Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Al 6 jaar heb ik een laguna grand tour II , ook ik heb nu al ruim een jaar last van een niet werkend navigatiesysteem waarvan de sattelietontvangst rood is... Ondermeer door dit forum heb ik het idee dat ik ook last heb van een...
hey, sorry als ik iets herhaal,
Maar heb net laguna techline dynamic bouwjaar 2007 gekocht en zou graag de origenele radio vervangen door een pioneer met sd-card speler.
ik zou ook graag de stuurbediening behouden en heb gelezen dat je hiervoor een...
onze laguna uit 1999 op gas (g3) loopt als hij koud is 800 toeren stationair en wil bij afremmen zelfs graag afslaan
maar zodra hij warmer word gaat het stationair toerental omhoog zelfs tot 1800 toeren
kan het zijn dat er iets vervuild is?
Sinds enige tijd heb ik, wanneer ik het iets naar rechts draai tijdens het rijden dat ik een erg brommend geluid hoor. Dit geluid gaat weer weg wanneer het stuur recht staat. Tevens voel ik deze brom als een trilling in het stuur.
Ik heb al gekeken...
Hallo Renaultvrienden,
Ik ben reeds 6 jaar in het bezit van een Laguna 16/16V RXE bwj. 1999.
Elk jaar met een buitentemperatuur rond het vriespunt, gaat het ABS lampje branden in combinatie met het rode Remvoering lampje. Ik krijg dan van het...
Ik heb een Renault Laguna 1.8 16V Grand Tour Dynamique van 2001.
Nu heb ik sinds kort een barst in mijn voorruit en wil deze binnenkort laten vervangen.
Is het mogelijk de voorruit (die nu geen voorruitverwarming heeft) te vervangen door...
hallo,
zoals iedereen wel weet kun je de spiegels laten inklappen door de knop op je deur naar beneden te draaien
ik zou graag hebben dat de spiegels automatisch inklappen als ik mijn kaart uit het contact haal.volgens mij kun je dit wel voor elkaar...
Hallo, ik heb bij mijn Laguna Privilege uit 2005 een drieknops card . Je kan naast de normale open en dicht knoppen met de derde knop ook de verlichting op afstand activeren (handig bij een vol parkeerterrein en slecht geheugen). Alleen vraag ik mij...
Ik zou graag ervaringen en tips willen hebben over het rijden op gas met een Laguna type 2 station phase 1 en 2.
Welke motor is hiervoor het beste geschikt? Of moet gas gewoon uit een auto wegblijven?
Ik heb zeer recent een laguna van 2008 in ontvangst mogen nemen. Nu had ik er graag zelf een parrot carkit in geinstalleerd (hetgeen peanuts zou moeten zijn gezien de ISO-stekkers die normaal op deze radio zit).
sinds augustus ben ik in het bezit van een Laguna Grand Tour op LPG G3 uit 2003, en heb er alweer bijna 20.000 km opzitten. De auto had bij aanschaf 155000 km en bij 160000 heb ik de olie en het filter vervangen. De motor loopt...
Wanneer ik op internet een laguna type 2 station zoek zie ik ook een hoop 1.9 DCI motoren voor bij komen. Wat is tegenwoordig een acceptabele kilometerstand voor een tweede hands laguna om te kopen. Of misschien moet ik het anders vragen,...
Hallo hallo .
sinds kort is het stationair toerental onregelmatig .
Ook al zet ik radio airco achterruitverwarming en andere accesoires aan ,het toeren tal blijft onregelmatig.
Als de motor koud is loopt hij onregelmatiger , dan op bedrijfs...
We zijn aan het kijken voor een nieuwe auto...
We willen graag een grote auto i.v.m onze 2 honden etc...
nu is ons oog gevallen op een RENAULT Laguna Grand Tour Expression van waarschijnlijk bouwjaar 2001,2002 of 2003
deze auto is voor ons...
Ik heb een probleem met mijn Laguna.
Zodra ik over een oneffenheid in het wegdek rijd klopt er bij het rechter voorwiel iets.
Wat kan dit zijn , en hoe is dit te verhelpen? :roll:
Ik heb een Reanult Laguna II Phase 2 techline bj 2007. Het geluid van de cabasse audiotorium is matig. De Bass bij de cd-speler is redelijk goed, echter bij mijn radio ronduit slecht. De instelling van de bass staat altijd op maximaal ingesteld,...
De display verlichting van de klok en buitentemperatuur werkt niet meer. Was in de veronderstelling dat het ging om een zekering, maar helaas. Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
In mijn Laguna II zit nu een vervanging radio (sony) Ik wil graag het display en stuur bediening weer in ere herstellen. Nu kan ik aan een Cabasse radio (met code komen) waar moet ik rekening mee houden?
Past dat altijd of moet er in de auto...
op dit moment gaat bij mijn Laguna de binnenverlichting branden als ik een portier open doe en gaat na ongeveer 10 seconden uit. de binnenverlichting gaat ook uit als je de auto start. Nu zou ik die brandtijd wat willen verlengen, aangezien ik vaak...
Ik ben Jakob en sinds kort in het bezit van een Laguna 2.0L 16V IDE Initiale uit 2003. Het is een prachtige wagen met veel snufjes. Daar heb je echt wel het boekje voor nodig om alles eruit te halen wat erin zit.
Ik heb volgende vraag: aanjager doet het goed maar na verloop van tijd komt de lucht steeds minder krachtig uit de ventilatieroosters in de auto terwijl de aanjager op stand 4 op volle toeren draait. Wie heeft enig idee wat de oorzaak is??
Ik heb een renault Laguna Grand tour van 2001
Ik heb vanmiddag in de sneeuw 1 keer redelijk hard moeten remmen.
Ik reed heel zacht op de pakeerplaats, dus ik reed zeker niet hard.
Daarna gingen alle lampjes die iets met de remmen te maken...
reed gisteren met m,n laguna ,s avonds terug naar huis was laat en regende ook nog.
had sinterklaas gevierd bij vrienden en reed terug naar huis.
word ik plotseling van rechts gesneden.
schrik me dus helemaal kapt en in een reflex wijk ik uit.
en...
Ik heb een renault Laguna break 1.8 16v benzine.
Het volgende doet zich voor indien de laguan koud is dan heb ik geen trilling tijdens het remmen.
zodra de auto warm is en op hogere snelheid afrem dan heb ik een trilling op de remmen.
Nu is er in...
Hallo,
Ik denk dat de sensor links achter niet meer goede werkt, als ik recht naar achteren rij begint hij eetrst langzaam te piepen en naar mate ik dichter bij kom steeds sneller etc, echter als er aan de linker kant een opstakel nadert dan komt er...
Ik heb een aantal probleempjes met mijn aangeschafte Renault Laguna Alize uit 1996 :
1) en deze vind ik voorlopig de bealngrijkste , tijdens het tanken kan ik de hendel van de pomp max. ongeveer een kwart inknijpen anders slaat hij af , heb...
Zag vandaag toen ik met de auto na een 2 uur durende rit door de besneeuwde Groninger binnenstad weer thuis was op de oprit een spoortje van allemaal gele druppels in de sneeuw. Je kon precies het spoor zien de oprit op en ook op straat zag je dit....
Ik heb een laguna RTE 16.16v bouwjaar 1999 op gas.
Mijn uitlaatspruitstuk lekt. Ik heb het al een keer gerepareerd maar hij lekt nu weer.
Bij de garage kost dat ding meer dan €600,- (daar komen de extra's nog eens bij)
Als ik op internet zoek vind...
Binnenkort willen wij een Renault Laguna station kopen, bouwjaar 2003.
Nu heb ik de volgende vraag, ik wil graag een versterker aansluiten doormiddel van de remote en tulip aansluitingen.
Mijn vraag is dan ook of de standaard radio van...
We hebben een Renault Laguna Grand Tour 2.0 uit augustus 2004 met 80.000 op de teller. Vorige week stonden we plots stil, de koppeling bleef plat naar beneden. Diagnose van de garage: kapotte koppelingsplaat. Nadat er druk op...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum