Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo, ik heb net een nieuwe trekhaak gemonteerd op mijn Renault Grand Tour 2007, ik heb alle kabels nu aangesloten alleen nu moet ik nog een constante stroomdraad trekken. Alleen waar haal ik deze weg. Van de accu, maar waar kan ik deze dan langs...
bij mijn megane break (2001) is het volgende het geval: als het regent en ik de ruitenwisser voor aan zet, dan gaat af en toe de ruitenwisser achter geheel spontaan meedoen, ondanks dat deze niet ingeschakeld is. Soms houdt ie zich ook wel...
Ik moest de batterij vervangen van mijn Megane 2 1,5dci.
Er zat een Delphi 12V 65Ah 720A. Waarschijnlijk de eerste batterij van de fabriek.
Nu heb ik een Torus 12V 72Ah 600A gekregen. Ik heb gemerkt dat de nieuwe batterij 1-1,5cm hoger is, maar toch...
Hallo allen,
Airco/cc van Megane 1,5dci 101pk koelt niet meer.
Paar dagen geleden was de accu plat en de auto wilde niet meer starten. De accu is nu opgeladen en de auto start wel goed maar de airco/cc werkt niet. Ik ben niet zeker of dat aan de...
Vandaag toen ik thuis kwam met de auto sloeg hij net of toen ik een bultje op reed, toen ik hem weer startte maakte hij een raar geluid en begon het stuur enorm te trillen, dit gebeurde al...
Beste forummers,
Ik heb al een tijdje een megane grand tour uit 2005, rijdend op LPG en hij doet het prima. Ik zit erover te denken een leren interieur in te bouwen, alleen weet ik niet zeker met welke andere meganes het interieur uitwisselbaar is....
Ik heb problemen met mijn megane uit 1999. Als ik een tijdje aan het rijden ben treed er na 10 minuten een vreemd schurend geluid op wanneer ik mijn gas loslaat. Als ik 100 rij en mijn gas loslaat naar 80 dan hoor ik het het hardst. Zodra ik...
hallo als de megane 1.5dci stationare toerental draaid dan voel ik mijn stoel trillen wat kan dit zijn kan het een motorsteun zijn die slapjes is geworden
In mijn Megane II van 2003, benzine, 1.6, ging vandaag het motormanagement lampje branden.
Verder is er niks gebeurd en hebben we niks gemerkt aan de auto.
Start goed, rijdt goed, trekt goed....
Ook geen storingen in het geheugen....
hallo kan je de egr klep nou wel of niet afblinden van renault megan 1.5 dci 82pk 2003, bij mijn lancia lybra 1.9jtd kon dat wel zonder melding of gewoon de stekker loslaten ik hoor het graag van jullie
Ik heb een vraag m.b.t. tot winterbanden voor mijn renault Megane 3 1.6.
Ik heb nog een set winterbanden liggen merk Dunlop die 1 seizoen gebruikt zijn (vorig jaar nieuw gekocht) op mijn Clio Estate.
Nu vroeg ik mij af of ik deze...
Zou iemand mij een overzicht kunnen sturen uit dialogys hoe je de rembekrachtiger van een Renault Megane Coupe 1.6 16v van bouwjaar 2000 moet vervangen?
Ik ben net nieuw hier. Nadat ik al een behoorlijke tijd heb van dit probleem last heb wil ik toch eens zoeken naar een oplossing en hopelijk kan ik hier wat meer informatie vinden.
Het gaat om een Megane 1.6 16V. De auto heeft nu...
Ik heb al een tijdje last van het probleem dat het stationair toerental niet meer verhoogd word met de airco aan waardoor hij slecht gaat lopen.
Als de airco uit is heb ik dat probleem niet.
Ook word het toerental niet goed opgevangen zodra de...
Ik heb net een Renault Megane Estate Dynamique ECO2 Diesel (een hele mond vol) besteld. In de specs staat dat deze maximaal 1500kg geremd mag trekken. Echter de dealer vertelde mij dat de trekhaak maximaal 1300kg aan kan.... Op diverse...
ik ben in het bezit van een renault megane 2 uit 2007, het is een 5 deurs.
nu ben ik van plan om nieuwe speakers te kopen, aangezien ik enkel in mijn voordeuren speakers heb, en ik deze niet al te goed vind. nu zou ik graag wat advies en...
bij het parkeren op een helling in de regen komt er steeds water binnengelopen aan de aansluiting van de hardtop en de bovenkant van de voorruit .
Het gebeurt enkel aan aan de passagierskant .wij zijn al meerdere malen naar de verdeler geweest maar...
wie kan mij verder helpen' 2 weken geleden wou ik mijn megane starten maar deed helemaal niet en in het display stond automatische transmissie controleren en het servicelampje ging branden, hierop de anwb gebeld. Die heeft toen de hendel een paar...
wie kan mijn helpen met een probleem zins ik een auto radio heb aan gesloten via de iso aan sluiting van de Renault megane senice uit 1997 doet mijn dasboard verlichting het niet meer als ik het licht aan doe.
en als ik het licht aan doe dan...
Ik heb een renault megane 2.0 16V. coupe uit 96.
nu heb ik sinds een tijd al problemen met de sleutel cv, startonderbreker.
heb gisteren de sleutel laten inleren maar dit wou helaas niet,
nu kwam de garage met het idee om verdere diagnose's...
Zojuist heb ik me aangemeld op het forum omdat ik op zoek ben naar een andere auto. Aangezien een Renault Megane Grand Tour zo'n beetje aan alle wensen voldoet leek het me verstandig even bij de experts navraag te doen :wink:
ik heb afgelopen weekend een parrot ck3100 kit ingebouwd in mn megane II hatchback (bouwjaar 2007,update list radio), maar begin nu aan mijn eigen kunnen te twijfelen.
was dit gewoon een kwestie van de ISO stekkers aan te sluiten, of moest ik...
Vandaag direct bij het wegrijden en gas geven begon mijn auto te stotteren ,
Een hoop lawaai bij de uitlaat vandaan en kan steeds niet normaal zoal het hoort normaal weg rijden .,.op sommige momenten na .dan krijg ik eventjes volledig vermogen.
Ik...
Ik wil een aantal onderdelen via mijnautoonderdelen. nl bestellen en mijn Megane zelf een onderhoudsbeurtje geven. Het gaat om een brandstoffilter, interieurfilter, bougies en oliefilter, ik zoek de onderdelen op kenteken (65-LJ-SF) maar...
Een veelvoorkomend probleem bi ato's is dat de waterafvoeren verstopt raken.
Bij mijn Megane 2 heb ik deze schoogemaakt en geljk even foto's van gemaakt.
Zie de werkinstuctie die ik er van gemaakt heb.
Het is wel een klusje, mar voorkomt een boel...
Wie van de forumleden is in het bezit van deze wagen?
Ben van plan hem te kopen maar zou er toch graag eens met rijden of meerijden.
Heb al verschillende garages bezocht in het Antwerpse, maar nergens is er Mégane (Grandtour)GT om met te rijden.
Wie...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum