vorige eigenaar deze er op heeft laten zetten of gewoon de badge tof vind) uit 1998
Ik ben voornemens ( valt al onder de goede voornemens 2017 ) om de distributie van de Megane break te laten vervangen. Een enorme stap in mijn leven daar mijn houding met betrekking tot dit onderdeel in principe is; we zullen nog wel eens zien of ie...
Beste forumleden,
Ik heb al geruime tijd problemen met mijn clio 1.2 (D7F motor). De motor slaat over op cilinder nr.1.
Stationair is het al goed te merken en dat blijft zo tot ongeveer 3200 toeren, daarna merk je het niet...
ik heb zonder brandstof gestaan en nu wil die niet meer aanslaan en ik hen geen vonk op de 2 de bougie
bobine vervangen maar geen succes of het is toeval dat die afsloeg..alles brand en werkt prima...
Goede morgen,
Ik rij al jaren in een renault twingo gewoon omdat het lekkere betrouwbare karretjes zijn die makkelijk zelf te onderhouden zijn.
Ik heb een twingo 1,2 benzine uit 1999
Nu ging het verleden week toch fout waardoor ik de anwb moest...
Een aantal maanden geleden heb ik een renault 11 aangeschaft, helaas is de orginele brandstoftank doorgerot. 2 weken geleden heb ik een tweedehands brandstoftank uit een renault 19 aangeschaft (ik had namelijk gehoord dat dat zou...
Ik heb een grand scenic van 2009 gezien en van plan om deze auto te kopen. Echter de motor, een 1.4 tce, heeft 150dkm gedraaid. Indien goed onderhoud, volgens boekje dan, geen problemen te verwachten?
Model/uitvoering :Clio 2 1.5dci 50kw/68pk _
Bouwjaar :2007 _
Brandstof : D _
Hallo ,
Nog even een probleempje aankaarten hier :-)
- Bij m'n Clio moest ik af en toe koelwater bijvullen .Soms 1 of 2 weken niks , dan opeens was het een cm gezakt.
-...
ik ben op zoek naar een (het liefst 2e hands) startmotor voor mijn traffic t1000 uit 1983 benzine
kan iemand mij vertellen waar ik kan zoeken? of nog beter...
Sinds gister een vreemd geluid onder de motorkap boven de 2000 toeren.
-Bij stationair draaien geen probleem.
-Op de plaats gas geven begint het geluid vanaf 2000 toeren.
-Onder het...
Plotseling een hoog olieverbruik: 1 liter op 150 km. Daarvoor al: servicelampje aan en 2 liter kwijt!
Geen leksporen te zien in garage. Oplossing: nieuwe motor??? Km.stand is 163000! Wat zou de oorzaak...
Na plotseling geen vermogen meer te hebben en het gaspedaal niet meer reageert heeft de Wegenwacht de auto uitgelezen en geconstateerd dat de Egr niet meer functioneert.
Internet bied vele mogelijkheden...
Megane coupe rs 2.0t. 2015. Benzine
Hallo, inoktober heb ik na lang zoeken en leuke rs kunnen kopen met een paar honderd op de teller en zo goed als nieuw fulloption was een showmodel die enkel een dag inschrijving had.
Model/uitvoering : Renault Grand Scenic 1.4 TCE _
Bouwjaar : 2009 _
Brandstof : B _
1.4 TCE met 135.000km. Kreeg deze week commentaar van een collega die toevallig achter me reed: Je auto stoot blauwe walm uit en ruikt niet fris. Heb olie...
Beste forumleden, na klachten met mijn EGR klep besloten de EGR weg te laten schrijven bij een tuner en de EGR af te doppen. De auto kwam prima door de APK maar ik...
Hoi,
Ik heb een paar weken geleden mijn distributieriem laten vervangen en er werd me tevens gemeld dat de nokkenasversteller ook aan vervanging toe was.
Na montage van het geheel was het vermogen weg. De...
Ik heb een vraag:
Bij mijn Renault Kangoo 1.9 DTI uit 2001 loopt de temperatuurmeter heel snel omhoog.
Als ik de aanjager op zijn warmst zet wordt deze niet warm.
Na een tijdje stilstaan en afkoelen kan ik weer een kilometer rijden en schiet...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum