Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een grand espace 3.5 V6 uit 2003 en waarschijnlijk is de startmoter defect...weet iemand of ik hierbij makkelijk bij kan en waar het ongeveer zich bevind bij deze model ?
Zojuist iets erg vaag meegemaakt met de Grand Espace 3.5V6.
Reed rusting 100 op de snelweg tot opeens ik een flinke klap voelde (alsof je stilstaat en opeens de bak in z'n eerste versnelling ramt).
Kort daarna kwamen er verschillende meldingen op...
Heeft er iemand (min of meer recente) ervaring met t tunen van bovenstaande motor? Is 'n automaat. In verbruik en prestatie. Motor heeft 153dkm gelopen.
Ik heb een Renault Grande Espace 3.5 V6 Automaat 2006 fase 2.
Omdat de auto reeds 280.000 km heeft gereden en de koppakking lek was had ik besloten om er een nieuw blok in te bouwen.
Ik vond een donor auto met gereviseerd blok...
Ik ben nieuw op het forum, onlangs heb ik een espace 3.5 v6 uit 2005 gekocht. De auto rijdt naar tevredenheid, maar loopt op den duur warm.
De radiator voelt echter koud aan. Ik heb de thermostaat eruit gehaald en gechecked, en deze...
Mijn Renault Espace 2.0 T uit 2005 rijd sinds kort pruttelend. Ik heb hem uit laten lezen en we konden geen storing vinden.
Het is heel onregelmatig. de ene dag rijd hij goed en de andere keer pruttelt hij. Iemand een idee?
Hallo allemaal .
Sinds kort gedraagt onze ouwe getrouwe (Espace 2.2 Dci automaat van 2004 met 277.000 Km) zich vreemd .
Na het opstarten lijkt alles in orde ; de standaardcontroles worden uitgevoerd
voordat een grote O.K op het dashboard verschijnt...
Ik heb een renault espace bouwjaar 2003 die niet wil starten.
startmotor draait wel rond en heb voldoende stroom en heb ook de andere kaart geprobeerd.
ik heb ook iets gelezen over een bdp sensor.
kan iemand mij vertellen waar hij zit...
Daar zijn we weer eens :lol:
Na vorig jaar de auto weer goed verzorgd te hebben met nieuwe banden, distributieriem en onlangs nieuwe dynamo, meteen na vervanging van dynamo storing bij hogere toerentallen. Auto gaat dan in noodloop en na tijdje...
ik heb een week geleden een grand espace 2004 2.2 dci automaat gekocht. Tijdens mijn eerste rit gaf de boordcomputer de melding; defaillance injecteurs weer. De wagen heeft een enorm vermogensverlies tijdens het vertrekken om nog maar te zwijgen...
Hallo allemaal,
Ik ging laatst door de wasstraat met de Espace (4) en keek bij thuiskomst even onder de motorkap.
Ik zag dat er water stond in een opening. Het is de rechteropening die verbinding maakt met de opening in de motorklep zelf. Heb sterk...
Mijn Espace (2.0T uit 2007) lekt vloeistof aan de onderzijde aan de passagierskant. In de kunststof afdekplaat lijkt een klepje te zitten waar een waterachtige vloeistof uit lekt. Iemand een idee wat dat kan zijn?
Aan de onderzijde vann de passagierskant van mijn espace zie ik vocht lekken uit een klepje in de kunststof kap die zich daar bevindt. (Hoop dat iemand dit kan duiden). Geen olie, kan iemand aangeven wat dit zou kunnen zijn?
We hebben sinds een aantal weken de storing melding Inspuiting controleren . De turbo sensor is vervangen en de turbo is ook vervangen. Maar de storing blijft terug komen. We hebben inmiddels 2500,00 euro aan kosten uitgegeven. Kan iemand ons verder...
Ik ben in het bezit van een Grand Espace 2.0T uit 2007 (F4r 797).
Begin vorige week stil moeten zetten omdat er een dynamo een kapot lager had. Tevens was de krukas poelie aan vervanging (die slingerde wat veel, waardoor...
Ik heb een Renault Espace 3.5 V6 uit 2003. 257.000km gereden, waarvan de laatste 50.000 probleemloos door mij! Tot nu...
Uit het niets kreeg ik na starten de foutmeldingen ESP defect, ABS defect, Automatische parkeerrem defect,...
espace 3.0 DCI automaat
geeft de volgende waarschuwing emissie systeem laten controleren.
De auto reageert te snel bij het weg rijden.
Onder het rijden in de file plotseling hevige versnelling zo erg dat de wagen door de remmen ging,
enige...
Voor wat storingen wil ik de ECU controllen
Wie kan mij vertellen waar deze zit in een Espace 4?
Wel de UCH gevonden(boven het stuur) en Computer van de automaat(naast de accu)
Ik krijg in mijn display te zien dat de Inspuiting gecontroleerd moet worden, de auto blijft verder wel rijden maar het lijkt alsof hij niet evenveel kracht heeft als normaal. Met de motor uit zetten verdwijnt de melding weer. komt echter telkens...
Bij mijn Espace IV 3.0 v6 dci 181pk phase 2.
Motor heeft 110.000km gelopen en turbo was toen overgezet had 367.000km gedraaid.
Bij de stoplicht tijdens het optrekken hoorde ik een slippende geluid onder de motorkap.
En direct daarna wilde de auto...
OK, dus voor de 1e keer in ons 7 jarige bezit de koelvloeistof van minimaal 75.000 km oud vervangen net voor de vakantie.
Onderaan de V-bak (volgens mij het laagste punt) de onderste slang los gemaakt en ja hoor : bluts, een lichte, grijzige...
Ik heb een vraag waar ik wel al meer over gelezen heb maar ik kan het niet meer terugvinden.
Dus stel ik hem nog maar een keer
Mijn espace 4 uit 2003 3.5 v6 tikt heel kort bij de koude start. Dit zijn vermoedelijk de kleppen maar ken dit nou kwaad?...
Hoi ik wil even wat melden wat ik heb meegemaakt met mijn Espace IV 3.0 dci.
Ik heb inmiddels mijn 5de Grand Espace IV 3.0 dci 2007
Auto heeft bijna 330.000km gelopen en motor ongeveer 60.000km vorige jaar nieuwe ingezet..
2 weken terug opeens geen...
Wie kan me helpen?
Mijn Espace 3,5, 8 jaar oud, 246.000 km, heeft het volgende verschijnsel:
Bij verschillende snelheden (5 km/uur, 100 km/uur, 120 km/uur), maar wel bij warme motor, verschijnt 'Inspuitsysteem Defect', even later 'ESP defect' en dan...
Ik wil graag een probleem voorleggen waar ik zelf
Niet meer uitkom ik heb een Renault espace 3.5 V6
Die niet aanslaat, ik heb geplaatst een nieuwe accu
en bougies verder is er ook een vonk en inspuiting dat
heb ik gecontroleerd door...
Groot onderhoud aan de Espace zo net voor de vakantie.
Dus na 255.000 km's leek het me wel verstandig om de koelvloeistof te wisselen.
De laatste 75.000 km (onze km's dus...) is dat iid niet eerder gebeurd.
Hoi. Wij zijn de eigenaar van een espace 3.5 liter uit 2007. De motor heeft het helaas begeven. Gereden met te weinig olie. Maar nergens een nieuw blok te vinden. En repareren lijkt ook geen optie. Ik heb nog nooit zijn fijne auto gehad. Alle ideeën...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum