Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Sinds vanochtend heb ik te maken met een piepend/ alarmerend geluid als ik mijn auto instap. Het geluid stopt niet tot ik mijn auto verlaat en de deuren op slot gaan.
De zon scheen en ik dacht ik gooi de kap eens open. Dat ging goed. Echter het dicht doen niet😭 de kap is dicht maar niet voor een van de wegdraaibare delen vast kwam te zitten en afbrak..... geprobeerd het gedeelte te demonteren....
Het moest er eens van komen een nieuwere Mégane 2 hatchback phase 2 met alles er op en eraan. Het werd een zoektocht om een goede te vinden en heb er één bij een Renault merkgarage gevonden. Qua model is er niet veel gewijzigd de voorkant is iets...
hallo forum leden
ik heb een renault megane 1400 cc uit 1999 tijdens het rijden gingen het ABS , handrem ,SER en STOP lampjes branden
hij is uitgelezen en geeft foutmelding relais abspomp
mijn vraag is er een relais en zo ja waar zit hij . het...
Hallo,
Heb een Renault megane II cabrio 2004 1600cc heb sinds enkele dagen geen achteruitrijlichten meer ,heb alle zekeringen nagekeken zelfs nieuwe lampjes gestoken maar de achteruitrijlichten werken nog steeds niet.
Weet er iemand wat de oorzaak...
Hallo,
mezelf even voorstellen, ik ben Jimmy en sinds kort bezit ik een 2011 Renault Megane Grandtour 1.5dci
Nu las ik hier en daar al dat de dci betrouwbare blokken zijn , maar ook dat er bij sommige veel voorkomende problemen zijn.
Mijn auto...
Ik ben van plan om mijn megane 3 grandtour te verlagen. Had gedacht aan veren met een 19 inch wiel onder.
Mag namelijk niet te laag zijn omdat er af en toe een grote aanhangwagen word met getrokken.
Bij onze Megane werkt de Ruitenwisser Sproeier Achter niet (goed). Als ik deze gebruik komt het water er niet achter uit maar gewoon uit het voorraam precies het zelfde als ik de hendel naar voren zou haal.
Wij rijden al enige jaren in een Mégane Estate uit 2012, waar van begin af aan geen schuifjes voor de ventielatieroosters aanwezig zijn. Je ziet door de roosters heen wel de gleufjes waar deze horen te zitten, maar ze ontbreken. Ik heb al...
Beste mensen. Ik ben net 3 maanden in het bezit van een megane 4 estate uit 2018 en wil een wireless charger inbouwen in de midden console. Zoals ook de orginele charger wordt ingebouwd. Heeft hier iemand ervaring mee? Ik heb op You Tube een filmpje...
Het knopje om de ventilatie te richten van het rechter ventilatierooster is losgegaan.
Heeft iemand enig idee hoe het ventilatie rooster gedemonteerd kan worden zodat ik het knopje er weer in kan maken?
Sinds dat het enorm gevroren heeft gaat de passagiersdeur niet van buiten open. We hebben de bekleding al van de deur afgehad en er is geen bekabeling oid losgeschoten. Wat zou het nog meer kunnen zijn denken jullie?
Ik heb een vraag sinds kort hebben we een Renault Mégane uit 2005.
Nu geeft hij op het dashboard weer dat de batterij vervangen moet worden van de kaart/sleutel.
Maar nu is de batterij van de kaart / sleutel al vervangen.
Maar de...
Nog geen jaar geleden was mijn vrouw op zoek naar een nieuwe auto. We hebben toen een proefrit gemaakt in een Renault Megane GT, Toyota CH-R, Alfa Romeo Giulietta QV en een Mazda CX-3. Nogal uiteen lopende modellen waaruit ze uiteindelijk de...
Omdat ik geen reactie kreeg in een oud lijntje heb ik even een nieuwe gestart.
Zijn er ook mensen die met de laatste model Megane (station) wel eens een paardentrailer trekken? We rijden nu onze 2e Captur 0.9Tce en die mag het wel...
Dag allemaal, net nieuw lid hier op het forum.
de huidige Kadjar gaat er uit en afgelopen week een gloednieuwe Megane Estate 1.3 TCe 140 intens in bestelling.
Volgens dealer verwachte levering half april.
Ervaringen met huidige levertijden door...
Hallo. Vanaf november 2020 hadik mijn cc1.6 cabrio 2006 stilgezet.
Vandaag wilde ik 'm wassen. Accu was leeg, acculader erop. Na een uur laden was 't in 1keer starten en hij liep.
Wilde ook mijn dak opendoen om de rubbers in te smeren met vasoline....
Heb een klapperend geluid rechts van voor als ik over oneffenheden of drempel rijd.Heb de wagen al verschillende keren op deput geplaatst en kan niets vinden.Weet er iemand wat er scheelt
Mijn situatie:
Ik heb (redelijk) recent een Renault megane (3) gekocht uit 2015 en ik ben er blij mee want het was/is een behoorlijke vooruitgang t.o.v. mijn oude Scenic uit 2007.
Echter na een paar weken werkte af en toe de knop...
Ook ik heb een enorme lekkage gehad in mijn Megane uit 2011. De oorzaak heb ik gevonden. Niet de paravan (die heb ik al een keer aangepast), ook niet de aircoafvoer. Maar de twee afvoerslangen vanaf het panoramadak waren beide los!! Dus ál het water...
Hoi allemaal, ik heb al sinds aanschaf van de auto vorige zomer last van water in het deurvak bij de bestuurderszijde.
Na wat ingelezen te hebben online kom ik uit op dat de lekkage via de speaker in het deurvak terechtkomt.
Speaker afdekking...
Hoi allemaal, ik ben Faat en ik heb een Megane 2 1.6 privilege van 2004. Hier zit een panoramadak op ook. Ik geef dit aan omdat dit wellicht belangrijk is in het type mechniek dat ik nodig heb.
Mijn raammechaniek van rechtsvoor dient vervangen te...
Ik beschrijf even mijn auto probleem, hopelijk kan iemand mij (verder) helpen.
Ik ben in het bezit van een Renault Megane Scenic van 1999 (kenteken XS-BF-94)
Auto heeft het prima gedaan in de afgelopen 3 jaar.
Maar na de vorst van vorige...
Sinds 6 maanden ben ik (weer) een trotse gebruiker van een Megane 3 Estate uit 2012. Tot aan vorige week had ik er geen problemen echter begint er nu kuur naar boven te komen waar ik de oorzaak maar niet van kan...
Mijn auto had al eerder wat startproblemen, nu doet hij helaas helemaal niets meer.
Ik zal hieronder het probleem zo duidelijk mogelijk proberen te omschrijven:
- Bij starten slaat motor niet aan, het display knippert ook (lijkt alsof de...
Altijd lastig te beantwoorden maar gaarne feedback van Megane rijders.
Ik heb een 2010 Megane III , 1.5 DCI met ongeveer 287000 kilometers, niet niks.
Rijd ongeveer 30.000 per jaar.
Auto altijd goed onderhouden, voor net nieuw winter rubber, alle...
Hallo iedereen,
Voor onze Megane 4 grandtour 1.5 dci zocht ik gisteren welke motorolie ik mag gebruiken.
In de handleiding vond ik (niet direct) iets terug.
Vervolgens ben ik online gaan zoeken en vond ik 5W30 half synthetisch, is dit juist?
Ik...
De ene gaat, de andere is in gebruik genomen gisteren. De oude gaat in de verkoop, maar ik moet er nog een paar dingetjes vanaf halen, oa de trekhaak en een paar kleine dingen. Maar met die fucking...
Ik rij momenteel Twingo (2009) en ben aan het kijken voor een auto die een trailer + paard kan trekken.
Trailer + paard wegen 1150kg en ik wil een auto die 1300kg geremd mag trekken, om wat over te hebben.
Ik heb al heel wat foto's bekeken op het net van het laatste model van de Mégane met automaat, maar kan nergens stuurpeddels bespeuren, tenzij de beelden niet genoeg detail vertonen misschien.
Zijn deze dan effectief niet aanwezig of is het een...
Dit weekend een Megane 3 bose edition aangekocht, wat op internet gekeken wat ie allemaal kan en kwam de r sound tegen en lijkt me wel eens leuk haha! Nu alleen als ik in de r link store ga kijken vind ik dit nergens terug.. :( iemand...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum