Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik ben in het bezit van een Renault Espace 2.2 DCI van 2005 met automatisch transmissie.
De auto is spontaan in de noodloop gesprongen zonder een storingsmelding te geven, ook bij het uitlezen van de storing zijn er geen afwijkingen geconstateerd....
2.0 V16 espace IV. De motor houdt na ca 2 min. na het starten in. Euvel lost zich op door te ontkoppelen en gaspedaal los te laten even uit laten rijden en gas erop. Verder geen vermogens verlies en de rest van de rit komt het ook niet meer voor....
dit weekend een storing gehad tijdens het rijden. Eerst de melding emissie controle defect waarna vrij snel de melding injectiesysteem buiten werking kwam met een STOP...
Ik heb hier nog een K&N inlegfilter liggen voor mijn Espace 2.0 dci 175. Nu heb ik die proberen wisselen met de originele luchtfilter maar het lukt me langs geen kanten. Ik vijs die 4 vijzen los die het...
Ik heb een espace 20dci 175pk initiale van 2006. Nu heb ik al enkele keren problemen gehad met de roetfilter. Nu zou volgens mijn (officiele) garage de roetfilter op korte termijn moeten vervangen worden, wat een dure grap zou worden.
Nu...
Mijn Renault Espace rijdt niet meer zo lekker soepel als voorheen. Hij stottert een klein beetje bij constante snelheden (niet bij gas geven) en als de motor koud...
Hallo ,
ik heb enkele problemen met onze espace ,motor hangt wat vol met olie aan het kleppendeksel !!nu heb ik al wat aan het zoeken geweest en gelezen dat het kleppendeksel gescheurd zou zijn ?? of de carter ontluchting ?? ik wil er volgend...
Bij wegrijden klapperen de voorwielen en bij file op een stevige helling is het mij nu een paar keer voorgekomen dat ik hem niet meer in zijn versnelling kreeg.
Ik heb het forum door zitten kijken, maar zie hier nog geen bericht over staan.
Wij hebben een Espace IV van na de facelift en ik wilde olie bijvullen, maar ook via de peilstok meten of er genoeg in zit, dus ik heb met heel veel...
Mijn Espace IV houdt bij lager toeren in zowel op Benzine als LPG (LPG iets minder)
Een goede forumvriend in NL gaf aan: checken > kabels, bougies , bobines, gasklephuis, TP-sensor, MAP-sensor,
In NL aan de clip gehangen en geen...
Heeft iemand ervaring met de betrouwbaarheid van de 3.5 V6 op LPG?
Welke motor is de beste keuze voor een Espace op gas - de 2.0T of de 3.5V6?
Ik weet dat er nog steeds veel mensen zijn die lpg niet zien zitten maar heb inmiddels de nodige ervaring...
We kochten vlak voor de vakantie een espace 1.9dci, helaas heeft deze ons in de steek gelaten op het moment dat we Spanje inreden,na veel gebel en getouwtrek bleek de kop...
Hoi all ik heb een vraagje heeft iemand een idee waar ik een nokkenassensor voor een espace 3.5 v6 van 2003 kan kopen
Heb al op Internet rond gesnuffeld naar kan er zo geen vinden.
Alle hulp is zeer welkom
Stond van de week zonder benzine op de snelweg (digitale meter defect) met mn 3.5 v6 espace uit 2005
na naar een tankstation gesleept te zijn en weer onderweg naar duitsland, net de grens over geef gas en auto gaat in noodloop meldlamjes aan.
bij...
Ik heb sinds vandaag een lekkage in een leiding van de benzine toevoer of afvoer. Ik heb er een foto bij gedaan en hoop dat iemand me kan vertellen wat er mis is en of ik deze leiding kan vervangen voor een universele leiding of...
We zijn op vakantie in Italië.
Probleem : auto rookt bij gas geven of bij kracht leveren.
Vooral met de caravan rookt hij aardig wat.
Geen vermogenverlies en ook geen olieverbruik.
Auto of caravan is ook niet zwart aan achterzijde.
Het roken is...
Ik heb al heel wat reparaties op deze auto zitten. Kabelboom vervangen, ECU gecontroleerd, Drukomvormer vervangen, nieuwe dynamo maar iedere keer als ik wegrij krijg...
Na ruim ene maand geen last te hebben gehad, gisteren weer een stotterende motor .
Na een stuk gereden te hebben op de snelweg met 120km./hr, een stuk 90km/hr gereden (snelheidsbeperikng). Na einde snelheidsbeperking, acceleren. Helaas, motor...
Mijn espace IV uit 2004 met circa 194000 op teller en nieuwe motor en turbo bij 127.000 houdt in bij start. Hij reageert in eerste instantie helemaal niet op gaspedaal en heeft bij eerste meters geen vermogen. Na een tijdje reageert hij wel normaal...
Hallo,
Ik heb 'n stomme fout gemaakt. Bij het vervangen van de riem heb ik vergeten de krukas te borgen.
Nu staan de nokassen en krukas niet meer op tijd en ik kan nergens 'n merkteken vinden op de nokas poulys
Ik was aan het nagaan wat voor onderhoud er aan de Espace moet gebeuren in het voorjaar. Dit blijkt via Carsom te kunnen.
De auto heeft 205000km gereden, en het betreft een Espace 2.0T automaat uit 2004.
Ik krijg op het display de melding onmiddellijk olie verversen
Er zit voldoende olie in, die is al een paar keer bijgevuld.
Waar komt die melding vandaan? is er een meting in het...
Ik wil de luchtfilter van onze Espace 2.0 Turbo (phase 2, april 2006) vervangen. Is het noodzakelijk om de accu ook te ontkoppelen voor de werkzaamheden?
Uit het Franse werkplaatsboek maak ik op dat het bij de versie zonder Turbo wel...
Gisteren begon mijn Espace 2.0T bij een snelheid van 130km/u te stotteren . Tot 126km/u gaat het goed, daarboven niet meer.
Iemand mogelijk een idee wat dit zou kunnen zijn?
Het betreft een Renault Espace 2.0T Privelige uit 2004
Hoi, zoals de titel het zegt houd mijn wagen zich soms in bij het nemen van een bocht, die wilt dan ff niet meer vooruit. Vanaf we uit de bocht of rond punt zijn is het probleem verdwenen. Betreft een Espace 20 dci van 2008 met 225.000 op de...
ik heb vanmiddag mijn dynamo vervangen, en nu rijdt mijn Espace 2.2dCi klote... Krijg na het starten geen foutmelding, alleen als ik ga rijden krijg ik het motorstorings lampje op het display te zien.
Afgelopen week hebben wij onze eerste grand espace gekocht (wegens gezinsuitbreiding). Wat rijd dat heerlijk! Moet nog wel een chauffeurspet aanschaffen :D
Ik heb al enige jaren een espace IV 3.0 dci, de auto is van 2005. Tijdens de laatste vorst begon mijn auto in te houden en nadat het inhouden weg was, gaf de auto aan dat de motor te warm was. Ik heb de auto gelijk naar de garage gebracht....
Espace 2.0t :
2003 :
Benzine :
Ik heb mijn gasklephuis en tijdje geleden laten reviseren wat nodig was maar nu heb ik telkens het probleem dat hij vuil wordt en dan blijft het gas hangen in hoge toeren
Dus kan iemand vertellen waar het vuil...
Mijn vrouw wilde vanmorgen met de Espace 3.5 V6 uit 2005 op pad maar hij wilde niet starten.
Toen ik vanavond thuis kwam heb ik het ook geprobeerd maar ook nu deed hij het niet. Heb de accu 10 minuten losgekoppeld maar dit had ook geen resultaat....
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum