Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Gisteren reed ik naar mijn werk en toen liep de temperatuur van mijn renault laguna break 2.0 uit 1996 op.
Toen ik stopte zag ik dat mijn koelvloeistof vrijwel op was. Daarna kwam ik er achter dat mijn mat (bestuurderskant) helemaal nat was van de...
Ik heb een 1,9 dci uit 2003 waar een andere achterklep in moet. Inmiddels heb ik een klep in dezelfde kleur gevonden, echter kan hiervan de achterraam separaat geopend worden. Weet iemand of de klep op zich toch hetzelfde is, zodat ik mijn...
Hallo mensen
Ik heb onlangs met mijn laguna tegen een draadstang gereden die uit een muurtje stak dicht bij de grond met als resultaat een ingedrukte deuk net voor het achterwiel
de carrosserieschade heb ik keurig gerepareerd en ben naar de...
Ik heb een Laguna Grandtour Bj 2002 1.6 LPG G3
225000 kilometers op de teller
Ik heb een probleem dat wanneer je enkele kilometers hebt gereden en je bv bij een stoplicht staat te wachten ( motor draait wel ) en daarna wilt optrekken de motor...
De laatste dagen krijg ik enkele problemen mat mijn Laguna II Bj 2003, wanneer ik een tijdje rij met de wagen, houd hij plots in en keert hij terug van toeren..wanneer ik de gas los en terug induw is hij gelijk terug weg en na een...
Mijn Laguna uit 2004 heeft sinds een paar weken een raar probleem. Af en toe gaat het oranje lampje op het dashboard aan en vallen op het navigatiescherm 1 of meerdere banden weg. De volgende dag brandt er geen lampje meer en 'ziet' het systeem alle...
Kan iemand mij vertellen waar de claxon van de Laguna 1.8RN 1996 zit??
Ik heb deze auto nu een week maar dat ding werkt niet...
Ik zie wel een stekkertje (beetje rond met 2 gaatjes) bij de linker koplamp losliggen, maar ik kan zo 1, 2, 3 de claxon...
Ik heb een maand geleden al gepost over een ratelend geluid in mijn laguna 19dci uit 2005
ik heb die auto pas 2 maanden maar het ratelend geluid is er door de garage niet uit te krijgen(2 dealers komen er ook niet uit)
dus heeft de garage...
Als ik optrek hoor ik een tik soms 2 tikken en die tik die voel ik door in het stuur.
Heefdt iemand misschien een idee wat dat zou kunnen zijn ?
M.V.G.
ik heb een renault laguna 1.8 break
de versnelingsbak is stuk
de type versnellingsbak is jb3187
nu ken ik van een het zelfde auto laguna een versnellinsbak krijgen
maar als de nummer niet overeen komen zeggen ze dat het niet wil
de moterblok is...
Ik ben op zoek naar een spanner voor de multiriem van een Renault Laguna Break 2.2 dt uit 1999. Kan iemand mij hieraan helpen ? Kan iemand mij vertellen wat het originele onderdelennummer is ?
Ik ben alvast aan het rondkijken naar een Laguna type 2 station. Nu lees ik hier en daar dat deze Laguna type 2 vaak mankementen vertoond.
Maar ook hoor ik van mensen die er zelf één hebben dat ze nooit ergens last van hebben gehad. Prima auto...
Op dit moment heb ik problemen met de verwarming. Aan de bestuurderskant wordt deze niet warm, de bijrijderskant werkt wel goed. Is dit probleem bij iemand bekend?
ik ben vandaag in het bezit gekomen van een handsfree kaart voor mijn laguna
bij aanschaf van mijn auto zat deze er niet bij ,maar er zaten sensoren achter de handgrepen, dus ik wilde daar ook een bijpassende kaart bij, nu hebben...
Bij mijn Laguna zag ik opeens water druppelen onder de auto, niet onder de motor, maar ter hoogte van ongeveer de middenconsole van de auto.
Had wel mijn airco net voluit gebruikt, kan dit het verklaren?
Zag er uit als gewoon water en was...
hey het gaat hem over een laguna van 1995 die ik na lang twijfelen toch heb gekocht .
nu heb ik het volgende probleem, mijn remlicht doet het niet ik heb de zekeringen en het lampje gecontroleerd en deze zijn beide in orde de. rest van de...
Ik heb een probleem (derbij) bij de Laguna. Nadat we de auto hadden gekocht kwamen we erachter dat er iets mis was met de Xenon lampen.(vooral) De rechter lamp ging tijdens het rijden uit en daarna weer aan. Maar dit gebeurde maar 1x in de maand en...
Ik heb een Laguna 2 fase 1 (grand touring)
Sinds een half jaar doet mijn temp meter raar. Als de auto koud is dan gaat hij alle kanten op. Als de auto warm is dan werkt de meter 100%. De toeren teller is altijd steady ongeveer...
Vanmiddag toen ik naar huis wil gaan.
Auto start niet, startmotor draait wel.
Dit is een Laguna II uit 2001 met origineel LPG (keycard met twee knoppen)
herhaald proberen werkt niet,
accu losmaken leverde nets op
voor de zekerheid ook...
Hallo,
ik heb een Laguna II, 1.6 16V uit 2004. De laatste tijd lijkt de stuurbekrachtiging niet helemaal optimaal meer te werken. Heb het gevoel dat ie niet altijd goed werkt en daardoor ineens zwaarder stuurt af en toe. Nu lijkt de vloeistof gewoon...
kan iemand mij vertellen wat het kan zijn.
mijn laguna maakt een enorm zoem geluid. bij de 80 km zoemt hij het enorm hard.
ga ik met de bocht naar rechts dan stopt hij. ik vermoed het wiel lagger. en als dat zo is. is die...
Op het forum gezocht naar mijn probleem helaas niets gevonden dus vandaar deze topic.
Heb een laguna 2 1.8 16v van bouwjaar 2001 met G3.
Nu heb ik sinds een een paar dagen een rammel in de auto.
Hij is op de brug geweest want ze verdachten de...
Ik ben al een tijdje op zoek naar een Laguna, eerst een diesel maar nu ga ik toch voor een G3.
Nu zie ik veel 2.0 liter motoren, maar zo af en toe ook een 1.6.
Zijn er mensen die ervaring hebben met de 1.6 motor, of is deze motor toch een beetje...
Sinds 3 weken een laguna 2 1.9dci in bezit en deze maakt een ratelend geluid bij het gas bij geven. als je hem op een constante snelheid houd is het weg geef je dan gas bij dan hoor je een soort rrrrrrrr bij geluid.
Bij de garage waar ik hem gekocht...
Ik heb sinds vandaag een laguna 2 uit 2005 met Carminat navigatie(kleurenscherm)maar nu blijkt er geen handleiding bij te zitten :cry:
ik heb hier op het forum al gezocht maar eigenlijk niets gevonden weet iemand of je de handleiding ergens...
een tijdje geleden heb ik een kleine botsing gehad. sindsdien kan ik mijn bestuurdersstoel niet meer in een andere stand zetten.
wat kan hier de oorzaak van zijn. wie helpt mij
1. Nu de probleem met de Xenon verholpen is (dankzij jullie) wil ik graag de probleem met de centrale deur vergrendeling oplossen. Ik heb zo'n kaart met Auto+Lock erop. Toen ik de auto had gekocht deed hij het perfect. Als je je hand bij het handvat...
hallo, heb sinds kort een Laguna 1.8 RT 1995,meteen naar Renault dealer geweest voor kleine inspectie.
linkerdraagarm rubbers versleten.
Nwe laten plaatsen bij lokale garage(dealer is 5x zo duur)echter nu lijkt het alsof er een rubber ontbreekt...
Beste Laguna rijders, ik overweeg om de overstap te maken van oude Volvo 850 T5 naar een Renault Luguna 2.0 16V Turbo. Afgezien van de mentale revolutie die dit bij mij teweeg brengt, ben ik geheel niet thuis in de wereld van Renault en heb dus ook...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum