Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo mede Renaulters.
Sinds twee weken in het bezit van een Scenic 1.6E, 198000km onze vorige auto is na 230k ermee gekapt restwaarde en reparatiekosten waren de reden voor...
volgens de garage zijn of is 1 van men injectoren vervuild, hebben 213000 km gelopen dus kan ik inkomen.
motor bokt en loopt stationair onregelmatig uitlaat ploft ook wat dus lijkt idd een verbrandingsplrobleem. auto is uitgelezen en alles is...
Kan ik mijn scenic van 2001 dci 1,9 zo laten chippen richting de 130 pk zonder dat er iets stuk gaat en kan de bak het bv aan?????
De km stand is 227dkm.
Zo ja dan laat ik hem binnenkort een chip op maat op zetten.
Model/uitvoering : _ Megane Scenic 2.0
Bouwjaar : _ 01-1997
Brandstof : _ benzine
Hallo, ik heb pas deze megane scenic gekocht met 260.000 km op de teller.
Deze lag in onze prijsklasse met APK tot dec 2012 dus we dachten goede koop.
Bij de...
Hallo!
Ik zat wat gedachten over mijn scenic los te laten en vroeg me af:
Zou een v6 (uit bijvoorbeeld een espace) in een scenic van 97 passen?
Het onderstel is natuurlijk van een gewone megane, maar die hebben geen v6 in het programma, toch?
Ik heb de afgelopen weken hier al enkele berichten geplaatst i.v.m. mijn scenic van 2001.
Sinds 12 augustus start hij niet meer. Eerst werd hij uitgelezen en hij gaf als foumelding de krukaspositiesensor aan.
Deze sensor werd vervangen alsook de...
Ik heb het volgende probleem. Een poosje geleden liep de auto niet meer op gas na het starten op benzine. Even later weer geprobeerd en beetje gas gegeven en starten op benzine en even een fractie...
Mijn auto is een Scenic Cdi 1.9, vijf versnellingen, van 2001. Ondertussen 275.000km. Sinds kort vertoont mijn auto volgende symptomen, en ik weet niet of ze in verband staan met elkaar en wat de oorzaak zou kunnen zijn.
Ik heb een renault scenic 2.0 16v uit 2000 en nadat ik gisteren door de carwash ben gegaan heb ik problemen met de auto.. minder vermogen volgens mij rijd ik op moment op 3 cilinders iemand enig idee???
Op diverse fora al dit probleem gepost maar niemand schijnt een idee te hebben.
De motor van mijn Scenic rammelt bij het optrekken in de 1e versnelling. Het gekke is dat dit niet het geval is als ik met meer dan 2500 toeren optrek.
Auto heeft...
hallo ik heb een RENAULT SCENIC 1.4 16V. 70KW 10 99/11-00/00 benzine nu shokt de auto op het moment dat deze warm is.
de boegis en de vier pen bobienes zijn al vervangen.
als hij koud is heb ik nergens geen last van pas op het moment dat hij warm is...
Sinds kort in het bezit van een rijbewijs en tevens sinds kort in het bezit van een Renault Scenic type 1 uit 1997. Ik ben erg tevreden met deze auto en hij rijdt heerlijk :) althans op 1 dingetje na dan.
Ik heb een Renault Megane Scenic 2.0RT uit 1997. Sinds kort loopt ie soms niet zo lekker. Ik zal mijn best doen het probleem zo goed mogelijk te omschrijven. De bougies heb ik al vervangen, en dat maakte geen verschil.
Het vreemde is dat het...
Mijn senic start sinds een paar dagen slecht, blijft stationair hobbelen rond de 200 toeren. met een beetje spelen krijg ik hem op toeren en blijft goed...
Wie kan me helpen aan een Service Manual of een werkplaats handboek voor mijn Scenic 1.4 RXE uit 2000. Ik moet namelijk de kunststof bus vervangen die de schakelvork verbind met de versnellingsbak.
Goedenavond kan iemand mij vertellen hoe je bij een k4m700 motor het inlaatspruitstuk moet losmaken? Het is van een Scenic uit 2000 op LPG.
De uitlaat is er al af; luchtfilter, afdekkapjes, distributieriem, klepdeksel zijn ook al verwijderd maar de...
Ik heb een Renault Megane Scenic 1,4e uit 1998 KM stand 118.875 KM.
Tijdens het schoonmaken van mijn auto kwam ik er achter dat er een bruine/ schuimachtige smurrie in mijn koelresevoir zat. Ik heb direct ook mijn olie...
Heb problemen met starten.
Als hij koud lijkt het of hij te langzaam draait. Na 4 keer starten slaat hij wel aan en doet hij het goed.
Startmotor is vervangen en brandstofpomp is ook...
Wij hebben kort geleden een Scenic 2.0 RXI bj 2000 gekocht!
Motor en rest erom heen ziet er perfect uit!
Echter is de slang van de luchtinlaat met tape gerepareerd...zal wel niet erg zijn maar heb liever een nette slang.
Iemand een idee hoe...
hallo, heb een 1600 16v motor in een renault scenic uit 2000. met het stationair lopen loopt de motor wat onregelmatig en bokt een beetje, je kunt het voelen als je in de auto zit.
waar kan ik dit zoeken???????
Weet er iemand hoe je koelvloeistof kan verversen van een scenic uit 2000 met 16 16kleppen motor ? Ik heb al gezocht naar ontluchtingsnippels maar kan deze niet vinden
Ik heb 3 maanden geleden de bougies vervangen, vandaag heb ik de bougies eruit gehaald en even bekeken,het viel mij op dat 2 bougies veel sneller versleten zijn dan de ander en op de bougies zat een olieachtige substantie.weet iemand hoe dit...
Ik heb een vraag, ik heb inmiddels 2 weken geleden een Rode Renault Megane Scenic 2.0, Automaat van 06/02/1998 gekocht bij een garagehouder. Ik heb mijn Twingo ervoor ingeruild.
Tijdens de testrit hing de temperatuur meter in het...
hallo,
ik wil een scenic uit 2001 kopen , maar nu heb ik een vraag over de distributie riem.
de auto heeft pas 69000 km gelopen en de distributie riem is in 2006 vervangen bij een km stand van 42000.
wanneer moet die nu precies vervangen worden ?...
hallo, ik ben marcel horjus en sinds vorig jaar eigenaar van een scenic uit 2000. heb toen al eens gevraag hoe het kan dat de motor licht trilt. weet inmiddels wat meer van deze auto, kan het zijn dat 1 van de motorsteunen slecht is, bij stationair...
Gisteren toen ik mijn auto starte merkte ik dat mijn uitlaat bij de voorkant een sportief geluidje maakte.
Toen we thuis waren aangekomen maar eens onder de auto gaan liggen en merkte toen dat het vanuit...
Ik heb te kampen met het volgende probleem.
De temperatuur van mijn Scenic 2.0 8v uit 1998 loopt te hoog op.
Wanneer ik ga rijden komt in 1e instantie de temperatuurmeter mooi in het midden en blijft daar ook een tijdje.\
Na =/- 10 minuten...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum