Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik rij een renault captur met R-link maar als ik mijn iphone koppelt dan zie ik geen afspeellijst!
Wel zie ik de track die afgespeeld word!
Weet iemand hoe ik die afspeellijst kan zien?
Momenteel heb ik een Benelux navigatiekaart die ik wil vervangen door een West-Europakaart.
Qua ruimte moet dit passen. Maar....
In de R-linkstore (via Mijn producten > Mijn apps beheren > SK kaart beheren) kan ik alleen niet de...
Ik heb Tom Tom Live Services samen met mijn Kadjar aangeschaft, maar hoe kan ik nu zien of deze daadwerkelijk ook actief is.
In R Link bij mijn producten zie ik wel dat ik Tom Tom traffic heb, maar ik zie nergens de Tom Tom Live Services staan.
Ik heb sinds kort een occasion captur en heb meteen een nieuwe kaart met 3 jaar kaartupdate aangeschaft. Hoe weet ik wanneer er een nieuwe kaartversie beschikbaar is. Krijg ik daar een melding van, via rlink op mn pc? Of, nog mooier, via een bericht...
P.JPG Kennen jullie de TomTom Mapshare Reporter Portal ?
=>
Hier kan je fouten in de kaarten van TomTom melden.
Ik doe regelmatig meldingen, afgelopen jaar al zeker 14 keer.
Zoals toen in onlangs naar P Paardeveld in Utrecht moest en door TomTom...
Ik heb het probleem dat de media speler soms uit zichzelf een herstart doet. Wat er dan gebeurd is dat (of de bluetooth of USB audio) stil wordt (dus niet stopt met afspelen maar geen geluid meer) en dan na ongeveer 20 seconden weer door gaat met...
Ik heb sinds woensdag mijn nieuwe renault traff ic met r link alles werkt PERFECT
ik heb ook al een account van r link store en heb je jaar een abonnement van live services
En heb ook al mijn sd kaart geupdated. Maar naar normaal had ik ook...
Als ik in 3D modus staat en ik rij zonder een route in te geven, dan blijft de navigatie instelling in 3D modus.
Als ik een route instel in de 3D modus, en de route is ge of beëindigd, dan gaat bij mij de beeldscherm instelling naar 2D...
Zodra ik de auto start gaat ook direct de radio aan. Is het ergens mogelijk om dit uit te zetten? Of om direct het geluid van mijn telefoon via bluetooth aan te zetten?
Vandaag in mijn nieuwe Captur ontdekt dat ik nergens de optie Luchtkwaliteit zie of kan vinden.
Ook ook op de startpagina zie ik,het icoontje niet, en bij instellingen startpagina heb ik maar 2 opties.
Te weten Startscherm 1 en Startscherm 4....
Ik heb zojuist mijn SD-kaart uit de auto gehaald om deze in mijn pc te doen om even te kijken wat ik er allemaal op kan aanpassen. Echter lijkt de kaart leeg op mijn pc. In de auto werkt deze wel gewoon. Is er een speciale handeling voor...
Ik heb sinds kort een Captur met het eerste R-link systeem (2016). Heb op een USB-stick Mp3'tjes gezet in een map per artiest. Dit werkt perfect. Maar gek genoeg krijg ik bij alle songs van enkele artiesten op het display geen artiestennaam te zien....
Ik heb een CLIO rs trophy model 2017 tweedehands gekocht. Ik heb een account aangemaakt met R-link.
In mijn apps beheren staan aangevinkt R Sound effect, renault assistance, coyote aangeschat 11/5 staat er.
Ik heb al update gedaan op mijn sd...
Hallo allemaal. Heb net een Renault Clio en wil me aanmelden op Renault R-Link store. Hier wordt gevraagd om het 17 cijferig Vin nummer oftewel het chassisnummer. Heb deze verschillende malen ingevoerd maar krijg steeds te zien dat het een ongeldig...
Als ik in mijn Captur de verkeersinformatie van de TomTom zoals files etc. wil laten voorlezen moet ik bij iedere nieuwe rit dit opnieuw inschakelen via het navigatiemenu bij Verkeerinformatie lezen” . Kan dit niet ergens vastgezet worden? Ik vind...
Vandaag mijn Renault Zoë gaan ophalen. Helaas staat hier nog R-Link op. Kan ik dit upgraden naar R-Link2 om zo van Android Auto gebruik te kunnen maken ? Zoja hoe ?
Sinds kort heb ik een ZOE met R-Link. Ik gebruik de digitale radio veel. Nu valt mij op dat ik bij DR alleen het Hoofdvolume kan aanpassen en niet zoals bij de normale FM de volume van b.v. de verkeersinformatie. Klopt dit? En indien dit...
Sinds vrijdag nieuwe Captur. De digitale radio vind maar een enkele zender. Radio West, Efteling radio etc. Kan niet vinden of dit een instelling is en het boekje is nogal beperkt.
ik heb een Renault megane estate uit 2014 aangeschaft met een verourderde Europa kaart. Gister heb ik het R link systeem geupdate met de updates die Renault beschikbaar heeft gesteld. Maar de manier van update voor de Europa kaart is mij nog...
Sinds kort heb ik een ZOE mer R-Link. Ik gebruik de digitale radio veel. Maar nu zou ik graag de verkeersinfo wat harder laten klinken dan het standaardradio geluid. Ik heb de instelling bij, als ik me niet vergis bij bijzondere...
Wie weet hoe je afspeellijsten op de USB stick kan maken?
Nu maak ik een aantal mappen, maar het nadeel is dat ik in de mappen soms het zelfde nummer laat afspelen.
Het gevolg is dat als ik alle nrs aanklik er in de lijst dubbele komen.
Ik heb al op...
na de recente update van Rlink in mijn Captur HH van 2015 blijkt dat de audio vanaf USB weliswaar afspeelt, maar dat de speler zelf in het display op uit staat. Dit gebeurde willekeurig, dan wel dan niet. Ik kon dit ook niet verhelpen. Muziek...
Ik heb net 2 weken een nieuwe Renault Trafic.
Nu hebben ze deze zonder achteruitrijcamera geleverd (zat in mijn vorige wel).
Heb ik zelf over het hoofd gezien en niet goed alles doorgelezen, bij de dealer vroegen ze er...
Ik ben vanaf vandaag de eigenaar van een nieuwe Kangoo Limited.
Als optie heb ik onder andere Parkeerhulp genomen, echt wanneer ik bij voertuig - instellingen kijk dan kan ik enkel aan of aanvinken betreffende de rit informatie, meer kan ik...
help
mijn samsung galaxy s8+ connecteert niet met m'n r-link.beide toestellen zien elkaar wel mar het loopt ergens mis als de gevraagde code moet ingegeven worden.r-link zegt geef ..... code in op u toestel maar ik krijg geen code aan
:(
Vandaag terwijl ik op vakantie in Engeland ben besluit de stembegeleiding om stil te blijven.
Bij de 1e rit werkte alles prima bij de 2e rit ineens geen stem meer.
Het hoofdvolume dempt wel maar vervolgens hoor je geen stem, alles al geprobeerd sd...
Mijn telefoonboek wordt altijd direct via bluetooth in het r-link systeem gezet.
Als ik iemand 'oproep' door het knopje op het stuur in te drukken, telefoon te roepen en dan een naam noem om te bellen zoals hij in mijn adressenboek staat wordt er...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum