Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo kan iemand mij/ons vertellen of het veel werk is om het bonken aan de achterkant van onze LAGUNA uit 2002 met 111.125 kilomters op de teller te vervangen ??
En de eventueele kosten ?
Tevens wat kost het om de Distributie incl waterpomp te...
Beste , bij mijn Laguna II is nagenoeg na iedere lange rit de rechter achterruit iets gezakt (1 tot 2cm) . In de garage kan men niets vaststellen. Het begint bij mij nu zo stilletjesaan een automatisme te worden om voor het uitstappen nog eens aan...
Ik heb een Laguna van bouwjaar 2000, c.v. (afstandsbediening) werkt niet, als ik de linker portier heb opengemaakt met sleutel en ik hou de portier open, dan werkt het wel. Dat gebeurt alleen met koud weer, in de zomer heb ik er geen...
Hallo,
Ik krijg steeds de melding batterij sleutelkaart = zwak.
Kan je deze batterij zelf vervangen en communiceert de kaart dan nog wel met de wagen? Reset?
Ik krijg echter de batterij niet verwijderd uit de kaart. De noodsleutel is geen probleem...
kan iemand mij vertellen hoe de binnen spiegel gedemonteerd moet worden ik heb een laguna 2 fase 2 uit 2006 ik wil een zelfdimmende uitvoering gaan monteren.
Weet er iemand hoe je de voorste zetels uit een laguna break van 2001 kan krijgen?
Volgens mij moet je die er vrij eenvoudig uitkrijgen,echter lukt het me totaal niet.... :D
Ik heb een Renault Laguna 16.16V benzine en G3 uit bouwjaar 1999.
Ik heb mij laten vertellen dat ik een scheurtje in mijn spruitstuk heb die ga ik volgende week laten vervangen,maar nu heb ik sinds kort last van dat mijn auto...
Als ik ongeveer 50 km (afstand) gereden hebt , schiet mijn versnellingpook uit de 5e versnelling naar zijn vrij .
Dit gebeurd vanaf de 100km/h , het rare is dat dit niet gelijk gebeurd maar pas vanaf een kilometer of 50 (afstand).
Ik heb een Laguna...
dag renier we hebben dezelfde auto , alleen vind het verbruik nogal te hoog stadsverkeer 1 op 9 (wellicht normaal)snelweg ca 1 op 12 zijn dit normalen waarden rekening houdend met de brede banden van 225
Ik heb mn oog laten vallen op een laguna Station modeljaar 2002. De Auto heeft 166.135 km gelopen. Het is een laguna met een 2.0 IDE 16V motor, en nou hoor en lees ik nogal vervelende verhalen over dit motortype. Wat zijn de dingen waar je...
Brandlucht in de auto wanneer de achterruit verwarming ingeschakeld staat de spiegelverw. is hier ook op aangesloten.
Linkerspiegel is lauw en de rechter is heet. Is dit normaal?
Sinds een paar maanden gaat het scherm van de navigatie en radio bij het opstarten van de auto aan-uit-aan-uit-aan-uit van een Renault Laguna GT uit 2005. Het navigatie systeem kan niet opstarten. Na een paar minuten werkt het systeem...
Hallo ik heb een Laguno station uit 2001 en van de pook laat de leren bekleding los kan ik hier elke willekeurige pook opzette.
Ik heb al wel ontdekt dat de hoes onder de pook vastzit aan de pook.
Kaik de hoes los maken en dan weer aan een andere...
mijn laguna van 2003 benzine 1.6(160.000 km) maakt een bromgeluid tijdens het rijden,weet iemand waar het aan kan liggen?
tijdens het stationaire draaien van de motor hoor ik deze bromgeluid niet,ook als ik gas geef tijdens stationaire...
Hallo
Ik heb me aangemeld omdat ik ergens mee zit het zit zo:
Mijn laguna een 1.6-16V bouwjaar 2000
zijn koppelingskabbel is voor de tweede keer gesprongen in een korte tijd 1x in oktober 2010 en op 5Januari 2011.
Gebeurde op de snelweg gelukkig...
Beste Renault-kenners,
Ik heb nu 5 maanden een Laguna uit 1996.
Nu stoor ik me er steeds meer aan dat er nog maar 1 lampje brand van het hele dashboard! :lol:
Nu heb ik wel de teller-unit eruit kunnen krijgen en hier ledjes in gestopt, maar ik...
Wij hebben een laguna uit 98 met een snelheids meter die steeds uitvalt. Nu hebben we gehoord dat je de stekker van de sensor in de versnellingsbak makkelijk kan vervangen. Maar loopt dan gelijk je bak niet leeg qua olie ?????.
Mijn Laguna uit 2001 wil niet meer starten. Als ik de kaart er in stop begint de radio te spelen en als ik de kaart dan door wil drukken, springt de auto niet op contact en gaat het rode lampje op het dashboard branden.
bij dealer geweest en klacht werd niet waargenomen. men kon nix vinden
ik heb een laguna GT
regelmatig als ik rij gaat de toerenteller omhoog en olie temperatuurmeter naar 0.
ook merk ik dat de auto tijdens het rijden schokt/
als ik dan...
Ik heb sinds kort ook probleem met mijn navi van laguna 2004 , GPS is de weg kwijt , schotel icoontjes rood , cd icoontje soms rood en soms groen , klok elke dag instellen , weet iemand waar aan het ligt ik denk antenne op dak .
Ik ben Bart, woonachtig in Noord Holland en sinds afgelopen week donderdag de trotse bezitter van een Renault Laguna GT 2.2 dci dynamique uit 2004. Hij rijdt heerlijk, ligt goed op de...
hallo allen,
heb een laguna 2.2 dci met een defecte turbo, kan een andere turbo komen, en ben best wel handig.
Nu is mijn vraag is dit zelf te doen, de turbo vervangen en zijn er nog aandachts punten?
Mijn automaat maakt een licht ratelend geluid wanneer er gereden wordt in de 1e, 2e en in mindere mate 3e versnelling.
in 4 en 5 is de automaat stil en functioneerd deze redelijk tot goed, er branden geen lampjes en er is geen...
Het gaspendaal van mijn Laguna1haakt af en toe.
Meestal werkt hij perfect,maar soms moet ik er hard opduwen.
Het probleem zit in het begin bij het gas geven{bovenaan in het pendaal.
Hoop dat iemand dit probleem herkent,en evt. een oplossing heeft....
Goedendag, na wat zoekopdrachten kon ik niet het juiste antwoord op mijn vraag vinden. Ik heb een Laguna van 2003 met een ingebouwde Carminat navigatie. Sinds vanmiddag geeft het scherm een onjuiste kaartweergave. Ik bevind mij thuis in Deventer,...
Van het één op ander moment kon mijn raam niet meer naar boven of naar beneden en bleef er een kier van 5 cm.
Binnenkant /paneel eraf gehaald en toen bleek dat er één kabel los ligt cq gerafelt en helemaal los...
Ik heb een Renault Laguna Grand Tour uit 2002 en nu geeft het controle systeem bij een stationair draaiende motor ineens inspuiting en ESP defect aan. In wil dan wegrijden maar mis al het vermogen van de auto. Dan wanneer ik de motor uit en...
hallo, ik heb een carminat navigatiesysteem in mij laguna van 2004, ik heb de accu vervangen, maar nu moet een code invoeren, de code is 4112, maar ik heb van alles geprobeerd om die code in te voeren maar het lukt mij niet, kan iemand mij vertellen...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum