Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Al een redelijk lange tijd had ik problemen met de startonderbreking.
Bij het aanschakelen van het contact bleef deze pinken.
Het volgende heb ik ontdekt
Als ik de afstandsbediening induwde terwijl ik het contact omdraaide...
De kangoo is net terug uit de garage.
Hij had een lekke koppakking en de kop was krom.
Dit is allemaal gemaakt en de daarbij horende zaken als:
nieuwe...
Ik heb sinds enkele dagen de nieuwe Kangoo 1.5 dCi 105pk.
Tot nu valt de wagen prima mee, rijdt vlot, veel ruimte binnenin ... totdat ik de voorruit eens wou bevrijden van insecten. Wat blijkt nu : de ruitenwissers kan je helemaal niet meer...
Ik wil graag een sigarettenaansteker maken in de kofferbak van mijn Kangoo Alize van 1995.
Dit om de koelbox tijdens de reis op aan te sluiten.
Waar kan ik de vaste spanning vinden, of spanning als de auto op contact staat?
Sinds een paar weken hebben wij een Kangoo 1.4 van 2001 in ons bezit.
Nou valt ons het verbruik van de auto een beetje tegen, gemiddeld 1 op 11 , terwijl we er nooit echt wild mee rijden.
Nu moet ik wel zeggen dat we met dat slechte weer er wel vaak...
Ik heb voor banden 175/65 R14 en achter 165/60 R14, dat hoort volgens mij niet, volgens mij hoor je voor nooit breder te hebben dan achter. Maar ik heb nog iets: kun je banden 185 R14 monteren op een kangoo? Bij voorbaat dank voor antwoord namens...
Soms kan ik met de sleutel mijn Kangoo niet starten omdat mijn startonderbreking nog in werking is.
Het lampje begint dan snel te flikkeren.
Dit is niet altijd het geval.
Wat kan ik hier (zelf) aan doen?
Ik zou een Parrot CK3100 carkit in mijn Kangoo willen installeren.
Ik denk dat ik hiervoor het dashboard gedeeltelijk zal moeten demonteren.
Heeft er hier iemand ervaring mee?
Weet er iemand waar ik eventueel een handleiding, schema kan halen.
Een jaartje geleden kocht ik een Kangoo 1500 hdi tweedehands met 90.000 km op de teller, al snel kwam ik te weten de reden van verkoop, namelijk de lichtjes van voorgloeiing, temperatuur en stop branden gedurig, gevolgd door een vermogen verlies,...
Ik zoek een schema van een renault kangoo bj2002
ik ben bezig om een alarm in te bouwen maar kan de draaden van de knipperlichten en van de binnenverlichting nergens vinden
Na enige goede weken/maanden zonder problemen dukt er weer eentje op.
De lampjes van de handrem gaan onderweg branden/knipperen alsof het een slecht contact is.
De handrem staat wel degelijk helemaal naar beneden.
Ik denk ergens een slecht contact...
Ik ben aan het werk met een b.j.2000 Kangoo 1.4 benzine uitvoering. De auto is op eigen kracht naar de werkplaats gereden, na ruim anderhalf jaar stil te hebben gestaan. Nu wil ze echter niet meer starten.
Ik heb een Kangoo uit 2003 en daarvan gaan de alarmlichten spontaan aan en uit. Het gebeurt zowel tijdens het rijden als gewoon geparkeerd voor de deur. Soms staat hij gewoon uren te knipperen voor de deur. Het bedienen van de schakelaar helpt niet...
Een half jaar geleden heb ik me een Kangoo aangeschaft (lees bedrogen).
Het probleem vanaf de eerste dagen begon met het aangaan van het vloeistof en voorverwarmings lampje, dit gepaard gaande met het beginnen pingelen van de motor en stilvallen....
Bij het openen van het opendak van mijn kangoo(kunstof plooidak)gaat alles perfekt maar bij het sluiten moet altijd iemand meehelpen duwen of het dak blijft steken.
Mijn garagist weet er geen raad mee !!
Hallo, ik ben al sinds een jaar of 4 in het bezit van een reault kangoo uit 1999 en ben er erg content mee.. maar voor een paar week terug kreeg ik plots een vervelende ervaring:
nl; mijn motor was onververhit door dat het thermostaathuis was gaan...
Mijn kangoo slaat, na enkele meters te hebben gereden,als de motor koud is af.
Hij rijdt op LPG en als er overgeschakeld word naar LPG is er niks meer aan de hand.
Heeft iemand dit probleem aan de hand gehad.
Ikzelf zit aan een elektronisch probleem...
Iemand enig idee hoe ik een contactsleutel (afstandbediening) kan openen zonder hem te slopen? De monteur had hem zo open, maar toen had ik nog geen batterijtje (handig!).
Goeiemorgen!
Ik rij met een kangoo 1.4 RT, bouwjaar 1998 (80.000 km),
In het begin (bij een koude start) valt de motor terug op 2 cilinders na een kleine 5 km te hebben gereden, nu draait hij van in het begin nog maar op halve kracht.
Als ik in het...
Hallo allemaal,
weet er iemand of het mogelijk is om een line in aansluiting te maken met een mini jack er aan zodat je een mp3 speler kan aansluiten op de standaard radio van een kangoo uit 2001?
Hallo, ik wil de kleppenspeling van mijn Kangoo bijstellen. Kan iemand mij aan de juiste spelingen helpen? Verder probeer ik aan een werkplaatshandboek te komen maar kom niet verder dan een Franstalige. Weet iemand hoe ik aan een Engelstalige kom ?...
voor een kennis van mij in belgie heb ik een vraag.
hij zoekt voor z,n kangoo schuifraampjes want die zitten er niet in.
nu zijn ze al bij renault geweest en de schuifraampjes die bij de laatste types er in zitten kunnen er niet in omdat er een of...
De laatste tijd gaat telkens onder het rijden het lampje van de voorverwarming branden.
Een kennis vertelde dat het een normaal probleempje van de Kangoo's is.
Wie kan me hier meer over vertellen? Met name over de oplossing hiervan.
Ik ben sinds zes weken de trotse bezitter van een Kangoo 1.6 16V Privilege uit 2002. Erg luxe uitvoering met een lekker pittige motor. Twee weken na de aanschaf begon hij te piepen aan de voorkant. Ik vermoede iets in de aandrijving, maar de garage...
Weer een probleempje.
Sinds enige tijd werkt het derde stoplicht in mijn achterklep niet meer.
Het krijgt zijn spanning maar het brand gewoon niet.
Nu is mijn vraag, hoe kan ik dit demonteren en uittesten?
Het is zo een met leds.
2 Weken geleden begon mijn mooie blauwe Kangoo te stoteren en flink in te houden....
Bij de dealer maar eens gevraagd wat er aan de hand is:
Lekke koppakking, gelukkig was de olie nog niet wit!!!
3 dagen later belde de garage op dat de waterpomp en...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum