Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Weet er iemand dat je een grotere brandstoftank onder de Talisman kan laten plaatsen? 47liter is echt wel weinig en moet dan om de drie dagen gaan tanken.
Ik wilde vandaag Android auto is uitproberen. Mijn Talisman is ervoor geschikt. Mijn Samsung s7 edge draait op 7.0 nougat. Ik sluit de GSM aan middels de kabel op de USB poort. Ik zou dan op het centrale scherm een knop moeten krijgen waarmee ik...
Weet iemand of je deze ook kan stellen in hoogte.
Of gaat dat automatisch? In mijn vorige auto had je een knop waar je de hoogte kan stellen vd lampen.
Ik vind ze een beetje laag op de weg schijnen
Op een minder fijne manier heb ik gemerkt dat de Talisman wel een behoorlijk veilige auto is als het gaat om crashes. Ben 10 dagen geleden met behoorlijke snelheid gaan glijden en de auto total loss gereden. Zelf gelukkig niets behalve kneuzing en...
Op mijn RLink systeem, de versie zonder Apple Carplay, is de periode dat ik Traffic Live-service kan gebruiken verlopen. Kan ik deze los aanschaffen of is dit alleen mogelijk in combinatie met kaart updates? Zojuist met de klantenservice van Renault...
Het doodvonnis is getekend voor mijn Talisman! Sinds twee weken is het contract getekend om de Talisman vervroegd de deur uit te doen en een nieuwe wagen te bestellen.
De opvolger wordt een Hyundai Kona Electric Premium 64kWh.
Voordat ik naar de dealer ga wil graag weten of jullie er ook mee zitten. Ik krijg mijn keycard niet open om te controleren of er überhaupt wel een sleutel in zit. Ik probeer met brute kracht en ook volgens handleiding...
Weet een van jullie waar ik het standaard volume van TA kan wijzigen ?
TA heb ik aangezet om verkeers info te krijgen (van de radio) wanneer ik een zender luister zonder verkeers info of als ik BT of SD kaart luister.
Zodra er een verkeers melding...
Na de eerste maanden vooral erg tevreden te hebben rondgereden, begin ik me nu toch dagelijks te irriteren aan mijn Talisman. En dan met name de sensoren/electronica en ik ben benieuwd welke klachten jullie herkennen en/of er oplossingen zijn:
Dat zijn wel erg weinig uitvoeringen.
En kijk naar de prijzen en wat de heftige invloed van de nieuwe belastingen is. Begint tamelijk absurd te worden. Zeker tov de landen om ons heen.
De nieuwe...
Na lang wachten wachten was het zo ver, de Talisman werd geleverd (eind september 2018).
Doordat mijn werkgever enkel Renault toelaat als bedrijfswagen en ondertussen 2 Megane Grandtours III (2013 - 2015 & 2015 - 2018) opgereden heb, was het eens...
Ik heb mijn Talisman Estate nu ruim een maand. Na een paar uur kwam ik erachter dat de motor een (moeilijk uit te leggen) Rammelend/ratelend geluid maakt. Dit komt van de bestuurderskant van de motor. Ik ben meteen teruggegaan naar...
Gisteren op Duitse forum gezien dat er een update 2017-06 is uitgegeven en klaarstaat voor download in R-Linkstore, zo ook bij ons blijkbaar, want ik heb 'm klaarstaan nu !
Helaas kan ik pas vanavond laat de usb-stick eraan hangen en dan de update...
Gisteren onderweg naar mijn werk kwam ik er achter dat ik mijn telefoon weliswaar aan de USB lader gehangen had maar dat die niet geheel ingestoken was in de 12V Accessoireaansluiting achter tussen de voorstoelen.
Enkele seconden na het goed...
Een tijd geleden heb ik spoorverbreders van Eibach op mijn Talisman laten monteren zowel voor (15mm) als achter (20mm). Na korte tijd ermee te hebben gereden, bleek dat de centreerringen van de spoorverbreders aan beide kanten achter afgebroken...
Mijn vorige auto was een Audi en het audiforum organiseerde elk jaar meerdere meetings, maar ook tourritten in de zomer. Ik vroeg me af of dit hier ook word gedaan, en of er uberhaupt behoefte is aan een meeting en/of tourrit.
Ik heb me ondertussen suf gezocht in het rlink systeem van mijn Talisman om de versie van de navigatie op te rakelen. Ik vind het echter nergens terug , dus mijn vraag is waar ik moet kijken? Ik heb hier op het forum ook al gezocht maar kon de...
Graag wil ik mijn bevindingen met jullie delen van de Talisman Intense ( sedan, 130pk Diesel (schakel) met alle opties ) na 30.000km, sinds september 2016...
Alles wat gelinkt is met boordcomputer werkt te traag bij mij!
- afstandsensors voor en achter.
- radio ( soms al een paar km weg voor ik connectie heb.
- navigatie idem
- stoel gaat achteruit bij uitstappen, maar ik ben dan al uit de auto.
-...
Zonet R-Link 2 v 2.2.19.300 sofware geïnstalleerd met een update mbt DAB. Ben benieuwd. Kwam ook zeggen dat er een R-link store update was voor de unit.
Ik reed vanmiddag uiteraard met de dagrijverlichting. Schakelaar staat op automaat. Kwam in een beste regenbui terecht en de ruitenwissers stonden op maximaal wissen. Wat me opviel was dat de dagrijverlichting gewoon bleef branden en dat er niet...
het valt me op dat de parkeersensoren van mijn talisman niet erg goed werken. Ze reageren pas laat en niet direct op de situatie. Soms reageren ze helemaal niet en 3 seconden later zit alles in het rood. Laatst dus ook tegen een paaltje aan...
Beste,
Ik heb nu een week de talisman, fijne auto maar ik vergelijk hem met mijn vorige. De Mondeo uit 2017 met wat opties. Wat me opvalt is de temperatuur in de auto. Met het warme weer van afgelopen dagen voel ik het gewoon branden op mijn hoofden...
Kleine modeljaarwijziging voor Renault Talisman en Talisman Estate
Gelimiteerde uitvoering Série Signature Limousin aan aanbod toegevoegd
Nieuwe Série Limitée met luxueuze uitrusting en gunstige...
Sinds een paar dagen wil het geluid, beltoon en gesprek niet meer werken van de handsfree bluetooth in de wagen.
Geluid van streaming, spotify, werkt wel prima dus en enkel telefoon.
Reeds telefoon eruit gegooid en terug geïnstalleerd maar...
Ik heb Talisman intense. Als ik op het knopje rechts op het stuur, naast de telefoonknop, druk komt radio, navigatie of dit onbekende teken rechts in beeld. Het lijkt een kompas maar de vraag waar wijst de pijl dan naar toe. In ieder geval niet naar...
Sinds een week of drie lijkt er een probleem te zijn met het start stop systeem van mijn Talisman Estate Intens. Met regelmaat krijg ik de melding dat het systeem gecontroleerd moet worden en brandt het lampje van de aan/uit schakelaar.
Sinds een maandje zit er speling in mijn stoel. Bij het rijden over een drempeltje of bult in de weg hoor ik een tik, alsof hij een paar mm speling heeft bij de bevestiging bouten.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum