Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Model/uitvoering : grand tour
Bouwjaar : 2002
Brandstof : benzine/lpg
hallo,
Ik rijd al een paar jaar in deze auto maar er begint nu van alles mis te gaan (net nu het niet uitkomt..)
Omdat ik graag nog even door wil met deze auto heb ik een paar...
Ik heb een vraag over een roetende 2.2 DCi uit 2003.
Sinds een aantal weken ervaar ik meer rookontwikkeling bij het accelereren en dan met name vanuit stilstand (dus 1e versnelling en 2e tijdens door accelereren. Daarnaast vanuit stilstand...
hallo
Wanneer ik mijn sleutelkaart in de auto steek gebeurt er niets meer, niets op de boordcomputer, alsook geen airco noch klok.
betreft laguna uit 2005
Model/uitvoering : laguna break
Bouwjaar : 1999
Brandstof : diesel
laguna 1.9
nadat ik 25 meter achteruit gereden heb wil de laguna break in zijn vooruit niet meer doortrekken en rijd dan maar hooguit 60km per uur. als ik de auto vervolgens 5min....
Ik ben nieuw op dit forum en heb al regelmatig rondgeneusd, maar nu zelf ook eens een vraag stellen. In alle andere onderwerpen kon ik eigenlijk geen antwoord vinden op mijn vraag.
Ik heb 1 maand geleden een Laguna estate 2.0L 16V...
Wie kan mij vertellen of het verantwoord is om mijn Laguna III 2.0 dci 130 pk te tunen bij ziptuning.
De dealer raadt mij dit af, diverse onderdelen zijn lichter uitgevoerd dan de 150 pk uitvoering, waaronder de turbo. Is deze werkelijk niet...
Ik ben in het bezit van een renault laguna grand tour. Als ik de portieren met mijn 2knops smart key op slot wil doen gaan alle deuren op slot,behalve de rechterportier.
Wat kan ik hieraan doen ?