Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Kan mijn deuren alleen nog ontgrendelen via de card.
Knopjes op de handvaten reageren niet meer.
Ging goed tot vandaag.
Wat zie ik over het hooft??????
:fp:
Na 18.500 km de melding gekregen dat binnen 2400 km de Adblue bijgevuld moet worden.
De 10 liter jerrycan die ik bij de pomp kocht (14,95 euro wat eigenlijk de helft te duur is) ging er goed in waarna de melding weer is Adblue niveau correct.
Na een paar weken hier rondsnuffelen valt het op dat veel mensen een behoorlijk negatieve benadering hebben. Afgelopen dagen eens gekeken naar het Duitse Kadjar forum ( waar dezelfde punten besproken worden, maar men toch een wat minder zure smaak...
Weet iemand waar de trekhaak zekering van de kadjar (2017) zit?
Heb een nieuwe trekhaak gemonteerd incl de voertuig specifieke kabel set, echter nu staat in het boekje van de trekhaak dat
er een 30A zekering vervangen dient te worden door een 20A...
Bij het trekken van de caravan achter onze Kadjar 2016 is er zeer regelmatig een ratelend geluid te horen in het dashboard aan de linkerkant ter hoogte van het stuur. Komt nooit voor zonder iets aan de trekhaak. Alle verlichting en permanente stroom...
beste
Weet iemand precies hoe het AEBS noodremhulpsysteem werkt bij renault kadjar2019
Heb namelijk onlangs een noodstop moeten uitvoeren waardoor ik op 20cm afstand van mijn voorligger gestopt ben geraakt ,en het AEBSsysteem is niet in werking...
Ik ben bluetooth verbonden met mijn smartphone, als ik naar mij laat bellen, lukt dat niet, ik krijg geen beltoon in de wagen, ook in het menu, kan ik enkel instellingen selecteren, de rest word grijs en kan ik niet op klikken.......
Ik hen Android auto geïnstalleerd op mijn smartphone, als ik mijn smartphone verbind met de wagen met USB, dan krijg ik enkel muziek te horen die op mij' smartphone staat, maar ik zie nergens Android auto....
Heb een aantal keer deze melding gehad. Volgens het instructieboekje zou er vuil voor de radar, die re. voor in de bumper zit, zitten. Bij navraag bij de dealer zou er sneeuw oid op de bumper zitten waardoor de melding verschijnt. Echter dit was in...
Wie heeft ervaring met een Kadjar met Focal Music Premium 6.1 speakerset?
Zou graag tips krijgen of de audio-instellingen willen vergelijken om een betere geluidsbalans te krijgen.
Ben nieuw in de wereld van versterkers en (actieve)subwoofers :roll:...
Ik heb een Kadjar, waar ik een usb-stick in heb zitten met muziek.
De muziek staat niet allemaal in mapjes, maar grotendeels wel.
Nu was het voorheen zo, dat als ik de USB-stick in het slot stopt, dat ik muziek af kon spelen en dat eerst de muziek...
Ik kan een Kadjar 1.2 EDC BOSE van sept 2017 overnemen.
Het is mij onduidelijk of deze al beschikt over Apple CarPlay
Wie kan me daar wat duidelijkheid over geven?
Wanneer ik gas geef of los laat, dus bij optrekken of afremmen hoor ik rechtsvoor een kraakje. Lijkt plastic-achtig te zijn.
Dashboard-kastje is leeg, dus daar rammelt niets in. Lijkt vanuit het...
Rij net op de snelweg en hoor opeens een steentje inslaan op mijn panoramadak. Aan de voorzijde van de auto.
Op het dak vanuit de auto niets te zien, maar vanaf de buitenkant wel. Aan de voorzijde van het glazen dak zit nu een...
Ik had de navigatie pijltjes op mijn dashbord, deze waren rechts bovenaan in het dashbord, nu staat daar de gekozen radio frequentie, graag zou ik terug die pijltjes hebben, maar ik vind dat niet terug.....
Wie is op de hoogte over de laatste onwikkeling van de breuk Renault vs Tom Tom.
Wordt de verlenning van navigatie abonnement nog met TT aangegaan? Worden de nieuwe Kadjars geleverd met een andere navigatie aanbieder? Ben benieuwd.
Laatste bericht door Verwijderde gebruiker 30580 «
Reacties: 4
door Verwijderde gebruiker 30580 »
Ik heb enige tijd geleden bij trekhaakcentrum een GDW vaste trekhaak onder mijn Kadjar laten monteren, maar nog niet zoveel gebruikt. Nu had ik de fietsendrager op de trekhaak geplaatst en wilde vervolgens gaan rijden. Net als bij mijn vorige auto...
heeft iemand ervaring met het plaatsen van led mistichten, welke fitting moet ik nemen H8 of H11 ,en blijkbaar kunnen er storingen op de boordcomputer komen,iemand daar weet van.
Ik liet onlangs vier nieuwe banden type regenband Uniroyal monteren voor onze Kadjar 1,2 Tce in een bekend auto center in Vlaanderen. Een knalaanbieding die uitstekend gelegen kwam aangezien na pakweg 35.000 km ik aan vernieuwing toe was.
Het...
Helaas ben ik 1 van de 2 sleutelkaarten kwijtgeraakt. Gelukkig had ik nog een reserve dus ik kan even vooruit.
Echter ik wil uiteraard wel weer een nieuwe sleutelkaart.
Waar kan ik daar het beste voor terecht en wat zijn de kosten hiervan?
Ook heb...
Ik heb een Kadjar Intens van dec. 2015 met automaat en 58.500 km op de teller.
Mijn auto is afgelopen week bij de Renault garage geweest voor de 60.000 km beurt en
om een probleem met de automaat op te lossen, ik vind hem nl niet prettig...
Hallo,
Ik heb een kudaconsole gekocht om mijn brodit houder op vast te maken.
Hiervoor moet de rand van de afwerkingsrand van de middenconsole losgemaakt worden .
Heeft iemand een idee hoe ik dat het beste kan doen?
Vanaf dit weekend op Renault.nl kan je (eindelijk dan) de opgefriste 2019 Kadjar samenstellen.
Dit kon al een tijdje op de Belgische en Duitse Renault sites, maar nu kun je zien wat er in NL aan varianten mogelijk is.
Wat me eigenlijk wat...
Ik ben van plan voor een nieuwe kadjar te kopen volgende maand.
Mijn twijfel zit het in het model,ik zou willen gaan voor de Black edition in diesel,ik vind nergens terug of dit een 4x4 is,ik vind nergens op de console de knop om deze te veranderen...
Hallo , ik heb mij een Renault kadjar aangeschaft, nu als deze nieuw van de vrachtwagen komt blijven de lichten na het vergrendelen nog een tijdje nabranden, ik heb dit per ongeluk uitgeschakeld door(volgens de dealer) 2 maal na elkaar kort te...
De kaart die het startproces en afsluiten van de Kadjar beheert, is natuurlijk goed bekend bij alle Kadjar rijders. Ook dat het knoopcel batterijtje dat er in zit, regelmatig aan vervanging toe is, is bekend. Het betreft een lithium CR2032...
Vandaag met de Kadjar de snelweg op geweest en even lekker gas gegeven. Opeens schrok in mij dood. Boven de 150 km/u begon hij allemaal trillende geluiden te maken alsof er iets los zat dat ging rammelen. Hij doet dit echt pas boven snelheden van...
Ik zat vanavond even het profiel op mijn banden (19 inch) te meten, blijk ik nog ongeveer 4mm op de (Continental) voorbanden te hebben en iets meer dan 6mm op de achterbanden...en de auto heeft maar 17.000km op de teller staan. Ik vraag me serieus...
Vandaag in de display: olie bijvullen.
Kadjar in januari gekocht maar hij is van augustus 2015.
Dit is voor het eerst in 20 jaar dat ik bij een auto olie moet bijvullen.
Had nog een litertje staan en daarna was de melding weg.
Zal morgen nog even...
Ben sinds 4 weken in het bezit van een nieuwe Kadjar tce130 EDC.
Al vanaf het begin vibreert de auto als je harder gaat dan 50km p/u wat met name te voelen is in de bodem, pedalen en armsteunen. Al een paar keer terug geweest bij de garage en...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum