Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een Laguna II uit 2004 met het Carminat Navigatiesysteem. Deze gebruikt de CD's. Werkt goed maar onhandig met grensoverschrijding en planning maken naar een ander land.
Ik zou dus graag willen weten of aan mijn oude systeem de CD lezer...
Sinds 3 maanden heb ik een nieuwe Renault Espace Initiale met een ingebouwde Carminat en Europa kaart. De eerste maanden heb je dan gratis Live services.
Vanwege mijn vakantie wilde ik mij aanmelden voor Live services en de laatste updates...
Wil graag weten of de Carminat Navigatie ook de max. snelheid van de weg waar gereden wordt kan aangeven, zoals bij de TomTom. Gebruik de Renault Carminat v31 dvd. Graag uw hulp.
Aangezien mijn navigatiesysteem al geruime tijd problemen heeft met het omhoog komen vanuit het dashboard, wil ik hem graag laten repareren.
Ik moet hem daarvoor los aanleveren, de kabel is waarschijnlijk beschadigd.
Wil graag van mijn losse tomtom af zijn en overweeg om een vast navigatiesysteem in de auto te zetten.
Welke kan ik het beste plaatsen en wat heb ik allemaal nodig en kan ik eventueel de kaarten ook op waarderen.
De navigatie moet...
Heb mijn Renault traffic diesel (2002) een half jaar op stal gezet en de accu losgekoppeld. Heb tussentijds de accu opgeladen mogelijk is daarbij kortsluiting ontstaan.
De accu was leeg toen ik de auto wilde starten. De accu heb ik weer opgeladen...
beste mensen kan ik van mijn navi carminant cd een dvd navi van maken of het mogelijk is ik heb laguna 2002 intiale grand tour 2.2 d ? welke versie heb ik in mijn auto en kan ik hem upgraden of niet
Sinds afgelopen vrijdag in het bezit van een Laguna GT 1.9dci Tech Road met Carminat CD navigatie. Nu blijkt echter dat er geen CD in de speler zit, maar kan zonder problemen bestemmingen invoeren en wordt er netjes naartoe begeleidt.
Heb...
Na lang op dit forum te hebben rond gekeken besloten om toch zelf ook eens lid te worden.
Zit met het volgende probleem, Ik rij een laguna 1.9 dci uit 2004 met een carminat pijltjes navigatie systeem.
Dit systeem heeft altijd prima gewerkt,...
Ik heb een Renault laguna grand tour uit 2006, benzine.
De Carminat was helemaal de weg kwijt op een nieuw stuk weg bij Almelo, helaas heeft ie de weg niet meer terug gevonden.
Volgens het navigatiesysteem ben ik nog steeds rondom Apeldoorn terwijl...
Sinds kort is mijn collega een trotse eigenaar van de Scenic III met bluetooth optie.
Alleen nu krijg hij het niet voor elkaar om de nokia (3720) telefoonnummers te syngroniseren met de Carminat systeem.
Ikzelf heb de wat kalere versie van de Grand...
ik heb een renault safrane 3.0 handgeschakelt rxe uit 1992 met een carminate navigatie
nou wil in heb upgrate en ik doe de cd er in en dan leest hij de cd de display valt weg hij gooit de cd er uit en dan gaat de power lampje kniperen en...
In mijn Scenic van 2004 zit een Carminat audio-navigatiesysteem. Sinds kort loopt het ingestelde geluidsvolume constant terug met 1 punt tot 0.
Probleem is bij Renault-dealer niet bekend. Kan mij iemand vertellen wat de oorzaak is?
:lol: ja heb de nieuwe software voor mijn navigatie weer op orde koste me 2 uur downloaden en een dual layer maar het werkt uitstekend zelfs mijn dvd speler geeft na vraag over welke versie erin zit dat het 09-10 versie is :)
Vorige week mijn nieuwe Renaul Megane met Carminat V30 opgehaald.( systeem met de SD-kaart)
Vandaag via de TomTom site de flitslocatie geupdate.
Tot mijn stomme verbazing is het menu wat achter de TomTom flitslocatie zit ineens verdwenen....
In de zwarte balk van het navigatie display verschijnt normaal tijdens het rijden de straat waar je je op dat moment bevind. Echter bij mij is dit weg gevallen en ik zie dus niet meer de naam van de straat waar ik op dat moment ben. Als ik aan de...
Ik rijdt met veel plezier sinds kort in een vel satis uit 2002 maar de carminat navigatie werkt niet. Het rode satelietje brand dus geen ontvangst.
Nu hoor ik bij veel types dat de gps antenne achterop het dak stuk is en dat deze makkelijk...
Ik heb een Megane uit 2004 met de Carminat met het oranje display en de pijltjes.
Het display is defect. Heel af en toe doet ie het, maar meestal is alleen de bovenste helft te zien. Ik heb inmiddels uitgevogeld hoe ik het display moet demonteren...
Ik heb Carminat versie V29 gedownload voor mij Laguna uit 2005. Ik zou graag weten hoe ik dat op DVD-DL kan branden. Het staat nu in mappen op mijn harde schijf. Is het de bedoeling die mappen 1 op 1 op DVD te zetten? De .rar file is al uitgepakt en...
Ben op zoek naar de navigatie cd van 2003 voor de carminat het zijn er twee,om dat het met de nieuwe cd niet wil ,en mijn carminat blijft vragen om de cd 1 het is een pijltjes systeem en de auto is van 2005
volgens de renault garage is het van...
Mijn eerste posting hier. Sinds gisteren ben ik in bezit van een Renault Megane uit 2004. Er zit een navigatie in de auto ingebouwd. Maar ja word je niet vrolijk van Zit een kaart van de Benelux in uit 2003 oud dus. Dus ja de eerste vraag...
Graag wil ik het volgende probleem voorleggen.
sins kort heb ik een renault traffic met een ingebouwd carminat navigatie systeem (informee 2).
de volgende problemen doen zich voor.
alk ik de frankrijk cd product nummer T 1000-15149 in het systeem...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum