Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Goed net de auto voor veel geld door de APK krijg je dit.
Van de week merkte ik savonds dat de auto toen ik em achter t huis zette onregelmatig stationair loopt en net blijft lopen.
Motor uit en weer aan weg probleem, liep weer goed.
Ik moest laatst een bobine hebben, espace nagekeken op sloop niks te vinden.
Ik loop naar de uitgang toe staat er een megane uit 1998 met het zelfde blok. :D
dus nu ga ik in het vervolg ook bij een megane kijken als ik wat nodig heb.
zoals de titel zegt auto naar herkeuring vanmorgen.
alles ok. maar.... co tussen de 1,5 en 2,0 procent...
Lambdawaarde schommelt omhoog en omlaag...
enid idee iemand? Zowel op benz als lpg zelfde waarde.
verbruik niet schrikbarend hoog. ong 330 km...
Wie weet of het normaal is dat onze Espace zo verschrikkelijk zuipt,
Ik snap best dat hij omdat het een V6 is best wat lust
Maar dit vind ik soms echt te gek.
In het dagelijks gebruik rijd hij meest 1 op3/4
Met 550 kilometer is de...
Weet iemand waar het drooggasfilter van een Eurogas EAS G3 installatie met Landi Renzo verdamper zicht bevindt?
Onze Espace trekt nl slecht op, eenmaal op snelheid = prima, het zijn enkel de eerste meters tevens slaat de auto koud...
Na enkele berichten te hebben gelezen over Renault en vochtproblemen heb ik nog steeds de vraag, hoe kan ik het beste de motorruimte van een Espace III twee liter benzine schoon maken?
Is het een kwestie van motor laten lopen en dan de hoge druk met...
Model/uitvoering : Grand Espace III 2,2 dCi _
Bouwjaar :2001 _
Brandstof : Diesel _
Ik heb een Grand Espace 2,2 dCi van bj 2001 met vermogensverlies.
De auto trok voor geen meter op was net een tractor en gaf melding inspuitsysteem aan in het...
Goedendag, kan iemand mij misschien vertellen wat het aanhaalmoment van de kopbouten is voor een 2.0 16v F4R motor?
Ik heb Dialogys al besteld, maar ik wil de kop er...
Model/uitvoering : Grand Espace III _
Bouwjaar :2000 _
Brandstof :diesel _
Heb nu een Espace III 2,2 dCi motorcode G9T van bj 2001 met een probleem in de motor.
Nu wil ik die motor eruit halen en de oude type 2,2 dT motorcode G8T erin bouwen is...
Ik heb een Renault Grand Espace III van bj 2000, de auto heeft 220.000 gelopen. Multiriem is zo'n 3000 km geleden vervangen. En vorige week is de Katalysator vervangen (die onder auto zit, niet op het spruitstuk, volgens monteur leek die in...
Ik heb een andere probleem met m,n andere Espace en hopend dat iemand er raad mee heeft.
Als ik de Espace start dan gaat normaal de gloeispiraal uit maar nu blijft ie...
ik heb sinds vanmiddag problemen met mijn Grand Espace III 2,2 dT van bj 1999.
Ik stond voor het stoplicht en toen die op groen ging trok ik heel rustig op en plotseling viel de auto uit!
Ik kon hem nog net aan de kant krijgen en probeerde hem...
ik ben met een F4R cilinderkop bezig, deze heeft 16 kromme kleppen als gevolg van distributie schade. Nu is er ook een loopvlak van de uitlaatnokkenas...
Wil een Espace-collega onder mijn motorkap (Espace type 2, 2.0i 16V bouwjaar 2001) kijken hoe mijn multiriem is bevestigd, omdat hij vermoed dat zijn multiriem verkeerd gemonteerd is. Is die van mij op dezelfde manier gemonteerd (ruim 1 jaar geleden...
Afgelopen weekend voor het eerst opgemerkt , een brandlucht bij de espace na een ritje.
Er hingen wat oliedruppels aan de uitlaat wat het luchtje veroorzaakte.
Auto op de krik gezet en er even onder gekeken.
Olielekkage uit rubberen hoes van de...
kan je van deze espace (2.2 td van 1997) de cilinderkop zo demonteren of moet de hele motor eruit? de distributiriem is kapot en ik krijg het inlaatspruitstuk nog niet eens weg
Ik sta voor de volgende beslissing, onze Espace moet een grote beurt dat wil zeggen hij wordt klaar gemaakt voor onze aankomende vakantie naar Toscane.
Hij heeft nu 165.000 gelopen en de riem is bij 87.000...
Renault Espace The Race ,2.0L 16 V
Bouwjaar :2001
Brandstof :Gas, Vialle LPI
Gisteren viel de motor van mijn Renault Espace the Race, 2.0 l, 16V , spontaan uit in de file. Nu krijg ik de motor niet meer gestart. De auto heeft hiervoor geen enkel...
Wij hebben van twee Espace 1 Espace compleet gemaakt. Diverse onderdelen overgezet evenals. Van de schade Espace hebben we het gehele contactslot, sensors en alle computers overgezet naar de Espace die we compleet willen maken. Vervolgens zijn...
Hoe moet je het aanpakken om de gloeikaarsen te vervangen? Is daarvoor veel demontagewerk vereist zoals het volledig demonteren van het bovenliggende massieve...
hallo
Ik heb een espace 2.0 16V bj 2000
De auto loopt slecht stationaire vandaar dat ik graag even het luchtfilter ook wil controleren maar ik heb geen idee hoe ik dat kreng eruit krijg! Hij zit namelijk achter mijn motorblok.
Ik heb een foto van...
Kan iemand mij vertellen of de gaskleppot meter voor de 8v en 16v hetzelfde zijn?
Bij autosensorberlin kennen ze namelijk alleen een potmeter voor de 16v 2.0 liter, en wij...
Hoi ik heb een dringende vraag mijn espace loopt zeer slecht te laag toeren stationair is er iemand die weet hoe je het toerental omhoog kan krijgen kan namelijk niet eens de caraboteur vinden want normaal kan je deze met een stelschroef iets omhoog...
Voor jullie ben ik nieuw echter jullie niet voor mij.
Ik maak al jaren gebruiktvan dit renault forum en kon
er altijd uitkomen met wat al geschreven was.
Maar nu is toch de tijd gekomen om mij optegeven(ik
voel me wel...
Heb gisteren een Grand Espace III 2,2 dT gekocht met turbo schade.
Nu heb ik al diverse Espaceen gekocht voor onderdelen verkoop dus heb dezelfde turbo over.
Nu is...
Wie heeft ervaring met het monteren van een benzine injector voor de motor 2.0 16V, de injector van de 1e cilinder
werkt niet meer,deze motor loopt op LPG,op LPG geen centje pijn, pakt alle 4 cilinders, laten uitlezen injector van 1e...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum