Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zojuist telefonisch contact gehad met de Renault dealer en gevraagd wat de kosten zijn van een update van mijn Carminat nav. systeem. De update kost 276.50 euro Europa versie. Mijn vraag was gelijk of er een Benelux versie zou zijn, volgens de...
is er een manier om de volledige boel te resetten en opnieuw te beginnen?
in de menu vind ik daar niks van en was al op zoek naar een zekering maar die vind ik ook nergens..
Hoewel ik het antwoord vrees, vroeg ik me af of het technisch/praktisch mogelijk was om de kaart van EUropa, die al in het Carminat DVD (versie: Bluetooth/Communication Navigation/6-CD wisselaar, Megane III) systeem zit...
Wie kan mij helpen??
Ik heb een Renault Megane gekocht uit 2004. De cd zit er niet bij, ik wil graag het klokje instellen. Welke versie/ cd moet ik nu hebben?
vandaag voor het eerst even aan het spelen geweest met de buitenlandse navigatie-cd's van de Carminat I ivm de aankomende wintersport.
De bestemming is Oosterijk dus de juiste cd erin, de route invoeren en na een halve minuut rekenen staat...
Mijn Laguna van april 2006 heeft een Carminat navigatie systeem. Omdat ik hier graag nieuwere kaarten van had heb ik, van iemand van het Laguna forum, CD's van 2008-2 gekocht. Helaas bleken dat na ontvangst kopieen te zijn. Ik had zelf gedacht dat...
Ik heb een aantal weken geleden een Renault Laguna Grand Tour (Initiale) uit 2004 gekocht met een ingebouwd navigatiesysteem van Carminat.
Ik heb toen gelijk maar de nieuwste kaarten er bij gekocht en de dealer heeft de benelux al vast...
Onlangs mijn Laguna III estate in ontvangst genomen met Carminat cd navigatie.
Deze bevat navigatie voor de Benelux (v27). Nu wil ik een aantal West-Europese landen bijkopen, maar dan wel een oudere versie en dus 2e hands (aangezien ik bijna alleen...
Is er toch een mogelijkheid om de navigatie in te stellen tijdens het rijden??
Het gaat om een Grand Scenic 1.5 Dci met een af fabriek nav. (zonder kaart aanduiding)
Ik heb een megane station uit 2004, prima auto. maar... laatst de stroom van de accu afgehaald, en nu kan ik de tijd niet instellen omdat er geen navigatiecd is meegeleverd... Is toch werkelijk erg irritant dat je zonder die cd de tijd niet in kan...
Ik heb een laguna uit 2007 met het carminat navigatie systeem.
Hierbij zat een originele dvd versie 27 uit 2007 bij. Deze werkt goed. Naderhand heb ik er een gebrande verie nr 29 ingedaan en deze werkte ook correct tot dat de auto voor een...
Misschien kan iemand mij helpen. Ik heb een Scenic (2005) en heb daat een navigatie systeem in met een kleurenscherm.
Op de talen cd staat Carminat Navigation Informee NAV6 - Version 1.
Standaard zat er een Benelux CD bij van Navteq...
Ik hoop dat ik alles goed doe, want ik ben vandaag nieuw op dit forum. Mochten er dingen verkeerd gaan, wil iemand mij daar dan op wijzen. Merci!
Mijn naam is Erwin, ik woon in Heemskerk en ik ben sinds zaterdag in het bezit van een Scenic...
Ik heb een Laguna Grand Tour 2.2 DCI uit 2004 met het Carminat Navigatie systeem die CD's gebruikt. Aangezien ik heel veel in het buitenland zit vroeg ik me af of ik de CD lezer zou kunnen verwisselen voor een DVD lezer. Scheelt een hoop...
Ik heb een probleem met het scherm van mijn Carminat navigatie (Laguna 2002)
Vandaag was de accu schijnbaar leeg, was wat met de auto bezig,m radio aan.
Toen ik hem wilde starten sloeg de auto niet aan, maar bleef starten stopknop werkte niet,...
Iemand enig idee waar ik dat kan laten doen? Ik denk dat de laser kapot is want als hij een cd moet laden gebeurt dat gewoon niet, hij prbeert de hele tijd de kaart te laden. :?
Ik ben nieuw op dit forum (sinds enkele maanden bezitter van een Renault Megane GT van sept. 2004) en heb een vraag over het Carminat navigatie systeem met pictogrammen. Ik heb alles hierover op deze site doorgenomen en als ik het goed...
Even een vraag over het Carminat navigatie systeem (pijltjes). Bij het gebruik van de originele cd's uit 2003, heb ik de keuze om restricties in te geven zoals tolwegen etc. Nu ik de originele cd's van 2005 in gebruik heb is er...
De navigatie( Carminat ) van mijn renault Laguna 2.2 dci Initiale 2003 werkt niet goed.
Nadat ik alle gegevens heb ingevuld en de begeleiding start, herkent de navigatie mijn startpositie niet. Hij laat mij beginnen vanuit een plaats ergens...
In mijn aanstaande Clio III zit een Radio Renault (update-list met MP3). Kan ik deze zomaar vervangen door een Cabasse of een Carminat (uiteraard met GPS-antenne)? In het geval van de Carminat, is het standaarddisplay dan geschikt voor de...
Ik heb een nieuwe Scenic Tech line deze week gekregen. Ik probeer er achter te komen hoe ik het navigatie scherm kan uit schakelen en in plaats daarvan de klok en temperatuur op de beeld te krijgen. Ik heb het bij toeval een keer gezien dat er op...
Wanneer ik in mijn nieuwe vel satis een geprogrammeerde route wil opslaan vraagt het systeem een lokatiepositie op te slaan. Nergens wordt duidelijk hoe dit moet.
Wie helpt??????
Vandaag heb ik een laguna gekocht 2.0 16 v uit 2004. Er zit een navigatie systeem in het probleem is dat hij elke keer de schijf eruit gooit. Heeft iemand een oplossing.
met vriendelijke groet
Weet iemand ook een oplossing voor de satelliet connections voor mijn (Carminat Navtech kaarten systeem) de TMC antenne zit op het dak, maar mijn GPS logo blijft de hele tijd rood. Kan ik daar ook een re-radiating antenne voor gebruiken?
Sinds Maart '07 Grand scenic in bezit, omdat ik een USB aansluiting miste heb ik deze bij aflevering laten installeren. Via diverse sites werd melding gemaakt dat dit voor de carminat uitgesloten was maar is uiteindelijk toch gelukt.
(eerste in...
Hoi,
ik heb in mijn megane een Carminat navigatie.
Weet iemand hoe ik de Points of Interest kan verwijderen of toevoegen zoals tankstations, restaurants etc.
Nu geeft het scherm alle restaurants weer die ik helemaal niet wil zien maar ik heb geen...
Kan iemand mij vertellen of het aansluiten van mijn Parrot carkit gewoon gaart op de Carminat van Renault??
Zitten hier de standaard Iso verbindingen op of zijn het de kleine stekkers die ik moet gebruiken ,dit voordat ik alles uit het dashboard ga...
Sinds 1,5 jaar ben ik in het gelukkige bezit van een Laguna 2,2 DCI Intiale. Tot nog toe met weinig problemen. Echter, vanaf een paar weken geleden werkt de navigatie niet meer zoals voorheen. Het is een VDO systeem met groot display,...
Wij wonen in Oostenrijk, hebben sinds 5 maanden een tweedehands Renault scenic ( waar wij uiterst tevreden over zijn ) bouwjaar 08/2004 met een ingebouwde carminaat naviagtie systeem. Uiteraard waren hier de landen Oostenrijk, een groot deel van...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum