Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit het onder de motorkap en is het niet elektrisch ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Nood in zuid Frankrijk.
Ik heb een megane scenic 2 l uit 2000.
Kan deze kar nu wel of niet gebruik maken van de toegevoegde E10?
Heb al tegenstrijdige berichten gezien
Net een clio gekocht. Rijdt opzich prima, alleen in stationair merk ik dat de motor en daardoor de hele auto schudt. Dit is met koppeling ingedrukt en ook...
De auto is uitgelezen en de foutcode was EGR-klep vervuild of vervangen. Ik heb de EGR-klep gereinigd. De klachten van het inhouden en stootten rond de 2000...
Het gaat om een Kangoo benzine 1.6 uit 2006 met 110.000 km. De temperatuurmeterweergave daalt regelmatig bij de de afrit van de snelweg van 4 blokjes (normale stand) naar 2 blokjes. Soms blijft de temperatuurweergave op de snelweg een poos op 2...
Model/uitvoering : _twingo gt 1,2 16v turbo tce cnoc
Bouwjaar : _2007
Brandstof : _benzine
wie kan mij vertellen hoe ik de motorcode van mijn twingo kan achterhalen of vinden? Volgens de afbeeldingen in het serviceboekje moet er een plaatje...
De Laguna 1 16v maakt zoals bekend bij dit model een flinke bek toeren. Vorig weekend naar de UK geweest wat de eerste wat langere rit was. Juist bij snelheden tussen 100 - 120 km/h dringen er, door mij als vervelend ervaren motorgeluid door in het...
M'n collega heeft een motor die nu dienst doet als ballast en hij wil het anders. Zelf heb ik geen bal verstand van motoren en heb jullie hulp nodig. Hij heeft de boot zo gekocht en de motor doet het niet. Volgens zijn bevindingen ontbreekt de...
hallo
ik heb mijn oog laten vallen op een grand scenic uit 2008 met een 1.5 dci motor
deze heeft 200.000 km gelopen.
ik neem aan dat een diesel motor nog wel...
renault megane 2 uit 2003
benzine
Sinds gisteren komt er rook onder de moterkap vandaan. Gargae gekeken en ligt veel olie bij moter.
Is dit altijd de koppakking of kan het ook nog iets anders zijn. Koelvloeistof meter blijft in midden en ook geen...
hallo,ik heb een busje benzine in de tank gegoten en waarschijnlijk zat er wat vuil bij.De motor draait niet vlot. de brandstoffilter is misschien vuil.Ik vind...
Hallo,
Ik heb een Scenic II/fase 2 met ondertussen 135000km op de teller. In rij ongeveer een 30000km/jaar. Nu heb ik eens een vraagje? Is het mss aanbevolen om iets van aditief bij de diesel of de olie...
Mijn renault megane 1.6 heeft al enige tijd moeite met starten. De startmotor draait maar pas na een poosje begint de motor te lopen. Niet altijd, soms start hij wel...
Hallo,
Ik ben nieuw hier. Ik zit met vraagtekens vandaar mijn bezoek.
Voor de kerst trafic kapot, gebroken tuimelaar-as en 1 tuimelaar. Probleem verholpen door renault. Kosten 1200 euro.
Een paar...
Vraagje, ik heb sinds april 2015 een leuke mooie en fijne Renault Clio 1.4 16v uit 2002.
Afgelopen jaar heb ik regelmatig de ANWB moeten bellen omdat de...
Beste mensen,
zonet onder de motorkap gekeken en die kunststoffen kap verwijderd. Ik moest vaststellen dat het schuim heel vuil en verbrokkeld was. Alssof die...
Ik rijd al 2 jaar met veel tevredenheidmijn grand scenic.
ik heb hem gekocht met 180.000km op de klok en heeft nu inmiddels 260.000km erop staan met zorgeloze...
de beste wensen! Ben nieuw op het forum en bezit een Clio uit 1999 1.2 RN.
Temperatuurmeter blijft heel lang koud. Daarna gaat hij naar normale waarde maar onder het rijden zakt hij regelmatig naar koud of 1 à 2 punten boven koud. Dan ineens naar...
Gisteren op weg naar huis melding dat oliepeil te laag was en er kans was op motorstoring, uiteraard gelijk gestopt en bij het openen van de motorkap zag ik dat alles onder de olie...
Model/uitvoering :Clio2 Campus Fase 2 1.5dci 68pk _
Bouwjaar :2007 _
Brandstof : D _
Jawel , bij mijn nieuwe Clio is er dan toch iets niet in orde : de koude start .
Verkoper had dit wijselijk verzwegen, waarschijnlijk net voor mijn bezoekje de...
Voordat ik mijn Clio verkoop wegens te veel problemen wou ik er tenminste voor zorgen dat de motor min of meer deftig draait.
Zo krijg ik er nog wat centen...
Hey,
ik ben op autojacht:het zal een 1.5dci clio 68PK of megane 1.5DCI 85PK worden.
Ik weet van het krukaslagerprobleem,en oudere 1.5's zouden na 2 ton hun beste tijd hebben gehad.
zijn ze een bepaald jaar sterker en beter ?
Model/uitvoering :Grand Scenic 1.5dci 78KW _
Bouwjaar :2006 _
Brandstof :Diesel _
Hallo , ik was online aan het kijken voor olie voor de grand scenic.
Blijkbaar zou de norm RN0720 moeten zijn.
Echter toevallig zag ik bij Nissan Quasqai , ook voor...
Ik heb een megane grand tour 2.0 16v uit 2003 op lpg g3
Nu heb ik sinds gisteren dat hij op gas stottert en onregelmatig loopt en soms zelfs afslaat, het reageert net of het gas alsof het gas op is,als je het...
Renault grand Scenic 2L automaat: _
2012 : _
B : _
Ik ben sinds vorige week de gelukkige bezitter van een Renault Grand Scenic 2.0L automaat Benzine uit 2012 met 18K op de teller. Ik vraag me af of het een goed idee is om LPG in te bouwen. Ik...
In mn Laguna 1 1.8 16v zit momenteel Castrol GTX half syntetisch. API SL/CF, ACEA A3/B3.
Kom net in de schuur Valvoline tegen met exact dezelfde specs. Kan ik dit er bij mikken of liever niet?
Kwam nog een leuke test tegen toen ik wat aan het...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum