Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die veel problemen met hun Talisman Estate (diesel, automaat) hebben?
Eigenlijk vanaf het begin al kleine klachten zoals RLink wat niet werkte, slechte radio ontvangst, navigatie werkte niet naar behoren etc....
Auto is nu helemaal los.
Motor na laatste update soepel.
Ondestel blijft zorgenkind.
Inmiddels nieuwe 4 control unit
Nieuw lager en stootblok nieuwe spoorstangen en te korte bouten vervangen.
Alles keurig onder garantie met vervangend vervoer....
Zoals jullie weten heb ik de R-Link 2 met het 8,7 inch scherm met daar de ingebouwde boordcomputer met eco coaching. Ik heb nu 17.000 km gereden ongeveer en zag dat de boordcomputer op het scherm terug herbegonnen is met tellen. Dit gebeurde al van...
ik heb een 8,7 scherm en dezelfde software release , maar er staat helemaal niets klaar...
Misschien beetje domme vraag maar heb je ook betaald voor update's? Toen ik mijn Talisman (gebruikt) kocht zat ik ook vergeefs te wachten op update's. Bleek...
Ik heb een vraagje aan iedereen die Multi-Sense hebben.
Merken jullie duidelijk verschil tussen de verschillende settings? Ik heb vaak de setting Comfort aan maar als ik dan overschakel naar de Sport setting merk ik niet zoveel verschil. Ik had wel...
Weet iemand hoe ik kan kijken hoeveel kilometers nog te gaan zijn tot de volgende onderhoudsinterval?
In mijn Peugeot was dat een standaard melding in het menu, in de Renault moet ik wachten tot er een melding komt.
Als je bijvoorbeeld een lange rit...
Ondanks de steeds terugkerende kaartupdate van 2015!!, heb ik tot op heden (een jaar na aanschaf van de Talisman) nog steeds geen updates mogen ontvangen voor het R-link2 systeem.
Wel een paar appjes geprobeerd, die naar mijn mening echt volledig...
Mijn Talisman Estate blijft elke keer de navigatie kaart update 2015.06 updaten. Dit duurt elke keer ongeveer 35 minuten. Elke keer als ik mijn Talisman uit zet, en daarna weer aanzet, gaat hij deze kaart weer updaten, terwijl deze...
De climate control blijft een probleem bij mij (alles op automatisch en zelfde temp voor li & re, 20gr) met name op langere ritten (> 1 uur). Ook dag en nacht speelt een rol (en veel versus weinig zon)
Wat zijn jullie ervaringen met telefoonhouders in de Talisman?
Ik ben zelf een trouwe afnemer van Brodit maar kan daar voor de Talisman maar weinig praktijkvoorbeelden van vinden.
Zoals reeds te lezen in dit forum bij de Espace V, heb ik van onderstaand ook last. Met name bij koude banden is bij ruwe ondergrond (oprit bijv. ) of in parkeergarage alsof de auto niet goed spoort. Bij sportstand is het het ergst, waarschijnlijk...
Ik was niet zo tevreden over het geluid in de Talisman.
Hier zal niet iedereen het met mij eens zijn maar als muzikant luister je misschien ietsje kritischer en vond ik het BOSE systeem niet wat ik ervan had verwacht en al helemaal...
Hij lijkt mij handig om een centraal topic te hebben over het vermogensverlies/te kort van de Talisman. Ondermeer door mijzelf ondervonden op mijn Estate TCe200 IP.
De huidige discussie is verspreid over meerdere topics.
Ik heb de Talisman dCi110 Intens met de standaard 245/45 R18 wielen. Voor de winterport heb ik mij rot gezocht naar sneeuwkettingen voor dit formaat banden. Bij de dealer konden ze voor deze maat geen kettingen leveren, wel sokken. Deze zijn echter...
Ik heb sinds dinsdag een Talisman Estate IP. Is oorspronkelijk een Poolse auto en hoeveel bijna alles in NL is ingesteld, zit diep in het systeem nog het e.e.a. aan Pools (vb resetten gebrukersprofielen spingt ie naar het pools, in R-link verschijnt...
Heb sinds kort een zeer irritant probleem: als ik in het Mediamenu een album (Mp3s) wil selecteren via Artiesten of Albums dan gaat ie uit zichzelf steeds omhoog scrollen: eerst een heel scherm en daarna met een tempo van ongeveer 1 per halve...
Heeft iemand enige ervaring/oplossing met de Multi sense knop op stand Sport?
Want bij mij is de kleur van de draaiknop in het midden op stand Sport Roze-achtig ipv rood .
Alles in de auto is rood, behalve de...
Gister ben ik bij AutoHaagZeeuw Pro te Delfgauw geweest voor een offerte echter is voor de Dealer het nog niet mogelijk om een Estate te bestellen. Ik heb nu een offerte voor een sedan met 1200 voor de estate
Deze week twee dingen ontdekt waar ik antwoord op zoek.
ik kwam deze week af van UZ Gent op de E17 en neem de afrit richting Zelzate. vanaf daar tot in desteldonk , en dan spreek je over een 5à10 km, kreeg ik telkens de mooie stem om de x-aantal...
Aangezien ik er niet helemaal achter kom wat het probleem is probeer ik het via het Forum. Wij zijn in het bezit van een nieuwe Renault Talisman 1.5 dCi Intens. Nu merken wij dat de gemotoriseerde achterklep soms niet goed...
ik sta op het punt een Talisman Grandtour te bestellen, maar twijfel tussen zwart en licht grijs leder.
De ene geeft aan dat het licht grijs bijna wit is, de andere geeft een soort licht taupe als referentie ... op de configurator is het wel...
Sinds de geweldige Rlink2 update, moet ik iedere dag mijn heads up display opnieuw instellen. Dit geldt ook voor mijn rechter buitenspiegel. Ene dag staan ze te laag, andere dag te hoog. Heb al eens alles gesteld en profiel opnieuw opgeslagen maar...
Simpele vraag zijn er hier nog Talisman rijders welke deze oranje kleurige melding “OLIEPEIL BIJVULLEN” hebben gekregen?? Zoja na hoeveel kilometers?
Ik met mijn TCe 200 EDC heb nu 12.500 km en deze morgen verscheen deze melding voor de eerste keer!...
ik heb in het boekje gelezen dat we dat hebben maar als je de stappen volgt dan heb je het ook wel maar bij de volgende keer dat je de auto verlaat is het weer weg.
Is het mogelijk om het in het geheugen te laten staan vd auto zodat bij elke keer...
Heeft iemand enig idee hoe ik die waarschuwingsborden van het scherm af krijg? Er staan er soms wel heel erg veel ...
Ik kan het in de menu's niet vinden.
Borden.jpg
Het viel me vanochtend op dat het scherm niet scherp is. Als je dan goed kijkt zie je naast de letters etc ook paarse schaduw ofzoiets. Herkent iemand dit? Ik zie het ook op de foto als ik inzoom.
Heeft iemand anders problemen met 't verstellen van de hoofdsteunen?
Ik heb talisman estate initiale paris en de hoofdsteun 'vouwt' soortevan naar voren maar geeft geen weerstand als je er tegen aan leunt.
Weet niet of dit normaal is, of dat mensen...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum