Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
we hebben een renault kangoo (automaat), als deze koud is en we rijden een stuk, dan krijgen we ineens een schok, dan gaat er links in dashboard een lichtje branden en dan trekt hij niet door, we starten dan de motor opnieuw en dan weer eer schok en...
Ik heb een Kangoo uit 2000, geweldige auto, veel ruimte vooral nu nr 3 op komst is, maar.....
Vorige week ontdekten we een raar ietwat ratelend geluid wat vooral tijdens het intrappen van het koppelen ontstond en dan ook...
Mijn linkerschuifdeur van de Kangoo gaat niet meer van het slot af.
Ook niet als ik in het dashbord de ontgrendeling gebruik.Het knopje beweegt wel, maar springt niet naar boven.
De ingebouwde radio zou ook een cd met mp3 bestanden kunnen afspelen, maar hij werpt hem er uit.
Hoe kan ik zien welk merk ik heb? Welke zou ik moeten hebben om zowel een cd als een cd met mp3 files...
Ik heb gisteren de plastic kap aan de binnenkant van de achterklep losgehaalt om iets te repareren.
De plastic plaat zit vast met plastic zwarte druk/klik dopjes.
Ik krijg de er echter niet meer in. Moet ik hier speciaal gereedschap voor...
Is er misschien iemand die mij raad kan geven bij het volgende probleem?
Wij hebben in november een Renault Kangoo, versie Privilège dCI 85 gekocht. Kleur is Sideraal Grijs met harmonie Donker Carbon. Nu is het nl. zo dat wij deze auto in juni aan...
hallo, wij hebben sinds dinsdag een renault kangoo (type1?) gekocht bj: 2000
ik heb gezien dat deze aan beide schuifdeuren achter het glas wat roest vertoont. (1á2 gaatjes ook al)
nu is mijn vraag: is dit los te repareren of moet ik dan complete...
hallo ik heb de volgende vraag ik heb sinds een half jaar een renault kangoo,sinds kort heb ik een grote beurt laten doen ,tijdens die beurt hebben ze de accu klemmen los gehaalt en nu vraagt mijn auto radio om een activatie/passwoord ,heeft iemand...
hallo
mijn kangoo 19 diesel 55 express start moeilijk
heb gloeibougies gechect die zijn goed
startrelais uitgewisseld met die van een goed startende is het ook niet
nou heeft deze auto een rond rood lampje in de tellerunit vlak boven mijn...
Ik rijd sinds 6 maanden in een Kangoo 1.4 benzine uit 1997.
Sinds een paar weken schudt het motorblok nogal met wegrijden in de eerste versnelling. Ook met gasgeven tijdens het rijden voel ik het blok schudden.
Wat kan dit zijn?
Hallo, ik ben Jo en ben nieuw op dit forum. Ik heb een vraag betreffende een Renault Kangoo 1.9 D/2003, die mijn zoon pas particulier gekocht heeft. Bij zo'n nieuwe auto wil een meestal olie, koelvloeistof,luchtfilter e.d. controleren.Ik stuit...
hallo, ik heb een kangoo van 2002 en nu werkt de airco niet meer eerst dacht ik dat het kwam door een vervuilde pollenfilter maar dat is het niet, ik hoor wel een fluitend geluid als de airco word aangelegt
Ik wil mij EGR afdoppen. Omdat het zonder deze klep beter is voor de motor. Ik snap niet waarom ze deze klep hebben uitgevonden alleen maar slecht voor je motor.
Maar kan iemand mij vertellen waar hij zit?
Google wordt ik niet wijzer van....
Ik ben op zoek naar dakdragers of dakrails (langsdragers) voor mijn kangoo uit 1998. Nou heb ik op een engelse site begrepen dat dakrails niet mogelijk zijn als er een dakraam aanwezig is. Heeft iemand hier ervaring mee?
Waar kan ik dakdragers of...
ik kocht begin dit jaar een Kanggo generique 1.5 dci met 4 deuren.
er is dus geen schuifdeur aan de chauffeurszijde
in de plaats daarvan is er voorzien in een naar voren klapbare chauffeurszetel (zoals bij elke 3d auto).
Maar als ik de achterbank...
hoi ik heb vandaag mijn kangoo opgehaald maar het klokje loopt niet op tijd hoe doe je dat ????????? er zit wel een pinertje voor de km stand die je kind in druken maar verder kom ik niet
Af en toe valt tijdens het rijden de snelheidsmeter dood oftewel gaat in de ruststand bij de 0 staan wachten tot dat die opeens weer spontaan de snelheid op de klok weergeeft. Op 't zelfde moment staat de kilometerteller stil waardoor de wagen wel...
Kan iemand mij vertellen of er een bedrading naar achter ligt voor het kunnen schakelen van extra speakers in mijn laadruimte van mijn Kangoo Express 1.4 RN 1999, en zo waar ik ze kan vinden.....
't Schijnt standaard in de personenauto's te zijn...
De ruitensproeier van onze Kangoo 2001 zit verstopt. Heb met een fietspomp alle leidingen kunnen doorblazen en dat gaat goed. Ook het korte, heldere, slangetje naar het reservoir doorgeblazen. Als ik dan met...
hoi wat is het verschil tussen een koplamp uit 99 en na 2003
ik wil graag wite koplampen in mijn kangoo en die heb je aleen maar zo ver ik kan vinden voor bj na 2003 ????????
Ik rij met een Renault kangoo LANG chassis Bj 2003 sinds 08/'08.
Omdat hij met de standaard banden 165'ers bijna niet op de weg te houden was heb ik die vervangen door banden van 195.Hij rijdt nu heel stabiel en geeft...
Mijn Kangoo is voorzien van meegespoten achterbumpers en laten mijn honden het nu net te gek vinden om daar lekker op te krassen als ze in en uitstappen. De Renaultdealer heeft geen echte oplossing en elke keer een dekentje neerleggen is ook niet...
Ik heb Kangoo 1.6 16v air uit 2004. Ik kan bij een lege tank slechts ca. 32 liter benzine tanken. Volgens het boekje moet dit ca. 50 ltr. zijn. Ik heb de Renault dealer gevraagd, volgens hem kan er alleen maar een 50 litr tank onder en kan het ook...
Ik heb Kangoo 1.6 16v air uit 2004. Ik kan bij een lege tank slechts ca. 32 liter benzine tanken. Volgens het boekje moet dit ca. 50 ltr. zijn. Ik heb de Renault dealer gevraagd, volgens hem kan er alleen maar een 50 litr tank onder en kan het ook...
Sinds kort ben ik in het bezit van een Kangoo, na een paar heeeeeeeeeeeel nette ritjes met een verbuik van 1:12 rij ik inmiddels gemiddels 1:11.
Nu valt het mij op dat ik de laatste 2x uitkwam op een verbruik van 1:9,8 en dat terwijl ik normaal heb...
Sinds kort ben ik in het bezit van een kangoo uit 2001 welke zelfs is voorzien van stoelverwarming.
Als ik eea inschakel heb ik binnen de kortste keren een warme stoel, maar na een minuut of 10 stopt de stoelverwarming ermee.
Beide voorstoelen...
hoi,
ik heb een renault kangoo 1.4 privilege uit 2002, mpv.
Ik vroeg me af of iemand weet wat de tank inhoud van deze auto precies is.
Vriendelijk bedankt alvast.
ik heb een reanult kangoo uit 98 ik moet daar helaas een andere motor in hangen standaard zit daar een 1.4 in ik zou daar graag een 1.6 in doen heeft iemand ervaring hier mee????
Misschien kan iemand mij vertellen/meedelen of er voor de nieuwe Kangoo een motorklep isolatie mat verkrijgbaar is . In de 1.6/16v versie is i.i.g. standaard geen isomat aanwezig.
Misschien in andere versies wel.
heb een kagoo 2003 dci 48 kw ben met caravan van 600kg op vakantie gegaan als er een helling kwam begon
lamjes stop moter en gloieplug te branden later ging hij ook inhouden tot bepaalde snelheid en dan voel je dat
hij weer power gaf weet iemand...
Vandaag had ik een raar euvel met m'n gele kangoo rt 1.2. Op de weg van werk naar huis ging de acculamp branden en het lampje van de airbag. net voordat ik thuis ben gaat het airbag lampje knipperen en verliest de motor vermogen (ook met gas...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum