Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Beste Renault leden,
Ik heb een sd kaart van R-link-1 en krijg nu sinds paar maanden melding op mijn Windows laptop dat sommige files niet goed meer zijn op de sd kaart. Kijk naar bijlage. Ik gebruik altijd Eject voor SD kaar uithalen.
SD kaart...
Ik baal als een stekker. Ik heb mijn sd Europa kaart geüpdate via r link toolbox. Alles gaat goed, krijg melding dat na update van ongeveer 10 minuten de sd kaart op to date Is. Ga ik naar dr auto ,de kaart erin. Gaf aan nieuwe update...
Ik rij sinds een week in een nieuwe Zoe.
En van de week heb ik al een aantal keren gehad dat als ik digitale radio aan het luisteren ben het geluid wegvalt en pas na een aantal seconden weer verder gaat.
Navigatie stuurt mij steeds via de kleinste boeren wegen, gebeurde eerst niet en nu ineens wel.
De instelling staat op snel zoals altijd.
Ik wil gewoon via de a wegen en 80 km wegen en niet via de boeren wegen , kan niet vinden hoe ik dit in...
Na wat bezoeken bij mijn dealer en wat telefonisch contact met Renault Nederland, dacht ik dat mijn probleem met mijn navigatie opgelost was.
Niets is minder waar, als je geen kaart update doet werkt het via spraak een adres invoeren niet meer na je...
Sinds dag 1 heb ik gedonder met mijn R-link. USB sticks worden maar moeizaam herkend (of helemaal niet). En een stick waar ik de vandaag muziek van draai kan morgen ineens onherkenbaar zijn voor het systeem. Ook wisslet het systeem spontaan van...
Hoi allen
Vanaf februari zal ik een hopelijk trotse eigenaar zijn van een Zoe Limited R110.
Ben vandaag wat gaan spelen met de rLink in de garage. Lijkt me een beetje een gedateerd en soms omslachtig systeem maar voor de basispunten zeker dik ok!...
Gisteren was plots het geluid van mijn R-Link weg. Radio speelde nog normaal, maar Navigatie, weer, telefoon enz. geen klank meer. Wat gerommeld en plots klank.
In heel de handleiding vind ik niets over klank die wegvalt, dus zeker niet hoe ik hem...
Sinds kort eigenaar van een Kadjar met een R-Link systeem.
Nu heb ik hier ook een r-link store account voor aangemaakt, en de r-link Toolbox gedownload.
Het is me van de week al wel gelukt om bijv even simpel een rekenmachine te installeren in de...
Sinds 01-03-2017 ben ik de eigenaar van een Clio Estate (2017), maar sinds dien niets anders dan problemen.
Met 1.100KM op de teller (na 2 weken) had ik een defecte ABS pomp en een ABS-Sensor die miste, ondertussen is dit gelukkig...
Mijn renault megane 3 Bose uitvoering van 2015 heeft wel een navigatiescherm maar geen achteruit rij camera. Is het mogelijk op dit scherm een camera aan te sluiten? Foto is de achterzijde van het navigatiescherm.
Ik geraak niet in de r-link store.
Als ik wil inloggen krijg ik de melding Uw e-mailadres is nog niet bevestigd. Gebruik de link in de e-mail die u heeft ontvangen.
Heb echter geen bevestigingsmail ontvangen.
Ook niet in de spambox.
Vorige week is mijn nieuwe Captuur afgeleverd en ik wilde mij registreren voor R-link.
Dit lukt echter niet omdat er bij registratie gevraagd wordt om een (SD)kaart-ID.
Het serienummer wat op het doosje van de (SD)kaart staat wordt...
Ik heb een tweedehands Renault Clio uit 2013.
Vorig jaar gekocht.
Ik heb geen abonnement gekocht op live services. Als ik in de rlink shop kijk staat deze ook op verlopen voor mijn auto.
Er staat ook Coyote in het lijstje met een aanschadatum in...
Op dit forum blijkt er nog de nodige onduidelijkheid te bestaan wat betreft het navigeren naar een coördinaat in WGS84 formaat. Dit formaat wordt vaak gebruikt bij geocaching en lokaties zonder postcode.
In mijn vorige auto gebruikte ik een mobiele...
Heb vorige week een nieuwe Megane gekregen waarin ik extra betaald heb om 3 jaar lang Live en HD traffic te krijgen. Nu heb ik netjes op de activeren knop gedrukt in de auto maar er wordt helemaal niets geactiveerd (nu al 4 dagen geleden).
Wel heb...
Hallo ik heb een Renault clio uit 2007 1.4 16v. Grote beurt laten uitvoeren en niets gevonden. Bougies laten vervangen en filters ook. Na controle begon jet verontruinigingslampje te knipperen en bleken het de bobines te zijn. Allemaal vervangen. In...
Ik heb sinds april 2018 een nieuwe Captur Intens.
Wat mij opvalt is dat R-link niet altijd mee doorstart als ik de motor aanzet.
Ik ga zitten, zie het scherm oplichten met de opstartende en het tomtomlogo.
De ene keer start R-link tijdens het...
hallo, Ik heb een Renault Espace IV uit 2005. Ik ben op zoek naar bedradingsschema van de elketrische raam bediening.
ik loop tegen het volgende probleem:
Bij het bedienen van het rechter voorraam vanuit de bestuurderstoel ging het raam wel open...
Ik heb een geïmporteerde Renault Zoe uit Frankrijk, 2014 (Q210).
Alles in de R-link functioneert, behalve de R-link store, deze blijft grijs.
Alles al geprobeerd, reset, terug naar fabrieksinstellingen, enz. maar het...
Ik heb wat rare problemen met mijn Captur, zie onderstaand.
De vraag is eigenlijk, herkent iemand in dit forum iets van deze zaken?
Bij Renault weet men het ook niet echt, dus de vraag ben ik een uniek geval dringt zich op.
Heeft er al eens iemand behoefte gehad aan elektrisch verstelbare bestuurders stoel met geheugen?
Ik kom uit een Laguna Initiaale en heb een veel kleinere echtgenote ( al uitgezocht voordat ik aan auto’s dacht ;-).
We zoeken een kleinere Renault en...
Ik kan geen telefoon toevoegen of verwijderen in het R-Link systeem.
In de eerste dagen heb ik de telefoons van mij en van mijn vrouw kunnen koppelen. Ik heb nu een nieuwe telefoon, maar die kan ik niet koppelen (R-Link zoekt wel, maar kan hem niet...
Op mijn Display staat links boven in een enveloppe met een 7 er naast.
Als ik erop druk kom ik uiteraard in het gedeelte waar alle berichten staan. Dit zijn berichten over service dingen die zijn afgelopen of weer geactiveerd. Hoe krijg ik deze weg?...
Mijn SD kaartje van de Renault Zoe was gesneuveld. Uit een sloop Clio van 2015 heb ik het kaartje gehaald en vervolgens de nieuwste versie van Europa geinstalleerd. Het kaartje werkt in mijn Zoe maar zonder de mogelijkheid om een eco-route of korste...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum