Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Van mijn Clio 1.2 oud model dacht ik even wat dashboardlampjes te kunnen vervangen door de kilometerteller er uit te halen en de lampjes hier aan de achterkant te vervangen.
Toen ik het eerste lampje verving van de lampjes die aan gaan als de...
Ben in het bezit van een clio 1.2 type II van 1998 met ABS.
Onlangs zijn er wat problemen ontstaan met de remmen.
Het pedaal ligt bij de eerste keer remmen erg diep, maar bij de tweede keer wel goed.
Heb de volgende dingen al vernieuwd;
De startonderbreking van mijn Clio uit '97 geeft af en toe problemen; als ik de sleutel in het contact stop en netjes wacht tot het oranje lampje van de startonderbreker uit is, start hij soms niet. De eerste keer dat het gebeurde heeft een collega...
ik heb een renault clio 1.9 D van het bouwjaar 1998-2001, en nu heb ik alle 2 me homokyneten kapot helaas, en ik wou weten of je de koppelingen los kunt vervangen, of dat je bijvoorbeeld de hele as moet vervangen,
Is het mogelijk om hier een toerenteller in te bouwen zonder al te veel kabels te moeten bijtrekken ?
Heeft iemand toevallig nog een boekje ligen dat hij/zij toch niet nodig heeft ,of een link naar een site die ze online heeft staan?
Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een Clio RT 1.8 uit 1992 met bijna alles er op en er aan. Alleen staat hij op zwarte stalen sloffen die mij niet aanstaan.
Nu kan ik van iemand een setje velgen van een Golf 1 cabrio overnemen met...
Ik wil graag de lampjes van mijn dashboard velichting vervangen omdat er een aantal kapot zijn.
Kan iemand mij vertellen wat voor lampjes ik nodig heb??
Wanneer de motor warm wordt gaat deze raar lopen.
Laag toerental en witte rook uit de pijp.
Ik heb de bougies al vervangen, daar ligt het niet aan.
Ook verbruikt ie veel koelvloeistof.
ik heb sinds kort mijn rijbewijs en nu mag ik dus in de auto van mijn vader rijden. dit is een oud renault cliotje uit 1993. Hij heeft net 105.000 op de teller staan en het altijd goed gedaan.
Ik heb het volgende probleem. Ik heb een Clio 1,8 eerste model met stuurbekrachtiger. Stuur heeft speling. De onderste kruiskoppeling bij het stuurhuis is de veroorzaker. Dit heb ik wel eerder meegemaakt met een R5 en kan je die...
Ik heb een clio diesel (94) en mijn kachel blijft koud. Hij heeft het wel een klein beetje gedaan, maar nadat er door een vriend naar gekeken is doet hij niks meer. Deze dacht dat de klep van de luchttoevoer kapot was omdat beide slangen wel heet...
Kan iemand mij vertellen of het moeilijk is de was thermostaat te vervangen die voor de vervoeging zorgt? Is deze dan moeilijk af te stellen? En als ik mijn auto af zet blijft hij gewoon lopen. Weet iemand waar het magneet ventieltje met klepje zit...
Hoi,
gisteren brande mijn service lampje, maar toen ik beter keek brande er nog een oranje lampje rechts
op mijn dashboard (een man met een gordel aan en een airbag voor hem).
ik ben die dag naar de car-wash geweest ook heb ik zelf tss de portieren...
Nadat ik zag dat de temperatuur wel erg hoog werd heb ik de Clio aan de kant gezet. ANWB erbij. Bruine sludge in koelvloeistofreservoir. Zijn advies, koelsysteem laten spoelen en opnieuw vullen. Nu lees ik overal ook dat een kapotte koppakking de...
Misschien dat er hier nog wat echte techneuten aanwezig zijn, ik weet het niet meer namelijk en de Renaultdaeler ook niet, want ik geloof dat de auto al zo'n 2 maand nu bij de dealer staat.
hallo vandaag is mijn sleutel in mijn linkerdeur van mijn clio rt uit 1991 afgebroken.
Graag zou ik het hele sloten systeem willen vervangen ,de afstands bediening werkte ook al niet meer.
Ik heb dus nodig een slot voor linkerdeur met electrische...
Heb mijn clio easy verbouwd naar een gewone koppeling met pedaal , maar krijg nu geen stroom meer .
Kontact gaat niet meer aan , geen lampjes branden weet niet meer wa doen .
Weet iemand raad
We hebben een nieuwe renault clio 3. maar hebben een probleem met de dashboard verlichting. (centrale display waar tijd en radio/cd staat weergegevan als mede de kilometerteller)
Ik rijd ook overdag met mijn lichten aan en dan...
Ik ben nieuw hier op t forum, en heb niet zo veel ervaring met renault.
Ik heb een clio RL 1.2 uit '94 met een E blok. Er lijkt koelvloeistof uit de waterpomp te lekken maar ik kan er niet goed bijkomen.
Het lijkt er nu op dat de...
Ik ben nieuw hier op t forum, en heb niet zo veel ervaring met renault.
Ik heb een clio RL 1.2 uit '95 met een E blok. Er lijkt koelvloeistof uit de waterpomp te lekken maar ik kan er niet goed bijkomen.
Het lijkt er nu op dat de...
Hoi,
ik heb mijn clio uit 97 laten keuren en nu bleek de CO waarde te hoog. Er moesten allerlij kosten gemaakt worden volgens de gagarage. Nu heb ik dat al eens eerder gehad bij een andere garage, met een peugot 405, en die hebben hem toen gewoon...
Sinds kort ben ik in het bezit van een clio 1.2 rn. Nu starte deze perfect maar sibnds een week start hij slecht en moet ik veel gas bij geven. Tevens als ik terug schakel van 4 --->3, 3--->2 en nog lager dan valt hij dus gewoon uit, ook als...
De bovenstaande auto (Clio 1.4 RT '92) trilt als ik rem, nou weet ik dat dat aan kromme remschijven kan liggen. Maar hij trilt ook als hij stationair loopt bij bijvoorbeeld een stoplicht. Waar kan dit aan liggen? Het lijkt me dat dat niet...
Ik heb een clio 1.6 16V uit 2000. De buitentemperatuurmeter geeft plotseling erg hoge temperaturen aan voor de tijd van het jaar (een graadje of 20, 30). Kan het zijn dat de sensor een slang o.i.d. raakt, waardoor de meting niet meer accuraat...
Ik heb een clio van 2001 (nog het oude model)
hier zit midden bovenop het dashboard een kapje waar een opbervakje en een digitaal klokje inzitten. het lampje van het klokje moet vervangen worden. Kan ik het kapje er zo vanaf trekken zonder...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum