Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
hallo
ik heb een laguna grandtour 2004,en krijg sinds vandaag kofferbak en het uitzettende raam niet meer open
heeft iemand hier een oplossing voor zonder dat ik er mee naar de daeler moet.
Beste forum gebruikers
Ik heb mijn versnellingsbak van mijn laguna laten repareren (lagers versnelling 5 en 6) waren stuk .
De garage heeft alle lagers vervangen en op mijn vraag ook de voledige koppeling vervangen(prijskaartje 2200€)
Bij het naar...
Vraagje. Ik heb een Laguna II 19 DCI Initiale. Weet iemand toevallig waar de stekker van de ABS sensor zich bevind? Ik krijg nml iedere keer een foutmelding van m'n ABS en moet stoppen. Maar ABS werkt gewoon. Of heeft iemand dezelfde storing en hoe...
Auto is gevalen stil tijdens het rijden en start niet meer.
is een laguna break van 1998
ik heb ondertussen mazoutfilter vervangen en zo steeds maar doet niets
als ik de bout na de filter los en maak Probeert te starten komt er ook geen mazout uit,...
De interval van mijn ruitenwisser voor werkt niet meer. Ook niet als ik de ruitensproei.
Alle andere standen werken wel.
Ik heb de zekering gecontroleerd en deze was nog goed.
Het gaat om een '99er Laguna 1.6 RTE.
Wie kan me helpen?
Ik bezit een renault laguna 1.6 rxi 16 v uit 1999.
Mijn achterruit verwarming werkt helaas niet meer. Ik heb het halve internet afgezocht en kom nu
uiteindelijk hier. Heb mezelf gelijk even ingelezen in de diverse topics.
Graag zou ik willen weten of het verstandig is om bij een Laguna 2.0 170pk (dus met turbo) phase III een lpg inbouw te laten doen. Zijn er al forumleden die al rijden met een lpg installatie met dit type motorblok? En hoe is jullie...
Vanmorgen viel me ineens op dat er een ratelend geluid opkomt als ik stuur.
Ik ben zelf A-technisch en ben er nu al mooi flauw van want ik heb de Laguna in augustus gekocht :?
Hallo allemaal. Ik heb een laguna uit 2004 met een aantal problemen. Het meest vervelende is dat -niet altijd- de verlichting plotseling uit de normale stand verspringt naar stadverlichting. Meestal beide lampen, soms alleen links. Als ik dan de...
Ik zou mee eerst een voorstellen.. Ik ben Robert-Jan Kempink uit Apeldoorn ben sinds gisteren in bezig van een Laguna RT 2.0 uit 94
nu is de dynamo kapot van deze auto en wil ik eerst koolstofbortels gaan vervangen kijken of dit het probleem oplost...
Achterklepspoiler zit er eindelijk op, hier wat foto's
Deze spoiler is van het merk Elia en eigenlijk alleen geschikt voor Laguna's met apart te openen achterruit (die van mij is vast).
Ze hebben hem echter netjes pas gemaakt, was wel even wat...
Hello, ik heb een probleem met mijn achterraam. Dit kan ik appart openen (laguna II grandtour). Het ruitenwissermechanisme houdt dit nu nog vast, maar er zit ook een deel gelijmd en dit is losgekomen waardoor de ruitenwisser niet goed meer werkt. Ik...
Ik heb een Laguna Break 1.6 bouwjaar 1999 met een raar probleempje. het is vanaf juli nu al 3 keer voorgekomen dat de temperatuur meter zo goed als op z'n max staat. Waarschuwingslampje brandt niet. Als ik dan mijn contact uit en weer...
Ik ben er vandaag achter gekomen dat de airco van onze laguna bij laag toerental prima werkt , maar zodra het toerental boven de 2000 toeren komt stopt hij met coolen. Heb al zitten spitten op het forum maar kon niets gelijkends vinden,...
Hallo, ik ben nieuw op dit forum en heb meteen een vraag.
Ik ben sinds 1,5 jaar bezitter van een Renault Laguna Break 1.8 automaat (2002).
Vorig jaar december had ik voor het eerst een startprobleem. Het ziet er als vogt uit:
Ik open de deuren met...
Van mijn Renault Laguna II 2.0 GT was ik laatst de remmen aan het inspecteren, en toen viel me op dat de achterremblokken versleten waren. Ik heb geprobeerd de remblokken te vervangen, maar kreeg de zuiger niet terug de klauw...
wegens defecte motor,was ik genoodzaakt een andere motor in mijn laguna 1.8 16v automaat (jan 2002)te laten plaatsen.Informatie en advies links en rechts bij dealers en renault sloperijen ingewonnen,spec.type motor ivm aut.versn.bak.De...
Ik heb een Laguna Grand Tour Privèlege uit 2002. Daar zit een standaard karcit in vanuit Renault, geschikt voor de Nokia modellen van die tijd, dus bv een 6210. (lijkt verdacht veel op de Cark-91) van Nokia. Nu wil ik daar een nieuwere...
Renault Laguna 2.2 DCI, bouwjaar 2002, kilometerstand ca. 190.000.
== ==
Bij een gedwongen stop i.v.m. een oververhitte motor (poreuze slang in het koelsyteem) bleek tevens olie uit de zijkant van het motorblok te spuiten. :cry: De ANWB dacht aan...
Ik heb een Renault Laguna 1.8 Alizee uit 1996. Afgelopen vakantie een behoorlijk aantal kilometers gemaakt (ca. 4500), maar sinds we thuis zijn heeft de auto een probleem bij het wegrijden en schakelen:
Een ingewikkeld probleem: Als ik de kaart in de kaartlezer stop gaat het rode (ronde lampje, naast de STOP) niet altijd uit waardoor de motor niet wil starten. De startmotor doet dan verwoedde pogingen om de motor te starten maar dit feest gaat dan...
Ik heb net een laguna Grand tour van bj 2001 gekocht.
Ik heb de radio die er inzat uitgehaald en via marktplaats een nieuwe
orginele renault radio gekocht.
Als ik die erin doe, krijg ik niet op de externe display te zien dat ik de...
mijn laguna 1.8 16v bj(2002) liet me vandaag op de snelweg in de steek,ANWB erbij :diagnose distrubutieriem ver-sprongen,auto kan niet meer starten of rijden,ook geen compressie meer,naar huis gesleept.
Informatie bij garage gevraagd(eigen en...
Hallo, een aantal weken geleden de trotse bezitter van een laguna 2001 geworden. Het is er 1 met fabrieks- af een lpg installatie. Helaas is er geen reservewiel bij geleverd, weet iemand of hier een thuiskomer voor te krijgen is. Zoja iemand een...
Hallo, ik heb een probleem met mijn Renault Laguna V6 3.0 aut. uit 2001. Op zich een prima wagen, weinig troubles tot nu toe (115.000 op de teller), het enige probleem wat speelt, en wat de garage ook niet op kan lossen tot nu toe, is dat heel af en...
Ik bezit een Renault Laguna 1.9 TD 2003. Met 270.000 km. Na 2000 kilometer rijden, verlies ik 1 liter olie.
Zou er een mogelijkheid zijn dat ik en nieuwe turbo moet kopen, of is het mogelijk om de turbo te repareren?
Het is duidelijk dat hij...
Ik zou graag auto verlagen doormiddel van verlagingsveren.
Maar op www.how2tune.be staat er da de veren een montageattest moeten bevatten ook?
Is dit waar? De mogelijkheid is er niet dus om ze zelf te steken en terwijl naar de keuring mee gaan?
mvg...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum