Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit het onder de motorkap en is het niet elektrisch ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Nu het warmer is heb ik meer last 'hij gaat stilvallen'. Gisteren die retour verlegt verder naar tank omdat de verstuivers Spa bruis geven. Alles is nu beter omdat de luchtbel verder weg ligt van de pomp.
Bij het droogblazen pomp kwam ik dicht bij...
Aangezien er een rubbertje wat dubbel zit, die je om de ingang van het gaskleppenhuis doet, wil ik een nieuw rubbertje hebben. Nou liep ik even op de sloop vanmiddag, en volgens mij moet je de slang in 1x kopen. Nu waren er 2 megane's met 2 defecte...
Renault twingo 1.2 16v (2004)
Het lampje electronisch storing gaat af en toe branden en dan slaat de motor af.
Na een paar keer proberen wilt hij weer starten.
Heb er forte injectie reiniger in gegooit.
Probleem was over na een week kwam het...
Eind vorige jaar hoorde ik een flinke bij ratel in de motor. Na een bezoek te hebben gebracht aan de lokale Renault dealer is er na lang zoeken een oorzaak gevonden. De lagers en schalen waren iets in gesleten. Deze moesten vervangen worden. Echter...
Hallo ik heb een twingo en als je rijdt staat de motor uit nadat het lampje electronisch storing is gaan branden.
Daarna starten gaat meestal goed.
Heb reiniger door de benzine gedaan om de injectoren te reinigen maar na 4dagen is het weer terug....
Ik heb en Renault Clio die zonder uitlaat is gevallen. Laat ons het een ouderdomskwaaltje noemen. Eerst viel de demper er af, daarna de buis tot ongeveer halverwege de auto.
Op de foto zie je, als ik het juist heb, de katalysator (Ik...
hallo, ik ben nieuw hier. mijn naam is thea en heb een renault megane 1.6 E automaat uit 1998. Het gebeurt steeds als ik gas geef ( op de snelweg bv) dat de auto begint te stotteren en stoten. Ook gebeurt er soms niks als ik de auto gestart heb en...
Wie kan mij helpen met de locatie van de bdp sensor. Ik zou deze graag weten. Kan hem echter niet zo 123 vinden. Voordat ik zaken ga demonteren om te zoeken vraag ik graag even hier.
Ik heb een Megane GT uit 2010 met climate controll. Nu is het met dit warme weer dat de ene keer de airco koel wordt maar een volgende keer blaast deze gewoon warme lucht. Er is geen peil op te trekken. Soms is het halverwege de...
Is het mogelijk om een d4f cilinderkop op een d7f motorblok te zetten? Ik heb een twingo I 1.2 8v maar wil er zo goedkoop mogelijk een 16v van maken. Als dit niet mogelijk is, kan ik er dan gewoon een d4f blok in swappen? (Qua versnellingsbak etc.)...
Beste,
Ik ben trotse bezitter van een renault trafic 115 dci van 2007
Nu geeft deze de volgende foutlelding:
Fout electrisch brandstofsysteem - te veel water in mazout
Zou het kunnen dat de mazoutfilter vervangen moet worden?
Ik heb deze een jaar...
Ik heb via e-mail contact met het bedrijf Tunex Automotive BV in 's-Heerenberg, ivm het chiptunen van mijn Laguna III 2.0T.
hij zou dan van 170 pk, 270 Nm naar ongeveer 205 pk, 320 Nm gaan.
Bij de Lagunaclub waar ik ook al jaren zit zijn ze in het...
Vandaag plots zeer moeilijk willen aanslaan bij het starten. Geen enkele foutmelding verschenen op display. Loopt enkele seconden op twee (?) poten en slaat weer af. Voorgloei-lampje lichtte op en pas enkele seconden later begon het starten (normaal...
Goede avondIk heb een vraag hopelijk kan iemand me verder helpen.
Onlangs had ik problemen met mijn gasklephuis (tenminste dat gaf de anwb aan)
Mijn twingo wilde niet van zijn choke afkomen (zo leek het) waardoor bij koppeling in de toeren goed...
Ik rij al ruim 3 jaar met plezier in mijn Renault Megane II Grandtour 2.0 16V uit 2004 (meen ik)
op een avond is mijn accu compleet leeg getrokken en kon ik hem niet meer starten, vervolgens heb ik een nieuwe accu laten plaatsen waarna ik al...
Hoi allemaal,
Ik heb overlaatst een klein ongelukje gehad. Ik heb een redelijke put niet gezien, waardoor hij toch een ferme klap moest opvangen. Buiten wat schade aan de wielkast rechts voor dacht ik dat er niets aan de hand was. Maar achter...
Hoi, De deksel van mijn luchtfilterhuis gaat iedere keer los. 1 van de pennetjes waar hij achter moet haken is niet meer goed.
Hoe haal ik het gehele luchtfilterhuis eruit. Mij lucht het niet ruimte is beetje te smal.
Hoor het graag.
Hallo beste leden.
Ik heb een Renault Mégane 2 uit 2006 16v 1.6 benzine/lpg g3. Ik wil van deze auto de motor en evt bak vervangen. Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden. En moet deze nog aan de computer en welke di gen moeten zeker...
Mijn Renault Trafic 1.9dci (FL) bwj 2005 bereikt bijna de kaap van 300.000km. Ik wil graag een riemwissel en een nieuwe spanrol / waterpomp plaatsen!
Iemand die een handleiding ter beschikking heeft of een link heeft ervan? Met...
mijn vrouw rijdt in een Renault Megane III 1.5 dCi uit 2012. Sinds kort gaat tijdens het rijden (koude en warme motor) het toerental ineens snel omhoog, en het gaspedaal geeft dan ook geen weerstand meer. Dus bij de auto z.s.m. koppeling intrappen...
Goede avond,
Ik heb een Ren. Scenic III 1600 cc benzine die rijdt vanaf het begin op lpg. Eurogas- systeem. Heb nooit een probleem hiermee gehad tot op vorige week: Gas getankt in Duitsland. Verder gereden. Later bleek dat na ongeveer 20 km de auto...
Ik wil graag zelf de oliefilter van mijn Renault Laguna Grand Tour 2.0 2005 vervangen. Nu weet ik dus niet welk type filter het is en waar ik het kan vinden.
Hoi,
kom net van garage, ik heb volgend probleem, op display komt volgend bericht, eerst controleer inspuiting, daarna controleer uitlaatgas.
mijn auto heeft een hele week in de garage gestaan om foutmelding op te sporen, tevergeefs, men heeft...
Sinds kort heb ik een Renault Clio 1.5 Dci uit augustus 2013. Ik wil graag weten welk merk en soort koelvloeistof, motorolie en ruitenvloeistof ik het beste kan gebruiken. Volstaan de producten van de Action bijvoorbeeld? Alvast...
Ik heb een probleem met mijn Renault Master 1.9 DCI uit 2005 met F9Q motor. Hij wil sinds de laatste keer niet meer starten, bij de laatste start hoorde ik een vreemd geluid toen ik de sleutel omdraaide en de bus aansloeg. Zelf verwacht ik...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum