Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Sinds kort hebben wij een Renault Mégane hatchback uit 2018, de 1.2TCe met handgeschakelde versnellingsbak.
Onze auto heeft adaptieve cruisecontrol, dit werkt erg fijn maar gaat het gaat altijd uit tijdens het schakelen.
Een vriend van ons...
Ik heb een kleine lekkage aan het dak van mijn Megane CC, onderzocht en de lekkage komt van het glazen dak af. Met de gieter water op het dak gegoten en er loopt dan aan de binnenzijde een straaltje.
Nu zie ik op tekening een rubber...
mijn binnenspiegel is losgeraakt van de voorruit,
iemand een idee voor terug te monteren.
Ik heb wel gezien dat deze gelijmt was.
megane grandtour 3 bouwjaar 2011
Afgelopen zaterdag heb ik mijn Renault Megane (2016) opgehaald. Heel blij mee! Er is alleen één maar; wat ik ook probeer; ik kan geen muziek streamen vanaf mijn telefoon. De telefoon is wel gekoppeld en bellen gaat prima. Maar als ik...
Mijn Megane 3 maakt de beruchte ratel geluid bij een koude start. Voordat ik het allemaal laat vervangen wil ik eerst proberen de plunjer goed te reinigen en de olie verversen, kijken of dat helpt. Alleen heb ik geen idee waar die...
Sinds 2 weken ben ook ik, na 20 jaar Opel, overgestapt op een Renault. Ik kwam toevallig een Renault Megane cabrio uit 2004 tegen met 'slechts' 160K op de teller tegen een zacht prijsje. Auto bevalt prima, zeker het rood lederen interieur bevalt me...
Allereerst zal ik mij voorstellen. Ik woon in Amsterdam en ik heb een Renault Megane uit 02-2018 gekocht. Prima auto en rijdt lekker. Automaat schakelt ook goed.
Mijn vraag gaat over Apple Carplay. In mijn vorige auto's heb ik...
Beste allemaal,
Als ik in de auto ga zitten dan start de R-Link 2 op en geeft een welkomst geluid. Dat geluid vind ik te hard klinken en ik heb het menu doorlopen om dit geluid te temperen alleen waar vind ik die instelling welke daar voor zorgt?...
Kan iemand mij bevestigen (of ontkrachten) of er op de Mégane IV Bose, passieve bochtrijverlichting zit??
In de brochure lees ik er eigenlijk niets over?
Ik ben sinds kort eigenaar van een Megane 3 GT tce 180 uit 2010, met 92000kmop de teller. Over het algemeen een heerlijke auto! Alleen is er een dingetje:
De auto houd wat in / schokt wat boven de +-4000 rpm bij flink doortrekken. Rond de 4000 rpm...
Iemand een idee waar onderstaande stekker thuis hoort?
Zit op een Megane III 2.0Tce, rechts naast het luchtfilterhuis.
Motor loopt als normaal en geeft geen storingsmelding.
Het lijkt ook wel alsof de stekker afgedopt is....
Had vorige week mijn accu leeg van mijn Renault megane 1.6 cabrio uit 2001.
Liep naar mijn auto en drukte op de vergrendel knop van de sleutel, maar die deed niks. Ik draaide het slot via de deur open. Na het openen van de deur...
Motorkap renault megane 1400 ,2005 deze wil niet openen na een paar keer proberen en het gevoel dat kabel te los zit doet de hendel nu niets meer behalve eigen spanning.hoe krijg ik de kap los op een simpele manier!
Gr Fred.
Mijn Mégane II 1.6 16v uit 2007 heeft de laatste weken een paar keer een startprobleem gehad. Bij indrukken van de startknop kwam er ongeveer 15 seconden een zoemend geluid uit het vooronder (alsof de accu leeg/kapot is). Vervolgens gaat wel...
Dag allemaal,
Ik rijdt sinds enkele manden met een Megan Plugin Hybrid.
Binnenkort trek ik voor enkele weken naar Engeland en Schotland en ik wou eens horen of iemand weet hoe ik de kilometerteller kan omzetten van km/u naar miles/h. Ik heb al veel...
Ik rijd met een Megane 3 Grand Tour 1.5dci.
Tot nu toe heel tevreden van de wagen , maar heb er 135.000kms opzitten .
En zou graag nog enkele jaren verder rijden met deze wagen.
Maar m'n koppeling begint wat te slepen, zou deze graag laten...
Deze foto kwam ik tegen tijdens het uitmesten van de kelder, geloof niet dat ik hem geplaatst had.
1661162702412-0b89ad09-ab4e-4036-9dfc-cfef60b16132.jpg
Weet ook niet meer of het nou 1988 of 1989 was :hammer_head
Hallo mijn trekhandel van de motorkap om te openen weigert, als ik eraan trek is het net alsof die niet goed werkt en loszit, geeft geen tegendruk en ik krijg de motorkap niet open.
Ik sta op de camping in Frankrijk.
Bij het wegrijden merkte ik een ratel op bij de richting van de distributie snaar.
Geen risico genomen en de anwb gebeld.
Na lang wachten is er een monteur langsgekomen en die gaf aan dat het kwam door de airco....
Hallo mensen van het forum. Ik heb een Renault Mégane III 1.2tce Bose edition van 2011. En heb een Bose sound systeem er in zitten wat zeer goed is, maar ik zou toch graag nog een stapje hoger willen gaan in volume en zou niet weten welke Bose boxen...
Hoi ik ben marcel kranen en heb sinds 3 weken een megane3 uit 2014 maar nu kwam ik er achter dat de cd speler het niet doet hij geeft wel aan cd gedicteerd maar speelt niet iemand een idee hoe op te lossen.
Ik heb een after market multimedia systeem met DAB+ radio in de Megane 2 bouwjaar 2006 ingebouwd maar wil geen antenne op de voorruit plakken. Er zijn DAB+ splitters in de handel die het signaal van de al aanwezige antenne omzet in zowel FM an DAB+...
De megane 2005,
Af en toe hapert het sluiten of openen van de elektrische ramen, gaat met stukjes omhoog,moet steeds opnieuw op de schakelaar drukken.
Ook bij op slot doen auto gaan de ramen niet automatisch meer dicht.
ben al een poos het web aan het kijken of ik de oplossing kan vinden voor mijn probleem, zonder succes.
Bij mijn Megane CC gaat het kleine achterraam niet meer op of neer met de knop bij de bestuurder en achterin.
Het rare is als ik het dak...
Hallo mensen van het forum. Ik heb een renault megane III 1.2tce van 2011. Ik ben al een lange tijd aan het denken om stage 1 uit te voeren op mijn auto maar ik weet niet of dit een slim plan is.
Heeft iemand hier meer verstand van want ik denk dat...
Op AliExpress zag ik een Android auto Dongel om een Andoid telefoon draadloos te verbinden, heeft iemand daar ervaring mee en werkt het naar behoren?
Werkt het bij iedere auto waar AndroidAuto op werkt? Ik heb een Renault Megane van 2019 waar...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum