Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Vorige week merkte ik dat ik slecht kon schakelen. Ik kwam er achter dat dit lag aan een te laag remvloeistofniveau. Toen ik het bijgevuld had was het probleem over. Ik vraag mij af wat er lekt de hydralische druklager of de hoofdkoppelingscilinder....
Wie kan mij vertellen waar het relais zit voor de PCM,dit in verband met code 0685,auto start wel gewoon dus mijn vermoeden is dat het relais niet meer goed werkt,
Alvast bedankt,
Sinds afgelopen zondag heb ik de Megane CC in mijn bezit. Ik heb een behoorlijk lijstje staan:
- leer reinigen en onderhouden;
- schade rondom herstellen;
- diverse kunststof delen binnen vervangen;
- deurhendels vervangen (met name bijrijderskant...
Ik wil stoelen uit een Audi TT met airbag en stoelverwarming, in mijn Megane 2 cc uit 2004 zetten en ook de airbag en stoelverwarming weer aansluiten (zitten beide nu ook in de Megane). Mijn vraag is nu of er adapters zijn om de...
Ik ben op zoek naar een mégane op benzine ter vervanging van mijn Peugeot diesel. In de praktijk verwacht ik er zo rond de 10k mee te rijden, misschien ook wel minder en als het zo uitkomt een aantal dagen per jaar een caravan erachter...
Heb een nieuwe lichtschakelaar geplaatst om mijn stuurkolomschakelaar van mijn Renault Mégane CC bouwjaar 2004.
Nu heb ik volgend probleem vanaf het moment dat ik de wagen start gaat de verlichting van mijn dashboard branden alsook de stand lichten...
wij hebben rechts achter de remklauw vervangen ,maar nu gaat hij steeds als ik de auto uitzet rechtsachter de handrem eraf en geeft fout handrem en geeft storing aan ook al uitgelezen met computer geeft geen fout aan.het is een megane uit 2013.wat...
ik zit met een probleem,mijn renault megane 2 uit 2004 heeft de volgende problemen.
Het begon 2 weken geleden met de meldingen op mijn display elektronische storing,regelaar defect
tegerkijktijd deed ook de verwarming het niet meer....
Sinds kort is de rechtermotorsteun bovenop (volgens mij distrubitie zijde) kapot gegaan. Ik heb een nieuwe besteld, die verwacht ik vrijdag binnen te krijgen. Zaterdag wil ik het graag gaan vervangen en ik vroeg me af of jullie mij...
Ik lees veel over onregelmatige toerental bij stationair maar daar heb ik geen last van. Ik rijd een Mégane Coupé Cabriolet 2.0/16V van 2005.
Tijdens het rijden voel ik heel lichtjes dat de auto af en toe -niet veel- sneller en weer -niet veel-...
Ik heb n Megane, bouwjr feb 2000, met een niet werkende airco. Dealer geweest en die weet te vertellen dat de airco zelf ok is maar dat t electrisch niet wordt aangestuurd. Het is 1 vd eerste modellen met airco. Geen enkel van de elektrische...
Ben op zoek naar een vierzitter cabrio met een budget van circa €3000.
Nu heb ik de volgende auto's op het oog;
1. Renault Megane Coupe Cabrio (2004-2007) (liefst een Karman automaat)
2. Opel Astra TwinTop
3. Peugeot 207 CC (2007)
Hallo allemaal, Mijn groot gedimd licht is altijd aan ook als de verlichtingsschakelaar op 0 staat, ik denk dat de Mégane op Zweedse verlichting staat.
Hoe kan ik er voor zorgen dat de verlichting weer werkt met de schakelaar op auto dat de...
Bij het losschroeven van de oliefilter ben ik blijven haken achter dit darmpje. Iemand enig idee waar ik dit terug moet inpluggen?
Het andere uiteinde van het darmpje komt uit onder de auto. Het lijkt wel een overloop te zijn van iets, maar ik zie...
Hulpwijzer zijn bezig ander brandstof pomp te installeren dat geeft geen probleem het probleem zit hem in de draaideksel die niet goed sluit waardoor lekkage van benzine.
Mijn Mégane begon twee dagen geleden op de autostrade plotseling te stotteren, ik vond nog net een afrit en ben dan aan de kant gaan staan. Wanneer het motortoerental onder de 2000 toeren bleef hield het stotteren aan, boven dit toerental...
Bij het bewegen van de achterklep van mijn Grand Tour, zoals bij normaal openen en sluiten, hoor ik een vreemd geluid in de buurt van het slot. Ik dacht eerst dat er iets los zat, maar na demontage van de binnenbekleding van de klep zie ik niets los...
Sinds kort in bezit van een Megane cabrio erg blij mee.Alleen hebben zoals bekend bij meerdere Renault. Een sleepring die versleten is, nu is mijn vraag ik zag bij een site hetzelfde als Ali Express een nieuwe sleepring voorbij...
hallo Renaultrijders,
ik ben op zoek naar ge gebruikers handleiding van een megane 1,6 16v van 2002.
ik ben er niet achter gekomen waar de boordcomp bediening zit.
hebben 1 van jullie nog een handleiding daarvan hou ik mij ten zeerste aanbevolen,
gr...
Ik heb een lekkage bij het bedieningspaneel van de schuifdaken van mijn Megane Scenic Sport uit 2003. Bij regenachtig weer druppelt er water uit de naad van het kapje van het paneel (niet altijd) .
Ik heb een Megane 2 uit 2004 met een Carminat navigat IMG_20210223_190905.jpg ie, ik zou graag deze radio/navigatie willen veranderen naar een 2din met touchscreen radio.
Kan ik deze er gewoon uithalen en vervangen of werkt dan het kleine...
In mijn Mégane Coupé Cabriolet phase II van 2005 is in de bagageruimte door de vorige eigenaar een houten plaat met een vloermat gelegd waarbij ik één vlakke vloer heb die redelijk ondiep is als het achterruit en dak in de achterbak opgevouwen...
Op de display van mijn Megane CC 2005 2.0-16V schommelt de actieradius nog al of ze blijft gefixeerd staan.
Bij een volle tank vrolijk aangeven dat ik 653 km af te leggen heb met de inhoud van de tank om dit langdurig vast te houden. Na wisseling...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum