Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Vanochtend wilde ik de auto starten maar het enige wat er gebeurde was een tik afkomstig van de startmotor zonder dat
de motor zelf aangezwengeld werd. De controlelampjes op het dashboard gingen op dat moment ook niet flauwer branden. Nu heb ik...
Graag zou ik willen weten of de draagarmen van de vooras makkelijk te vervangen zijn er zit namelijk een beetje speling op zoals bekend bij deze types, vind het een beetje vervelend rijden :?
Kan je dit makkelijk zelf doen of...
Bij het vervangen van de koplampen kwam ik erachter dat er achter de voorbumper een draad loopt voor de (niet aanwezige) mistlampen. Betekent dit dan ik, als ik mistlampen wil monteren, alleen maar de lampen in de...
Ik heb dit topic al eens eerder aangekaart, maar het probleem nog niet kunnen laten verhelpen. Ik heb een Renault Laguna II Grand tour met een 1.8 16V benzine motor en LPG G3 installatie. Voornamelijk bij gebruik van LPG haperd/stotterd de motor bij...
Ik heb een vraag omtrent de LMM. Na wat gesurf op internet betreffende het probleem inhouden tussen de 2500 en 3000 toeren heb ik de turbodruksensor vervangen en de EGR schoongemaakt.
Het vervangen van de turbodruksensor...
Wie weet antwoord op deze vraag: bestaat er verschil tussen een 2.2 dCi motorblok voor een automatische versnellingsbak en een 2.2 dCi voor een handgeschakelde bak?
Ik heb het volgende probleem: mijn telefoon, een HTC s710, maakt goed verbinding via bluetooth maar als ik ga bellen komt er geen geluid uit de speakers. Ook is mijn spraak aan de andere kant niet te horen. De ontvanger krijgt wel...
Sinds vandaag een rare ratel in de versnellingsbak
-in lage/middel toerental
-alle versnellingen
-alleen als je de koppeling los hebt
dus bij ingetrapte koppeling niets aan de hand.
-je kunt de ratel/trilling zelfs voelen op de pook.
-bij het...
Ik heb een Laguna Grand Tour uit 2002 met een kaartsleutel. Vanochtend gewoon naar het werk gereden. Wil na het werk weer weg rijden, de deuren kon ik gewoon openen met de kaart, maar kon niet starten. Wel ging de radio aan en de navigatie....
Bij mijn Laguna GT 2002 1.8 16v giert mijn aircopomp tijdens het gasgeven, het lijkt alsof de druk te hoog wordt, want de leidingen trillen ook mee. De compressor, filter en vernevelaar zijn vervangen...ook is alles doorgespoeld en is er nieuwe...
Airco laguna break 2.0 automaat
Ik heb een laguna break 2.0 uit 1997 lpg met climaatcontrol
Als ik airco aanzet en gewenste temperatuur instel, krijg ik ongeveer 10 seconden koude lucht en daarna stopt hij. Over half minuten start hij alweer en...
Ik heb een Renault Laguna Grand Tour Initiale (2003) met een Cabase radio-cd speler(wisselaar), maar ik kan hierbij de loudness niet regelen. Of ik de loudness nou ON of OUT zet, het geluid blijft hetzelfde.
Volgens mij staat loudness uit, ik heb de...
ik zag tijdens wisselen van de banden dat ik bij het linker voorwiel aan de binnenkant van de velg erg veel vettige zwarte troep had zitten. Dit zat helemaal rondom de velg. Enig idee wat dit kan zijn? kan dit kwaad?
Hallo ik wil graag de standaard cabasse radio vervangen door een kenwood cd/mp3 autoradio. Ik wil echter wel graag de afstandsbediening en het display kunnen blijven gebruiken. Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe dit moet (als het...
Sinds 14 december zijn we in het bezit van een Laguna 2 GT, privilege uitvoering.
Dit is een geweldige auto, maar 1 ding zit me de hele tijd dwars.
Het klepje dat voor de radio zit is lam, nu wil ik dit gaan repareren, maar dan moet ik de radio dus...
Misschien dat iemand een tip voor me heeft?
Ik heb een Laguna Dynamique gekocht uit januari 2004, 2.2dci. Ik heb nog nooit in zo'n fijne auto gereden! Al een paar keer een volkswagen gereden maar ben nu verkocht!
Als ik de sleutel-kaart invoer komt...
Goedeavond!
Nog een vraag...wie weet is er iemand die hetzelfde probleem heeft gehad, je weet maar nooit.
Als mijn Laguna (dynamique, 2.2dci) stationair draait schudt de auto wat. Op zich een heerlijk gevoel hoor :) maar net niet zoals het hoort....
Mijn achter schokdempers van mijn Laguna II Phase 1 uit 2002 met 208.000 km zijn aan vervanging toe. De dealer vertelde mij dat de Phase 1 en 2 verschillende schokdempers hebben. Kan ik de Phase 2-dempers probleemloos monteren? Is een Monroe-demper...
ik ga binnekort xenon verlichting in bouwen,maar er wordt gezegd dat je een xenon kabelset moet hebben vanwege de boordcomputer.
nu heb ik gehoord dat je daar problemen mee kunt krijgen??????. :? :?
of moet je de software aanpassen wan je...
ik heb al maanden een hoog gierende fluittoon van de turbo en de motor gebruikt ook wat meer olie dan eerst.
Het vermogen blijft prima. Bij het minste gasgeven hoor je het al.
kan dit kwaad?
Wie kan mij helpen??
ik wil m'n orginele radio vervangen voor een mp3 radio.
maar ik wil wel m'n stuurbediening behouden en de weergave op de display, dat laatste kan volgens veel electronica zaken niet.
wie weet een oplossing?? zijn er speciale...
Wie kan mij een beetje op weg helpen.
Ik ben in bezit van een renault Laguna break 2003.
Hij lekt olie en vandaag remde hij ook niet.
Wie kan mij vertellen wat het kan zijn en wat de kosten ongeveer hiervan zijn.
Ik heb jullie hulp nodig, Vorige week is mijn aircopomp vast gelopen en dan ook echt vastgelopen. De riem stonk naar rubber en zelf vanuit het dashbord kwam een pluimpje rook. Inmiddels is de aircopomp vervangen incl. nieuwe riem en alles...
Ik wil een versterker aansluiten in mijn Renault Laguna Break uit '97.
Mijn auto is voorzien van een G3 gas installatie mocht dit nog enige meerwaarde hebben.
Ik ben opzoek naar een doorgang in het schutbord om de pluskabel (50mm) vanaf mijn accu...
Van mijn Laguna Break '99 is helaas de sigarettenaansteker defect. En als ik tijdens lange ritten mijn pda (navigatie!) wil opladen is dat natuurlijk erg lastig.
Is het erg ingewikkeld om dat onderdeel te vervangen? Ik dacht deze eruit te...
hallo, van de een op het andere moment werken mijn ruitenwissers en de display van de bandenspanning niet meer. weet iemand hier de oorzaak van? de een zegt de computer en een ander zegt weer iets anders. Zekeringen heb ik na gekeken maar niks...
Ik ben Marcel en nieuw op dit forum, ik heb al een beetje rond gekeken en mijn vraag is ook al gedeeltelijk beantwoord. Alleen zijn het redelijk oude topics die mijn probleem omschrijven dus probeer ik het toch nog maar met een nieuw te...
Hoi allemaal,
Ik ben hier nieuw. Ik heb iets aan mijn auto wat ik niet goed kan plaatsen. Ik ben in bezit van een laguna 2 bouwjaar 2002 dci 120 pk. Nu heb ik de remschijven aan de voorzijnde vervangen. Toen ik aan de linker voorwil draaide hoorde...
Ik heb een Renault Laguna uit 1997 op LGP G3 type F3P 670/678. De auto heeft nu 265.000 km gedraaid en met 236.000 km is de cilinderkop gereviceerd en geschikt gemaakt voor gasdoeleinden. Mijn auto krijgt altijd zijn beurten om de 15.000km en alle...
Hallo ik heb een vraagje, afgelopen weekend is mijn airco weer bijgevuld, hij was flink leeg.
Nu merk ik dat als ik ga rijden met de airco aan de motor schokjes geeft hele kleine (hikjes).
Als de airco uit is merk ik helemaal nix dan draait in als...
Wij bezitten een Renault Laguna Break uit 1998 (model 1998). Nu wil ik de koplampunits vervangen, omdat de glazen er vreselijk slecht aan toe zijn. Ik heb de units al in bestelling staan. Deze worden vrijdag geleverd.
Daarna wil ik ze er...
Ik heb een Renault Laguna II uit 2002 en heb nu als probleem dat de motor wat schokt (inhoud) bij 2000-2500 toeren.
Tijdens het optrekken is er niets aan de hand, maar zodra ik b.v. konstant 50 rij in z'n 3 gaat de motor schokken. Dit gebeurt ook...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum