Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Wie van de forumleden is in het bezit van deze wagen?
Ben van plan hem te kopen maar zou er toch graag eens met rijden of meerijden.
Heb al verschillende garages bezocht in het Antwerpse, maar nergens is er Mégane (Grandtour)GT om met te rijden.
Wie...
Zoals bekend is de nieuwe Mégane als leaseauto een groot succes, als gevolg van 90gr CO2-uitstoot en 14% bijtelling. Nu zijn er geruchten dat Renault werkt aan 2 gram minder uitstoot. Ik kan me voorstellen dat het voor Renault...
sinds gisteren brand ineens het lampje van de airbag en service, heb volgens het boekje gekeken naar schakelaar kinderzitje en ook aan en uit gezet maar dit geeft geen resultaat.
ik heb een megane break van 2000 . en heb al een paar keer van binnen alles nat , nu zondag door extreme regen stond er compleet een plas in . we hebben een schuifdak maar daar is het niet van want stoelen ed zijn droog en plafond ook en airco...
Ik heb een Megane GT met een panoramadak. De auto is nu 3 jaar oud en nu blijkt er een stukje van de geleiderail te zijn afgebroken. Het valt niet onder de garantie en de kosten zullen rond de € 1800,- zijn.
Nu lees ik op het forum dat er...
ik had een vraagje
mijn renault megane heeft een beetje kuren als ik de auto start dan blijven de achteruitrijlampen branden ook al is het licht uit
dan doe ik de auto uit en weer aan en dan is het meestal weer over
maar wat kan het zijn en...
Hi allemaal,
ik heb een Renault Megane station uit 2004. Al een paar maanden heb ik problemen met dit ding. (zie mijn vorige onderwerp)
Van het weekend is ie er spontaan mee gestopt op de snelweg. Alles viel uit, alle verlichting in de auto,...
Is het mogelijk om de werkwijze te beschrijven hoe je de radio /klok/ temperatuur-display loshaalt bij een Megane CC ( 2007) ; ik denk dat er een lampje in de display gesneuveld is vermits deze display zeer zwak verlicht tov de andere...
Ik heb afgelopen week een Renault Megane Break 1.4 gekocht uit 1999, met 113.000 op de teller,
nu startte ik vanochtend de auto om op weg te gaan, alleen bleven er een aantal lampjes permanent branden,
maar ik ben er niet achter gekomen...
Ik wil graag boxen inbouwen. Aangezien het een station is zijn de box plaatsen gelijk boven achterin. Kan iemand mij helpen met de diameters ervan te vinden of misschien iemand die de zelfde auto heeft?...
Is het gemakkelijk mogelijk om 1 gedeelte van de middenconsole te verwijderen?
De radio gaat me wel lukken (heb daar de juiste stangetjes voor), het bakje eronder ook zoals je ziet. Dan zitten er vervolgens bij de radio 2 schroeven aan beide...
hallo , ik zou de bakolie van de 5-bak van m'n megane willen verversen.
Nu staan er in de serviceboek 2 olietypes vermeld , uiteraard komt in de naam of Elf of Renault voor.
Mag ik echt enkel en alleen 1 van deze 2 typesuiken , of kan ik evengoed...
Bij mijn megane II 2.0 uit 2004 zitten er onderin de bumper 2 mistlampen. deze zitten in de onderste grill verwerkt. nu lijkt het zo dat die gril bestaat uit 1 groot midden deel en 2 losse kapjes die om de mistlampen heen zitten . is er een...
Misschien staat het al ergens op het forum, maar bij deze de volgende vraag:
heb een megane 3 coupe uit 2010. Hier zit dagrijverlichting op die automatisch aan gaat bij starten en uit wanneer dimlicht inschakelt. Nu wil ik aftersale LED...
hallo ik heb het volgende voorgehad met mijn megane dci met 6000 km ,na een rit van ong een 10 tal km de auto in de garage gezet waarbij ik constateerde dat de motor heel warm had zelfs de zijspatborden voelde zeer warm aan en er hing een verbrande...
hallo ik heb vandaag de accu los gehaald . en toen weer aangesloten maar nu doet de radio niet meer vraagt om code maar geen enkele toets van de radio doet het .wat moet ik doen om die weer aan de praat tekrijgen.gr.bert
Aangezien ik zo slim ben geweest om achteruit tegen een paaltje aan te rijden heb ik de kunstof bak waar het reservewiel in ligt gescheurd. gelukkig is de bumper etc nog in takt, even opnieuw spuiten en weer als nieuw.
Mijn renault megane uit 98 deed al een poos niets meer. Via de dealer heb ik de startcode opgevraagd en op die manier kon ik hem starten. Daarna werkte zelfs de C.V weer. Helaas was het van korte duur en kan ik nu alleen nog maar starten met...
hallo ik heb even een vraag onze renault megane bauj 2006 begon vandaag het accu lampje branden en hij gaf stop aan er kwam rook onder de motorkap weg en maakte raar geluid .wat kan dit zijn .gr.bert
Ik heb een Renault Megane HB 3d van 03-2003
In de zijpanelen naast de achterbank zijn een soort roosters, het lijkt alsof daar nog plek is om een speaker te plaaten.
Kunnen hier spiekers geplaatst worden?
Weet iemand hoe je die panelen dan los...
Goedenavond,
Ik heb sinds enige tijd een Renault Megane station uit 2004.
Alleen maar problemen mee gehad.
Laatste reparatie was het raammechanisme a 375 euries......
Op weg naar huis viel de motor uit voor 2-3 seconden. De radio gaf 'error' aan en...
Hallo
Ik heb hier een megane coupe 16V staan waarvan de radio niet wil spelen.
Ik heb de code maar weet niet hoe ik deze in moet voeren.(geen instructie boekje)
Volgens mij moet nadat de radio is aangezet het woordje code verranderen in 4 nullen ....
Bij mijn Mégane Grand Tour (2007) heb ik de verlichtingsschakelaar altijd op aan staan. Motor starten, lichten aan. Wel zo handig voor een lui persoon :)
Helaas gaat de dashboard verlichting regelmatig niet mee aan. De schermpjes van de...
Sinds een maand ben ik in het bezit van een rijbewijs en een Renault Mégane RXI uit 1999 (rood, hatchback, automaat). Dat is deze wagen:
auto_met_aanhanger_s.jpg
Al bij aankoop werkt de centrale vergrendeling v/h portier rechtsvoor niet. Deze...
En daar was ik weer,
Voor de gene die me nog niet kennen, ik Ben Jeroen Pasman. woonachtig in Sassenheim en was al eerder op dit forum actief.
Ik heb samen met vriendin en kinderen met veel plezier in een Espace 2.0T gereden en daar heel wat leuke...
Helaas heb ik recent problemen met mijn Carminat met SD kaart gekregen. De stem begon te vervormen en het systeem herstartte spontaan een aantal keer. Na elke herstart waren alle instellingen en Favorites ook weg. De problemen met de vervormde stem...
In mijn Mégane kwam ik wat 12V aansluitingen tekort. Omdat de standaard aanstekerpluggen nogal lomp zijn, besloot ik voedingspluggen te gebruiken die bij elektronische apparatuur gangbaar zijn. Een mooie plaats voor de aansluitingen is het...
V d week wilde ik de achterklep openen ik drukken en drukken maar niets hoor , op een gegeven moment YES open .
Even langs de dealer gereden en er werd verteld VERVANGEN SCHAKELAAR.
Ik ben naar huis gegaan en heb het mechanischme eruit getrokken en...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum