Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit het onder de motorkap en is het niet elektrisch ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Hallo,
Ik ben nieuw hier. Ik zit met vraagtekens vandaar mijn bezoek.
Voor de kerst trafic kapot, gebroken tuimelaar-as en 1 tuimelaar. Probleem verholpen door renault. Kosten 1200 euro.
Een paar...
Vraagje, ik heb sinds april 2015 een leuke mooie en fijne Renault Clio 1.4 16v uit 2002.
Afgelopen jaar heb ik regelmatig de ANWB moeten bellen omdat de...
Beste mensen,
zonet onder de motorkap gekeken en die kunststoffen kap verwijderd. Ik moest vaststellen dat het schuim heel vuil en verbrokkeld was. Alssof die...
Ik rijd al 2 jaar met veel tevredenheidmijn grand scenic.
ik heb hem gekocht met 180.000km op de klok en heeft nu inmiddels 260.000km erop staan met zorgeloze...
de beste wensen! Ben nieuw op het forum en bezit een Clio uit 1999 1.2 RN.
Temperatuurmeter blijft heel lang koud. Daarna gaat hij naar normale waarde maar onder het rijden zakt hij regelmatig naar koud of 1 à 2 punten boven koud. Dan ineens naar...
Gisteren op weg naar huis melding dat oliepeil te laag was en er kans was op motorstoring, uiteraard gelijk gestopt en bij het openen van de motorkap zag ik dat alles onder de olie...
Model/uitvoering :Clio2 Campus Fase 2 1.5dci 68pk _
Bouwjaar :2007 _
Brandstof : D _
Jawel , bij mijn nieuwe Clio is er dan toch iets niet in orde : de koude start .
Verkoper had dit wijselijk verzwegen, waarschijnlijk net voor mijn bezoekje de...
Voordat ik mijn Clio verkoop wegens te veel problemen wou ik er tenminste voor zorgen dat de motor min of meer deftig draait.
Zo krijg ik er nog wat centen...
Hey,
ik ben op autojacht:het zal een 1.5dci clio 68PK of megane 1.5DCI 85PK worden.
Ik weet van het krukaslagerprobleem,en oudere 1.5's zouden na 2 ton hun beste tijd hebben gehad.
zijn ze een bepaald jaar sterker en beter ?
Model/uitvoering :Grand Scenic 1.5dci 78KW _
Bouwjaar :2006 _
Brandstof :Diesel _
Hallo , ik was online aan het kijken voor olie voor de grand scenic.
Blijkbaar zou de norm RN0720 moeten zijn.
Echter toevallig zag ik bij Nissan Quasqai , ook voor...
Ik heb een megane grand tour 2.0 16v uit 2003 op lpg g3
Nu heb ik sinds gisteren dat hij op gas stottert en onregelmatig loopt en soms zelfs afslaat, het reageert net of het gas alsof het gas op is,als je het...
Renault grand Scenic 2L automaat: _
2012 : _
B : _
Ik ben sinds vorige week de gelukkige bezitter van een Renault Grand Scenic 2.0L automaat Benzine uit 2012 met 18K op de teller. Ik vraag me af of het een goed idee is om LPG in te bouwen. Ik...
In mn Laguna 1 1.8 16v zit momenteel Castrol GTX half syntetisch. API SL/CF, ACEA A3/B3.
Kom net in de schuur Valvoline tegen met exact dezelfde specs. Kan ik dit er bij mikken of liever niet?
Kwam nog een leuke test tegen toen ik wat aan het...
Renault scenic
bouwjaar 2002
Diesel
.
Hallo allemaal,
Ik heb sinds een week een renault scenic diesel met 217000 km , nu al voor de tweede keer met pech aan de weg gestaan, bij de eerste keer viel de motor op de snelweg uit en deed niets meer, De...
Renault Clio 1.6 : _
2001 : _
Benzine : _
Hallo, Sinds een aantal dagen Loopt mijn Clio'tje slecht ( lijkt op 3 cilinders te lopen ) en ploft uit de uitlaat. Bougies en penbobines zijn alle 4 al vervangen. Bij het vervangen van de bougies viel...
Ik heb een Megane II 1.9 dCi van bj 2004 met nu 245.000km op de teller.
Het is mij erg opgevallen dat ik de laatste tijd koelvloeistof verlies !! het gekke is...
Hoi , ik ben nieuw hier en zou graag hulp willen met de gegevens ivm aantrekken van de kopbouten .
Heb al nieuwe bouten en kop is gevlakt maar hoe werkt het met de graden enz ....
Ik heb een vraag.
Sinds dit najaar rijden we in een renault grand scenic 1.6 dci. Nu het kouder wordt, bemerk ik dat het interieur slecht opwarmt. Ik zet nu standaard...
Model/uitvoering : _Scenic 2.0 16v
Bouwjaar : _2005
Brandstof : _Benzine
Ons oliepeil staat net tussen het onderste streep en de helft van beide streepjes op de oliepeilstok.
Nu wilde ik er wat olie bij doen, maar weet niet wat er in moet of wat...
hallo, ik heb een vraag betreft een renault fuego turbo diesel ik heb een probleem met de startmotor.
hij slaat door in het vliegwiel 9 van de 10 gaat het goed maar de 10de keer gaat het fout.
heeft iemand een oplossing voor mij??? :?
Model/uitvoering :Mégane Grand Tour 2.0 16v _
Bouwjaar : 2005 _
Brandstof : g3 _
Beste medeforumbesoekers,
Ik heb een probleem met mijn Mégane grand tour uit 2005. Deze wil niet meer starten.
Volgens de ANWB is de bdp sensor kaduuk. Geeft 189...
ik heb een probleem. in mei heb ik de krukken as sensor laten vervangen ivm niet starten van de motor. dit is na het uitlezen gebeurt bij de garage. vele kilometers gereden met de vakantie geen problemen. een paar weken geleden na een kilometer...
ik heb een probleem met mijn renault kangoo de verwarming blaast alleen koude lucht
mijn temperatuur gaat niet in het rood en werkt normaal
ik heb de thermostaat vervangen .
Met een warme motor heb ik per ongeluk de toerenbegrenzer aangetikt. Dacht dat ik nog wat over had. Een hoop gestotter wat normaal is. Nu is mn vraag:...
kan er iemand vertellen waar de opvoerpomp zit bij deze wagen.
we hebben twee dagen last gehad van een stotterende motor.
tot hij gisteren niks meer deed en de toevoer naar...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum