Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Gisteren viel tijdens het luisteren naar de radio het geluid plotseling uit, na een korte tik in de speakers. Visueel doet alles het nog , in het display kan ik gewoon afstemmen (met RDS) en als ik een CD opzet hoor ik hem draaien. Alleen er komt...
Ik heb een Clio 1.5 DCI van feb. 2002. Nu wil het geval dat m'n auto steeds slechter ging starten. Bij de garage vertelden ze mij, dat een injector gesmolten is, en dat deze vervangen moet worden. Wat nog erger is: ze kunnen het onderdeel...
Ik heb een 1.6 16v uit 2004, de achterbumper is helemaal dicht. Ik wil een sportuitlaat plaatsen zonder een gat in de bumper te zagen, kent iemand een sportuitlaat met een bocht omlaag?
Heb recent een Clio 1.6 Automaat uit 1999 gekocht, volgende problemen dienen zich aan:
- Auto start soms slecht, startmotor is okay, maar heb het idee dat de motor is 'verzopen', het stinkt na het aanslaan van de motor enorm naar benzine. Wat kan...
Ben er na enig zoeken achtergekomen dat de adapter van mijn TomTom One Europe versie 3, geen contact maakt via de aansteker van mijn Clio. In andere merken auto's werkt het opladen prima.
Volgens de garage moet er een aparte voedingskabel worden...
Ik overweeg om in de toekomst een 1.5 DCI aan te schaffen. Ik rijd voor mijn werk een clio benzine (campus) voorlaatste model dus (vanaf 2001 op de markt) ik vind ze super goed rijden, een heerlijk zitten. een diesel (tzt prive...
Onlangs werd de distrubutieriem na vijf jaar volgens het onderhoudsschema vernieuwd. (Clio 1.2 16v automaat). De auto heeft ongeveer 40.000 km gereden.
Nu lekt de waterpomp. Mijn vragen aan de forumleden zijn:
- zou er een relatie kunnen zijn tussen...
Ik heb een Renault Clio 1.2 RT uit 1998 (2e type). Nu heb ik sinds een tijdje dat de motor nogal luid tikt bij een koude start. Na een kilometer of 2-3 is het getik zo goed als over. Nu hebben ze bij de garage al een schoonmaakmiddel in de olie...
Bij mijn Clio met sleutels met centr. deurvergrendeling en startonderbreking, werkt de deurvergrendeling nog wel, maar de startonderbreking krijg ik niet meer uitgeschakelt. De afgelopen tijd moest ik steeds vaker contact maken om deze...
Ik heb een Clio 1.2 uit 1995. En ik vraag me al jaren af hoeveel je eigenlijk nog kunt rijden vanaf het moment dat het orange benzinelampje is gaan branden. Ik ga dan altijd stressen of ik nog wel thuis zal komen, terwijl je...
Ik heb een vraag. Ik wil in mijn Clio2 phase2 een Bleutooth carkit in laten bouwen. Nu zit er een gele draad aan de kabelboom van de carkit om de radio te dimmen als er een oproep binnen komt.
Deze draad moet aan de mute draad van...
Ik wil zo stillekes aan men clio een beetje aan het uitbouwen. Ik heb al nieuwe velge van toora andere uitlaat, nu heb ik ook aluminium pendalen en nu kan ik een carbon pook knop krijgen.
Nu is men vraag is het mogelijk die pook knop los te krijgen...
ik wil in mijn clio dci82 pk een bleutooth carkit inbouwen. Nu heb ik een gescakelde spanning nodig om de carkit uit te laten gaan als ik het contact uitzet.
Weet misschien iemand waar ik deze vandaan kan pakken. ik dacht zelf aan de...
Ik heb een nieuw electrisch raammechanisme in een renault clio ingebouwd. Nu komt de raam tegen het kunstof aan wat aan de binnenkant van de deurbekleding zit. Ik dacht dat ik misschien de schroeven te hard aangetrokken had maar daar ligt het niet...
ik wil op mijn radio van mijn clio een externe geluidsbron aansluiten, nu heeft deze geen aux ingang en heb ik het geprobeerd met een FM modulator, maar dit geeft geen bevredigend resultaat eerder slecht en zonde van het geld.
Nu kan er op de radio...
Ik rij momenteel in een Clio 1.9D uit 2001. Een tijd terug viel mij op dat tijdens het rijden het handremlichtje knippert. Alsof het lampje geen contact kan maken om aan te gaan, op die manier knippert hij. Maar het rare is dat hij dat niet op een...
Hallo :P
De bandenmaat (||Viking 155/55R 15 Radial 82V Tubeless E4) op mijn onlangs aangeschafte Clio 1.4 16V
komt niet overeen met de voorgeschreven bandenmaat van het boekje. (175/65R 14T) :o
Wat Nu, mag dat wel? Heeft dat consequenties?...
ik heb een clio 16v uit 1991.
als de motor goed op temperatuur is, gaat hij moeilijk in de versnelling,soms met wat herrie,zodat het net lijkt of ik fout schakel. :oops:
het gaat voornamelijk om de 1e , 2e en 3e vesnelling.
vooral als ik terug...
Hallo allemaal,
Onlangs brak de pouli van de stuurbekrachtigingspomp van mij clio (bouwjaar 1996) af.
Hij stuiterde onder mijn voertuig weg met 100 km/uur.
De as van de pomp heeft bij controle, lichte speling en ik vermoed dat de lagers hiervan...
kreun, eerst viel stand 3 uit (snelste stand) d.w.z. als de schakelaar op 3 wordt gezet doet de ventilator het niet.
Nu is ook stand 1 uitgevallen.
Vraag wie heeft een electrisch schema van een clii RL 1.2 m.b.t. dat gedeelte van de ventilator...
heb vorige week een nieuwe versnellingsbak onder een clio van '95 geplaatst (ja het is een automaat)
nu heb ik het probleem wanneer ik ermee rondrijdt da dit lampje altijd blijft branden, iemand een oplossing
Om het motortje van de ruitenwissers te vervangen moet ik onder andere de ruitewissers demonteren. Heb de bouten onder de afdekschermpjes los gemaakt, maar krijg de ruitenwissers er met een beetje kracht niet af. Weet iemand hoe ik dit klusje...
hoi,
met mijn 1600 onstage clio automaat heb ik een probleem met toeren.
ik ga namelijk niet boven de 4000 toeren. soms gaat ie zelf niet naar derde versnelling.
hij heeft net een onderhoud gehad en een andere midden en einddemper, maar daarmee was...
Vandaag op APK en werd afgekeurt op een verschil van 50% op de remkracht op de achterwielen.
Zodoende ben ik eens thuis gaan kijken en bleek dat 1 van de twee achterwiel remcilinders lek was....
Ik rij in een clio uit 1999 en heb deze onlangs opgeknapt. Nu wou ik de achterlichten van een clio uit 2001 monteren. Dit zijn de achterlichten met het witte rondje erin. Alles past, achterlicht en stekker enzo, maar wanneer ik nu de...
Ikheb een clio 1.2 chippie uit 97 nu heb ik hier een 16v tellerklok ingezet alles werkt behalve de toeren hoe sluit ik dit aan en wat moet ik veranderen gr
Hallo
ik heb een clio van 2001/2002
het probleem is dat het service lampje brand
en heb hem pas een grote beurt gegeven
maar nu wil ik het service lampje resetten
maar weet niet hoe dit moet kan iemand mij
dat uitleggen hoe dat moet?
Wie kan me uitleggen wat ik los moet halen om de dashboard
verlichting van een Renault Clio uit '98 te vervangen.
En waarmee ik het los moet halen......want de uitdaging is
om het in het bijna donker te moeten doen.
Van mijn Clio 1.2 oud model dacht ik even wat dashboardlampjes te kunnen vervangen door de kilometerteller er uit te halen en de lampjes hier aan de achterkant te vervangen.
Toen ik het eerste lampje verving van de lampjes die aan gaan als de...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum