Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zoekende naar een verklaring voor het laden op slechts 8.8 kW op wat een 3x16A (=11 kW) lader zou moeten zijn, kwam ik dit duitse artikeltje tegen (even naar beneden scrollen, bij mij is de layout ver****t en lijkt het een lege pagina).
Deel snellaadnetwerk wordt opheven. Het gaat om 35 DC ( dus niet voor de Zoe ) snelladers van één van onze leveranciers. Afgelopen 2 maanden hebben we alles binnen onze mogelijkheden gedaan om ervoor...
Helaas is dat niet helemaal waar. Ik heb Ecotap even gebeld om te vragen wat ze voor palen hadden geïnstalleerd bij de Hornbach vestigingen. Het zijn helaas 11kw palen. Wat wel positief is dat ze gratis zijn.
De melding dat je in een uur je auto...
De oplaadpalen in België zijn niet zo dik gezaaid als in Nederland. Oplaadpalen.nl is een veelgebruikte site voor het vinden van de laadinfrastructuur, ook in België. Het is belangrijk te beseffen dat niet alle laadpalen in Vlaanderen en al zeker...
Ik heb eerder bericht dat ik bij mijn dealer in Aalsmeer op 22 kW kan laden. De beste optie zolang er geen snelladers zijn. Ik ga er vanuit dat minimaal alle ZE-dealers zo'n laadpaal hebben waar wij tijdens openingstijden gebruik van mogen maken....
Ik gebruik altijd de kalender om mijn Zoe vanaf ongeveer 4 uur 's-ochtends op te laden. Gisterenavond had zij nog 86%, dus het laden was volgens de e-mailmelding van Renault om 5:12 vanochtend al klaar. Er werd in de e-mail een lading aangegeven van...
Ik had al het vermoeden dat ik bij mijn eigen laadpunten geen volle 11kW kon laden. Nu is dat niet zo vreemd, want volgens Renault zelf moet je met zo'n 20% laadverlies rekening houden. Dan echter nog kwam mijn rekensom niet uit. 11kW min 20% is ca....
Op de duitse website van Mennekes vond ik een nieuwsbericht dat Mennekes nu 'ZE Ready' thuislaadstations aanbiedt. Er is zelfs een speciale website voor opgezet:
Aanstaande zaterdag gaan wij een proefrit maken in een Renault Zoe. :dance: Als deze bevalt, en Renault kan de Zoe nog voor 1 januari leveren, dan zullen wij ook een gaan kopen. Helaas vinden wij de kleuren wel niet heel erg spannend. Mogelijk dat...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum