Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Model/uitvoering : grand tour
Bouwjaar : 2002
Brandstof : benzine/lpg
hallo,
Ik rijd al een paar jaar in deze auto maar er begint nu van alles mis te gaan (net nu het niet uitkomt..)
Omdat ik graag nog even door wil met deze auto heb ik een paar...
Ik heb een vraag over een roetende 2.2 DCi uit 2003.
Sinds een aantal weken ervaar ik meer rookontwikkeling bij het accelereren en dan met name vanuit stilstand (dus 1e versnelling en 2e tijdens door accelereren. Daarnaast vanuit stilstand...
hallo
Wanneer ik mijn sleutelkaart in de auto steek gebeurt er niets meer, niets op de boordcomputer, alsook geen airco noch klok.
betreft laguna uit 2005
Model/uitvoering : laguna break
Bouwjaar : 1999
Brandstof : diesel
laguna 1.9
nadat ik 25 meter achteruit gereden heb wil de laguna break in zijn vooruit niet meer doortrekken en rijd dan maar hooguit 60km per uur. als ik de auto vervolgens 5min....
Ik ben nieuw op dit forum en heb al regelmatig rondgeneusd, maar nu zelf ook eens een vraag stellen. In alle andere onderwerpen kon ik eigenlijk geen antwoord vinden op mijn vraag.
Ik heb 1 maand geleden een Laguna estate 2.0L 16V...
Wie kan mij vertellen of het verantwoord is om mijn Laguna III 2.0 dci 130 pk te tunen bij ziptuning.
De dealer raadt mij dit af, diverse onderdelen zijn lichter uitgevoerd dan de 150 pk uitvoering, waaronder de turbo. Is deze werkelijk niet...
Ik ben in het bezit van een renault laguna grand tour. Als ik de portieren met mijn 2knops smart key op slot wil doen gaan alle deuren op slot,behalve de rechterportier.
Wat kan ik hieraan doen ?
onze laguna 1.6 16.v. op lpg uit 2002 heeft het volgende probleem. onze dochter ging met de auto weg en belde op de auto doet het niet meer. gevraagd wat er gebeurd was zei ze ik wou een vrachtauto inhalen en gaf dus wat gas maar ipv sneller ging...
Ik heb een Renault Laguna uit 2002,ik zou graag in mijn auto een andere radio plaatsen.
Nu zit ik met de volgende vraag, ik zou graag mijn stuurbediening voor de radio houden.
Ik heb al eens rond gevraagd en dit zou mogelijk zijn met een soort van...
Hoi allemaal, ik heb een vraagje over de keycard van een Laguna GT 2 Ph1. Er zit een groene sleutel in de keycard. Nu kwam ik op internet het navolgende tegen, zie foto. Deze lijkt er erg veel op.
hoi ik heb een lagune uit 98 op gas en benzine.
Nu heb ik een ELM327 USB OBD-2 tool om storingen uit te lezen.
Alleen weet ik niet met welke software ik het moet doen.
ik heb win xp op de laptop staan.
iemand enig idee welke software het kan?
mvg,...
hallo ik ben nieuw hier en nou had ik een vraagje heb proberen te zoeken maar kon het niet echt vinden hoe ik nou mijn automatische sluiten activeer in mijn laguna ook wel ant carjack systeem genoemd volgens mij. weet dit niet zeker.
kan iemand mij...
ik ben sindskort eigenaar van een renault laguna 2.2 dci van 2004. Ik heb de auto via een veiling gekocht waardoor ik niet eerst kon kijken of de auto technisch wel in goede staat verkeerde. De auto rijdt goed alleen als de auto...
Gisteren bleef het lampje op het dashboard branden van de startvergrendeling,starten kon ik wel.
Na een tijdje ging het ook gewoon weer uit en ging het ook niet meer branden bij het starten.
Heeft iemand hier vaker over gehoord?
Ik 2010 kocht ik een nieuwe Laguna III. Na ± 4500 km begon hij links voor te klapperen bij het rijden over een licht hobbelende weg. Het probleem is bij Renault Nederland bekend, maar kunnen het niet oplossen. Omdat het de veiligheid van de auto...
Ik ben sinds een paar maanden eigenaar van een Renault Laguna 2 Grand Tour 1.9 dCi
Sinds afgelopen Vrijdag dat het flink vriest wil de auto niet meer starten als de motor koud is.
De enige manier om te starten is een duw van een andere auto...
Ik heb een Renault Laguna 2, 2.2 DCI uit 2003 en vraag me af wat het gangbare rijbereik is voor deze auto.
Ik heb hiervoor 2 1.9 DCI's gereden en daar haalde ik standaard tussen de 900 en 1200 kilometer uit een tank.
De 2.2 die ik nu heb...
hallo ik heb een vraag over mijn renault laguna grand tour 2.2 dci van 2002 , de auto heeft nu 254000 km gereden en nu is mij geadviseerd om de drijfstang lagers te vervangen , ik heb 3 maanden geleden nl mijn turbo en intercooler en egr klep laten...
Vandaag viel onze renault Laguna 1.8 uit 2002 spontaan uit tijdens het rijden. De auto start vervolgens niet meer. Je hoort nog wel dat de motor probeert te starten, hij slaat echter niet aan. De lichten doen het ook nog dus aan de accu...
Ik wil via de site winterbanden met velgen (compleet) bestellen voor mijn Renault Laguna Expression uit 2003. Nu heb ik bandenmaat 205/55/R16. Als ik banden van 195 wil met R15 velgen welke maat moet ik dan kiezen 195/65/R15 ? Verder moet ik bij de...
Ik heb vandaag het volgende mee gemaakt
Ik reed van af mijn werk nmaar huis en starte de auto zoals gewoonlijk normaal
ik deed mijn licht aan en reed weg
Op weg naar huis viel mijn kilometerteller uit en mijn tonnen teller telde niet meer...
hoi wij zouden een nieuwe wagen kopen een Renault Laguna Break 2.0i 4Control Automaat met 170pk dacht een turbo versie
maar nu was onze vraag heeft hier iemand ervaring mee met deze op lpg te plaatsen, en heeft deze een kopsmering nodig?
mvg...
Al enige tijd heb ik de volgende problemen:
- Kachel stottert, slaat af en toe aan en gaat dan weer uit.
- Kachel wordt niet warm, blaast enkel koude...
Mijn auto is van de week gerepareerd voor een defecte krukaspoelie, maar nu ik de auto terug heb doet de verlichting van de raambedieningspanelen het niet meer (bij geen van de 4). Voor de reparatie deden deze het allemaal prima. Moet ik de...
hallo beste gebruikers van dit forum.
Het is mischien voor velen van jullie een domme vraag maar ik krijg de binnenbekleding van de rechterdeur vooraan van mijn laguna 2 (bouwjaar 2002,1.9dci dynamic) er niet af.
Ik ben bang dat ik het hele zootje...
Van de week mijn eerste renault gekocht na jaren Volvo en Alfa gereden te hebben.
Heerlijke auto, maar met een servicemelding in het scherm. Na heel veel gezoek op het internet gevonden hoe ik kan zien wat voor melding het om gaat en...
Ik wil beide gasdrukveren vd achterklep vervangen, die hebben na 6 jaar hun beste tijd gehad
Moet ik dat lipje eruit wippen en dan simpelweg de gasdrukveer lostrekken van het bolletje waar ze op zitten?
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum