Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hoe kan ik bij mijn Kangoo automaat de olie peilen en kan ik ook zelf olie verversen en de filter vervangen zoals ik altijd bij mijn oudere auto's heb gedaan.
grz Arthur
Zekering zal ik idd uitmeten.Een schema vind ik nergens.Volgens anderen de bumper eraf en daar meten en evtl 12 V geven.Vele dinges hebben een relais,toeter niet.Als het in de hendel zou zitten weet ik niet welk draadje of is het een nieuwe hendel...
Zoals ik in het voorsteldraadje al aangaf, ga ik eerdaags een 2e hands Kangoo diesel aanschaffen...ik heb de afgelopen 20 jaar altijd Citroen 1.9 (turbo) diesels gereden en die staan bekend om hun betrouwbaarheid en levensduur.
Mijn huidige ZX 1.9D...
ik ben de troste bezitter van een Renault Kangoo uit 2001, nu wil ik een paar draden trekken ongeveer 6 stuks
van onder de motorkap naar binnen in de auto wie heeft een tip voor mij waar ik het beste die draden kan laten langslopen.
Allereerst zal ik mij even voorstellen: ik ben Ron Looijesteijn, woon in breezand en ben 20jaar. Ik werk nu sinds een half jaartje in Broek op Langedijk, en heb de afgelopen 2weken (en de komende week) de kangoo van de zaak ter beschikking. Nu is...
Za mijn nieuwe Kangoo Family privilege gekregen en staat nu al in de garage.
Ik krijg de fout :defecte /foutieve inspuiting. Cruise control doet het dan ook niet meer.
Best triest na 150km al.
Iem dezelfde ervaringen maw is het normaal dat zoiets zo...
In mijn smeerput bij draaiende motor komt er nogal veel en en onregelmatig lawaai van de uitlaatcollector.Met de hand te voelen zijn er geen lekken.Een knalpot kan intern ook defect zijn en lawaaierig zijn.Wat er in het kleine potje aan het...
Sinds 2 maanden hebben wij een Kangoo uit 2002. Wat mij opvalt als ik het remmen vergelijk met onze Clio uit 2001 is dat waar de clio meteen aangrijpt, de kangoo een best lange slag moet maken met het rempedaal voordat je tegendruk gaat voelen en de...
Heb de laatste tijd erg veel pech met mijn Renault Kangoo 1.4 1999.
1. Mijn auto valt soms helemaal uit als ik net aan het rijden ben, alles slaat af, dit komt alleen voor als het koud is en alleen in het begin, de auto kan...
sinds vandaag willen mijn deuren niet open met de autosleutel als ik deze activeer.
alleen de rechter portier reageerd alleen maar (bestuurders kant)
kan iemand mij hier mee helpen?
Mijn witte kangoo in onderhoud is vandaag binnengekomen met klacht van waterverlies.Niet direct een lek te bespeuren maar wel zwarte olie aan de zijkanten van het expansievat.Koppakking stuk is mijn diagnose.De motor heeft 140 K gebold.Naar mijn...
Hallo, ik heb 4 nieuwe/gebruikte wieldoppen voor de Kangoo I nodig. 14 . Vrouwlief weet de stoep altijd prachtig te raken. Heeft iemand een adresje?
grt
bij optrekken
is een brommend blubberig geluid te horen vanuit de motorafdeling,waarschijnlijk lekkage van het uitlaatspruitstuk.
hoe is dit precies te constateren, is een mogelijke oplossing zelf uit te voeren?
de verwarming werkt niet; de toevoer...
Zijn er nog Kangoo rijders waar de motor eventjes zijn kuren krijgt.Naar een hoger of lager toeretal verdwijnt het.Mijn vriend zijn Kangoo heeft dit ook.Is er in de motor iets te warm waardoor de mazout te vroeg ontbrandt of is het octaangetal te...
Welke olie ,semi of full synthetic?Wegens het kleine oliefilter ga ik die ook telkens vervangen omdat die vlugger verstopt zit en alzo de olie ongezuiverd het smeersysteem zal binnentreden via de veiligheidsklep.Is Elf goede olie en is die te...
Mijn dochter heeft een kangoo 1.9 D-55 met start problemen,ik wil graag de gloeibougies vervangen maar
weet iemand op deze forum hoe ik de luchtfilter kan verwijderen?
Die moet ik verwijderen om de bougies te plaatsen.
Ik rijdt nu 1 week met een Kangoo RN '99.Er zijn geen airbags aanwezig.Wel een handschoenkastje.Bestaat daar een slotje met sleutel voor?Volgens dealer niet.Of moet ik een brandkast onder de passagierstoel foefelen?De aftermarkt...
Ik ben nieuw hier op het forum. Ik heb mij aangemeld omdat ik een probleempje van onze Kangoo wilde delen met jullie. Mijn technische kennis is niet zo heel goed.
Het zit zo: het betreft een Kangoo uit 1998. 1.4L RT, een van de eerste modellen...
Ik heb een Kangoo r1.4i Express van 1999 waar ik een oude toerenteller in wil bouwen.
Vraag is of de Kangoo voorzien is van een kabelboom richting dashboard zodat ik vandaar uit de toerenteller kan aansluiten, is hier dan ook een schema van...
is er iemand die weet of de startonderbreker van een kangoo uit 2001 uitgezet kan worden of doorgelust
hij staat bij de dealer voor het derde setje sleutels
is toch 2 jaar per sleutel :?
is een 1.9d niets byzonders maar de sleutel is het grootste...
Sinds een aantal maandjes heb ik een renault kangoo in bezit. Tijdens een trip in het regenachtige najaar door Schotland kwam ik erachter dat de auto water doorlaat en dat dit water zich hoofd zakelijk verzamelt onder de bestuurders stoel....
ik wilde de accu van mijn kangoo eruit halen om aan de lader te zetten.
De min en de plus losgekoppeld en wilde daarna de accu eruit trekken maar die zit muurvast, zie ik nog een schroefje of
iets dergelijk over het hoofd of zit die gewoon...
reeds verschillende malen pechdienst moeten bellen om te starten , het probleem volgens de concessiehouder is een BEPAALD MERK van diesel die een klep doen kleven in de brandstofpomp ,dit komt alleen voor bij dit type brandstofpomp ,uiteindelijk zit...
Hier waarschijnlijk één van de domste vragen ooit, sorry alvast. Ik heb een Renault Kangoo 1.5 DCI Van met grijs kenteken gekocht. Hier zat echter geen boekje meer bij. Maar nu komt het, ik wil de motorkap opentrekken maar kan...
Heb een nieuwe kangoo en wil er drie luidsprekers met radio inbouwen. De radio is geen probleem. De luidsprekers (kleintjes) vooraan is geen probleem, het klepje kan ik eruit halen. De luidsprekers achteraan is ook geen probleem, kan de...
Hallo, ik wil een Tomtom aanschaffen. Heeft iemand ervaring hoe de gps-antenne reageerd op de gecoate voorruit. Mijn huide routeplanner heeft een losse gps-muis. Maar deze moet ik voor de uitsparing aan de bovenzijde van de voorruit hangen, anders...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum