Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb met mijn Laguna GT 1.8 16v uit 2002 een raar probleem. Als ik op de snelweg rij valt de airco uit, er wordt dan warme lucht geblazen. Het lijkt alsof dit gebeurt boven de 2500 a 3000 toeren. Bij lage toeren werkt alles prima. Airco is pas...
Ik heb een Laguna uit 2003 met een Renault radio (Cabasse) en een Carminat navigatie systeem. Mooi geluid, en beiden aangesloten op het kleurendisplay op het dashboard. Nu zou ik heel graag mijn iPod (Video, 30GB) willen aansluiten, en deze het...
eerst en vooral wil ik iedereen goeiedag zeggen.Ben nieuw ,kom uit Belgie en ben in het bezit van een Laguna grand tour uit 2002.Zou graag de remschijven voor en achteraan willen vervangen.Welk gereedschap heb ik nodig en op wat moet ik...
Bij mijn laguna break uit 1995 zijn bij APK controle plots de remleidingen doorgeroest terwijl 1 jaar geleden hievan nog geen sprake was. Ik heb hier nog nooit van gehoord. Is het normaal bij een 12 jaar oude Laguna break met 180.00 op de teller? De...
Ik heb sinds kort een Renault Laguna 2.2 DCI Grand Touring uit 2003. Elke keer als ik de auto van slot doe en de deur opendoe schuift de bestuurderstoel in de geprogrammeerde zithouding van de vorige bestuurder. Nu wil ik de stoel in mijn...
Hallo allemaal.
Heb een probleempje met mijn Laguna 1.8 van 2001.
Als ik boven de 100 km/h kom en de auto laat uitvieren dan schiet hij uit de versnelling, gaat het stapsgewijs via de cruise control of bij remmen dan is er niks aan de hand.
Verder...
Ben nieuw op dit forum en met de zoekfunktie mijn vraag niet beantwooed krijgen. Ik ben toe aan mijn 3e laguna en veerwacht deze over 6 week. Hier zit het Carminat navigatie en communikatie systeem op. Nu is mijn vraag:
Hallo, wij hebben het weekend een laguna gekocht van 1994, en ik heb gelijk een vraag. Wat mij vandaag opviel is dat bij het starten van de motor het metertje van de temperatuur even op maximaal staat en verlicht is en daarna weer terug zakt naar...
Ik heb een laguna uit 2001. Als ik de alarmlichten aan doe, kan ik deze niet meer uit krijgen. Als ik de schakelaar ingedrukt hou, gaan de alarmknipperlichten uit. Laat ik de schakelaar echter weer los, dan gaan de lampen weer knipperen. Is de...
Ik heb een nieuwe laguna (2007) gekocht. Hierin zit standaard een carminat Informee 2 radio/navigator. Kan iemand mij vertellen welke draad op de iso de telmute is?
Ik ben in het bezit van een Laguna van 2001. Nu is het zo dat wanneer ik de bestuurdersportier open de binnenverlichting (en deurverlichting) niet aangaat. Dit is het geval bij 3 van de 4 portieren.
Dus gaan de portieren ook niet automatisch van het...
Sinds enige tijd heeft mijn laguna II (1600, 16V) problemen met de climate control. Als deze is ingeschakeld en ik moet stoppen voor bv een verkeerslicht dan loopt het toerental eerst op vervolgens zakt ie tot net geen afslaan en dan blijft ie zo...
Het 3e remlicht van mijn in december 2006 aangeschafte Laguna GT (2001) doet het niet. Reden: er is ooit een nieuwe achterruit ingeplaatst en de kabel naar het remlicht is beschadigd/kapot. De connector die in het remlicht moet ontbreekt ook.
In een van de koplampen zit behoorlijk wat vocht. Dit is natuurlijk wel weg te fohnen maar is het ook op te lossen?
Is het een complete module of is het front erop gekit of iets dergelijks?
Ik rij altijd met mijn verlichting aan, en mijn auto heeft er nu zo'n 180.000 km opzitten..
De verlichting van de schakelaars voor de electrische ramen rechtsvoor en die op de bestuurdersdeur ( op dat knoppenpaneel, daar is 1...
Sinds een dikke week heb ik een Laguna GT Privilege uit 2002. Nu gebeurt er iets wat volgens mij niet helemaal klopt.
Als ik start, dan gaat het lampje van de Cruise control branden en op het display komt ook de melding van de cruise control...
Ik heb een Laguna 1.9 dci uit 2002. Nu is het klikmechanisme van de klep die de stero afsluit defect. Ik heb waarschijnlijk iets geforceerd met te veel druk ofzo. Nu heb ik de dealer gebeld met de vraag wat de kosten voor reparatie zijn....
Hallo mensen met kennis van een renault laguna en alle die er ook verstand van hebben.
Ik heb een renault laguna van 1995 met een 1.8 motor op benzine
als de auto koud is dan gaat het over het algemeen goed maar.....wanneer ik een stuk gereden heb...
Een eenvoudige vraag,
Ik wil twee nieuwe schokbrekers monteren (LAGUNA 1997, achter)
Het busje dat in de wieldraagarm steekt en aan de schokdemper vastzit krijg ik echter niet los.
Misschien het rubber kapot trekken en dan de het busje met meer...
hallo ik heb een laguna uit 1999 en daarvan doet de aanjager het niet meer. nu is het niet duidelijk wat er aan de hand is de meeste bronnen zeggen dat het de weerstand is voor de aanjager en dat de aanjager zelf niet stuk is. mijn garage wil een...
Sindskort ben ik in bezit van een Laguna Privilege uit 2003. Bij deze auto zijn 2 kaarten geleverd.
Een kaart met 2 knoppen en een kaart met 3 knoppen. De kaart met 2 knoppen werkt goed, maar de 3-knops versie werkt niet. Soms na wat willekeurig...
Hallo, ik heb een Laguna Grandtour 1.9dci van 2002. Hierin zit een Nokia CARK-91 ingebouwd, deze wil ik binnenkort ombouwen met een CA-55 kabel zodat er pop-poort toestellen op gebruikt kunnen worden.
Hallo.
Ik ben sinds kort in het bezit van een Laguna Dynamique van het bouwjaar 2001. Hele fijne auto, maar als je de recensies zo leest op het net, hou ik m`n hart vast.
Maar qua rijden, nooit een andere !!
Ik heb dus het volgende probleem: Als ik...
Volgens de boekjes moet de distributiriem om de+/- 120000 km vervangen worden.
Mijn laguna GT 19 dci 2002 heeft nu 198000 kilometers achter zijn naam staan .
Bij welke kilometerstand is het verstandig om de distributieriem te (laten) vervangen ?...
HALLO ALEMMALL IK HEB SIDS 3 JANUARI EN RENAULT LAGINA GECOCHT MAR GELOW WEL ALEEN 3 UUR GEREDEN
HET PROBLEM LIGD AN DE VERSNELLING BAK IK KAN GEEN CODE VINDEN HLP MIJ VAR KAN I DIE AANFRRAGEN OM MET MIJN AUTOTJE PLIZIER TE HEBEN
RENAULT LAGUNA...
Wie kan mij zijn ervaringen vertellen over deze versnellingsbak: ik heb deze LagII 2,2 dci bj02 in Dec gekocht met 145kkm op de teller. Niks mis mee.
Echter wat mij stoort is dat bij koude motor het schakelen naar de 1 , van 1 naar 2 ( moet er echt...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum