Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een megane 3 uit 2011 met de Carminat tomtom, nu is mijn beeldscherm niet goed meer, kan ik deze module vervangen door de module Carminat tomtom live.
Is deze 1 op 1 over te zetten
Thanx alvast
Al enige tijd houden mijn ruitenwissers er zo maar mee op. Dan doen ze niets meer (geen enkele interval stand en ook niet automatisch).
Als ik de auto dan enige tijd stil zet (motor uit), dan doen ze het weer. Maar nu stoppen ze er steeds...
Mijn megane heeft wat problemen waarvan ik denk dat het aan een slechte massa ligt, hebben jullie tips voor mij hoe ik dit het makkelijkst en effectiefst kan aanleggen?
Verhaal:
Ik rijdt nu al een tijdje zo met de auto en ben achter...
Goedendag iedereen.. ik heb sinds 2 jaar een renault megane 2 cc bj 2003 . Begin was alles prima met de ramen en het dak. Maar sinds een tijdje doet mijn dak raar. En de ramen. De temic links voor heb ik vervangen. De rechter achterraam gaat...
Even voorstellen
Mn naam is Willem en heb sinds september vorig jaar deze renault megane cabrio 2.0t uit 2005 .
Moet zeggen dat ie best lekker rindt .
Nu ff de mindere kant , opeens brandde stuurhuis defect . En na contact uitzetten en deuren op...
Weet iemand wat het maximale vermogen (watt) is wat de standaard autoradio van de Megane kan trekken? Wil er graag nieuwe speakers in hebben met wat meer bass maar geen idee tot hoeveel watt ik kan gaan zonder dat ik echt veel aan de auto moet gaan...
Hoi allen,
Heb een cabrio van1999 aangeschaft als hobby auto en hoop er nog jaren plezier van te hebben.
Met 203000 km staat hij binnen.
Wat kan ik verwachten?
Wat is aan te bevelen?
Bvd
Met vriendelijke groet, Wim
Ik lees vee problemen over de Scenic en de stekkers onder de voorstoel. Nu heb ik een vraag, ik heb een Megane CC 2005 met een vage storing. De achterramen doen het beide niet. Ondertussen de boel uitgebouwd en doorgemeten. Beide...
Ik zou me even voorstellen. Ik ben Dinand en ik ben 20 jaar en kom uit Breda. Ik ben sinds 4 maanden trotse eigenaar van een Megane 3 PH1 uit 2009 aangedreven door een 1.6 16v K4m 858 motor. Ik ben enorm gecharmeerd door mijn...
Ik heb een Megane ST 1.6 plug-in hybride van 2021.
Nu branden de lampjes in de handgrepen van de voorste portieren voortdurend, als de auto geparkeerd staat. Is dit normaal? En wat is de functie ervan?
Gister reed ik op de snelweg en opeens hoorde ik een geluid dat klonk alsof er een slang was geknapt en er lucht uitkwam. Ik rijdt op lpg en dacht dat er iets van het lpg systeem kapot was gegaan, dus snel aan de kant gegaan en de...
Ik kom er even niet meer uit, ik heb een storing die alleen optreed bij een warme motor. Gisteren 40 km gereden niet aan de hand, stadsverkeer in en ja hoor daar is de melding weer. Ik heb de auto uitgelezen en krijg de...
Yoyow!
Ik heb recent een renault megane RS DCI gekocht.. alles vertoond dat de koppakking erdoor is aan de olie lekage te zien. Iemand of dit weet dat het een gekend probleem is?
Foto in bijlage! :) thnx alvast!
Hallo, vanmiddag is mij iets bijzonders overkomen...
Onderweg naar huis viel het me plots op dat de snelheidsaanwijzer, de toerentalaanwijzer, temparatuur- en brandstofnivoaanwijzer van mijn Megane 1 HB uit 2000 er mee gestopt zijn. Verder werkt...
Sinds kort heb ik steeds 2 storingen in mijn auto namelijk:
P0101: incorrect signaal, buiten bereik MAF circuit
P0096: circuit IAT2 buiten grenswaarden
P0380: circuit B gloeibougie, verwarming A
Als ik de auto laat uitlezen via clip...
En ook bij mij zijn de temic’s defect gegaan, nu had ik altijd al half werkende achterramen en dacht nu ga ik het goed doen. Eerste setje helemaal niets alleen klik geluiden, deze waren dus niet goed gelukkig retour.
Na veel zoeken...
Goedenavond, ik heb een Renault Megane 3 uit 2012 hatchback 81kw 110pk Diesel.
Gisterenavond voor het eerst de melding “risico op motorschade” heb gekregen. Na 2 min aan de kant gegaan en opnieuw gestart. İk hoorde geen rare geluiden/geuren of iets...
Dag, Ik ben John, woon net onder de stad Groningen en heb vorige week mijn 2e Renault gekocht na 9 jaar bijna probleemloos in een Laguna te hebben gereden.
Een prachtige Megane Limited uit eind 2014 met 81000 km op de teller en met de 1.2 TCe 115...
Ik ben in het bezit van een Megane Hybride. Met de app kun je de airco programmeren.
Echter als ik dit doe zijn al mijn ruiten zeiknat van binnen en ben ongeveer 20 minuten bezig dit droog te blazen. Ik heb het idee dat alleen de verwarming werkt en...
Vandaag heb ik gekeken voor een Renault Mégane
Estate TCe 116PK Bose , een prima auto voor onze beurs en gezinssamenstelling. Ik was enthousiast. Toen ik vanavond nog even evalueerde met mijn vrouw en ook nog andere aanbieders bekeek op internet,...
Ik heb een achteraf ingebouwd cruisecontrol systeem van VDO die niet meer werkt.
Omdat mijn gaskabel kapot was gegaan heb ik die vervangen. Hiervoor moest ik het elektronisch gaspedaal openen, het zwarte kastje in de motor ruimte...
Dag allemaal ik heb een korte vraag is het mogelijk mijn logo te bestikkeren
Ik heb zelf een radar voor de cruisecontrol en weet niet of ik daar een dunne sticker overheen zou kunnen plakken?
Voor het vervoer van mijn surfspullen zoek ik een gebruikte Megane stationwagon (of Scenic) van het huidige model waarbij de bijrijdersstoel neerklapbaar is. Nu staan advertenties van gebruikte auto's bol van nutteloze opties en accessoires, maar de...
Hallo
Mijn megane estate 1.5 dci geeft bij de huidige buitentemperatuur van ca 3 graden continu een te lage motortemperatuur aan. De meter in het dashboard blijft op het eerste vakje steken, zelfs na ruim een uur rijden.
De thermostaat is al...
Sinds kort ben ik eigenaar van een prachtige Renault Megane uit 2010.
En in die relatief korte tijd heb ik me toch helemaal rot gezocht naar de service manuals.
Overal waar ik ook zocht vond ik alleen maar de Megane 2 (2002-2008), nergens de megane...
Vorige week merkte ik dat ik slecht kon schakelen. Ik kwam er achter dat dit lag aan een te laag remvloeistofniveau. Toen ik het bijgevuld had was het probleem over. Ik vraag mij af wat er lekt de hydralische druklager of de hoofdkoppelingscilinder....
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum