Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Beste forumleden,
Ik probeer een laadsessie te programmeren, maar ik zie in het laadmenu staan; vertrektijd en eindtijd.
Dat klopt toch niet.
Bij laden zou dat toch begin en eindtijd moeten zijn?
Ik heb al 2 maanden een 1 fase wallbox.(3.7kw/uur)
Maar ik ben er vandaag achter gekomen dat als er geladen word er een brommend geluid uit de meterkast komt.
Het komt bij de zekering/smeltautomaat vandaan.
Eronder zitten de slimme...
Hallo,
Volgende week krijg ik mijn eerste elektrische auto en ben me nu aan het verdiepen in een thuis laadpaal.
Nu zie ik verschillende laadpallen met laadpassen zodat niet iedereen bij jou op de dam kan opladen, dat lijkt mij wel zo prettig. Ik...
Ik wil een noodlader aanschaffen voor op de camping(10 amp stroom)
Uiteraard tegen een goede prijs.
Nu zie ik bij Nederlandse webshops een lader van tussen de 210 tot 600€,terwijl dit bij de bekende Ali rond de 100€ kost.
Is dit wat???...
Onze Zoe R90 krijgt zijn laadbeheer programma niet goed via de app. Na bellen met Renault Nederland werd mij geadviseerd de auto te programmeren, hetzij via het kalender oplaad programma of initieel. Wat is nu het probleem, als ik het...
Ben sinds een week in het bezit van een Zoe 2019 40KW 7400KM zelf een thuislader aangeschaft (WALLBOX LAADSTATION | 11 kW | 16A | 3 FASE | TYPE 2 MENNEKES)
In de meterkast de nodige aanpassingen gedaan met de juiste apparatuur o.a een doepke...
Ik wil mijn Q210-Zoe op 11 kW (3x16A) gaan laden thuis, op een Zappi. Helaas heb ik daar een laadkabel van 20 meter voor nodig. Volgens mij is dat ook de maximale lengte die technisch haalbaar is.
Om spanningsval te voorkomen en dus laadproblemen...
Ik ben al 11 dagen de trotse eigenaar van een ZOE r135 intens. Helaas toen ik de eerste keer wilde laden deden de leters Z.E. rood knipperen. Het was weekend dus tee dagen later op andere laadpaal geprobeerd van een vriend die exact dezelfde auto...
Het is me recent opgevallen dat het laden van de auto gestopt wordt als ik de auto ontgrendel. Ik kan met niet herinneren dat dit eerder ook al gebeurde. Gisteren gebeurde dat weer aan een The New Motion laadpaal waarna de led in de neus rood...
Ik rijd regelmatig in een Zoe Q90 en verbaasde me onlangs over het feit dat ik na een 30 km rijden nog niet kon snelladen, de auto laadde minder dan 11 kW. Dus ik vraag me af onder welke omstandigheden je de volledige snelheid haalt. Uiteraard hangt...
Voor het eerst de accu weer eens helemaal volgeladen van onze nieuwe Zoe en tot mijn verrassing las ik op de teller: 415 kilometer !
Vroeg mij af of er al hogere waarden zijn waargenomen door de Zoe berijders.
Hallo allemaal, mijn Zoe R135 start sinds gisteren niet meer met laden aan een openbare laadpaal van allego (22kw). Het Zoe logo wordt niet rood maar blijft constant blauw, dus geen storing. Op de laadpaal wordt het laden wel gestart zo te zien...
Afgelopen week mijn nieuwe Zoe ontvangen.
Met de laadpas meegekregen van renault.
Hup op weg en natuurlijk elektriciteit laden.
Met geen mogelijkheid de laadpas van Joulz kunnen gebruiken.
9 palen in mijn buurt geprobeerd maan niet 1 paal deed het....
Wellicht vinden mensen het interessant om te kijken:
Elektrisch rijden wordt steeds populairder, ook voor particulieren. Er zijn nu in Nederland 85.000 elektrische voertuigen. De verwachting is er dit jaar nog eens 42.000 voertuigen bijkomen. Maar...
We hebben sinds december een tweedehands Renault Zoe Q210 Intens uit 2013. Omdat we ook graag op onze oprit thuis kunnen opladen heb ik via groenopladen punt nl / 50Five een laadpaal laten installeren. Hun advies voor privé opladen was de Elvi van...
Sinds vorige week ben ik in het bezit van een Renault Zoe Q210 uit 2013. Hiervoor heb ik een Wallbox Pulsar Plus lader besteld om de auto thuis te kunnen laden, maar de auto laad niet door. Het volgende gebeurt er:
Wanneer de stekker van de Wallbox...
Sinds enkele weken heeft mijn vriendin de nieuwe Zoe ZE50 - 135. Fijne auto en bevalt goed, enkel nu een aantal keer problemen gehad met laden aan openbare palen. Dit was bij:
Ikea Haarlem - 2 van de 4 werkte wel
Openbare laadpaal in Egmond aan...
Thuis laad ik altijd ik normaal gesproken via een publieke laadpaal, maar helaas is het zo ver gekomen dat ik de paal nu moet delen en de gemeente schiet niet op met aanleggen.
Omdat ik mijn auto zakelijk gebruik, is de publieke laadpaal makkelijk...
Ik weet niet of hier juiste plek is voor een topic starten.
Ik was vanmiddag naar de verbruiksmeter van de laadpaal gekeken en er was 130,93kwh verbruikt. Vervolgens ging ik naar mijn Zoe om km stand opnemen en het was 542 km. Als ik zo uitreken...
Het gebeurt mij gelukkig niet heel vaak, maar ik moest van de week onderweg even wat kilometers bijladen om mijn bestemming te kunnen bereiken.
Ik stond aan een 22kW laadpaal te laden en na enige tijd werd het toch wel wat frisjes in de Zoe... :?...
Sinds gisteren de trotse eigenaar van een nieuwe Zoe Intens. Via Joulz zou ik een laadpunt krijgen, maar aanleg is bij mijn huis/garage onmogelijk.
De auto staat naast de garage opgesteld, in de achtertuin. Het huis heeft een uitbouw...
Voor iOS is er de Zeddy app die de meeste functies van de My renault app kan doen plus meer. Ook is er een Mac applicatie.
Link voor iOS:
Je logt in via je My Renault account.
Je kan o.a. een lijst met je laatste ladingen zien en tijdens het laden...
Wij hebben een nieuwe Zoe gekocht die over een paar weken geleverd wordt. Nu 'krijgen' we er een laadpaal bij. Ik weet niet of iemand de laadpalen heeft gezien die je er nu bij krijgt, maar ze zijn echt heel lelijk. Het oog wil natuurlijk ook wat :)...
Ik rij sinds enkele weken een Zoe Q210 uit 2016. Ik heb deze overgenomen van een collega. Ik heb een Wallbox Pulsar plus laadpunt laten installeren. Dat laadpunt was in eerste instantie op 1 fase aangesloten, en werkte prima. Nadat Enexis de...
nieuw op het forum en helaas nog niet voldoende (electriciteits) technisch onderlegd. Ik wil binnenkort de nieuwe Zoe gaan bestellen maar vroeg me nog even 1 ding af. Wij hebben een bovenwoning en moeten gebruik gaan maken van...
Beste forumleden.
Sinds Juni J.l. heb ik een nieuwe Zoe.
Afgelopen week ,voor het eerst een laadpaal proberen te gebruiken.
Ik laad normaal thuis, ik nl een eigen laadpunt.
Ik wilde testen, of het laden elders, ook zou werken.
Toen ik de kabel...
Ik heb problemen om mijn zoe Q90 (2017) thuis op te laden
Mijn laadpaal is van Bluecorner en staat ingesteld op 380V/16A/11kwh
Zoe doet de controle en begint met laden, na een tiental minuten stopt het
laden , tiental seconden later herbegint het...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum