Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo, ik heb sinds kort een Twingo van januari 1994.
De ramen zijn continue beslagen en vet.
Weet iemand wat daar aan te doen is?
Heeft deze twingo ook een interieur filter, zo ja waar zit deze en hoe kan ik die uitwisselen?
Ik hoop dat er iemand...
Om me eigen eerst maar eens even voor te stellen. Ik ben Jeffrey Jacobs 19 jaar en in Zuid-Holland woonachtig. In januari me rijbewijs gehaald en met alle mazzel kon ik voor heel goedkoop een twingo aanschaffen. Hij ziet er...
nou gewoon schuiven
niet met een schroevendraaier openwrikken
er zitten zwaluwstaartverbindingen in
houd de baard incl onderste schaal vast, schuif de bovenste schaal opzij
dit kan wel wat kracht vereisen
Dealer: nieuwe kap incl. melkglas annex schakelaar etc ± € 70
Sloop: indien voorradig (goedlopend artikel...) € 35
Het kan veel goedkoper: boor een gaatje, plaats een mini-schakelaar en soldeer 3 draadjes op de contacten.
Het schakelcontact van het...
ik heb sinds een week een twingo helios semi automaat . nu heb ik een piep ondekt als ik het contact aan zet ook blijft hij regelmaatig piepen als ik de motor start , ik heb geconstateerd dat het electronisch is nadat ik boven de stuurbekrachtiging...
hallo ik ben jessica .
ik heb een twingo bouwe jaar 93 , nu is het zo dat er een stank uit de kachel komt .
ben bij de garage geweest en die zegt dat het de kachel motor en de weer stand is.
dit kost maken tussen de 300 en 500 euro :( :( .
en omdat...
Hallo
Bij de twingo van mijn vrouw is er iets mis met het stuur .
Van het een op het andere moment trilt het stuur en als je het stuur los laat wijkt hij heel sterk uit naar rechts.
Deze twingo had deze kwaal nooit gehad en reeds altijd netjes...
De Twingo (Bj:'99) van mijn vriendin heeft de laatste tijd nogal problemen met starten. De ene keer doet hij het wel en de andere keer weer niet en dan sta je daar soms 10-15 min te proberen..
In de garage zeiden ze dat het nogal moeilijk na te...
hallo,ik heb de versnellingsbak verwisseld omdat de oude kapot was.ik heb alles weer in elkaar gezet(ook de koppelling nagekeken of die nog goed was ,want kon die dan gelijk meepakken.).de startmotor laten reviseren en alles erop gezet.draai ik mn...
Ik heb via MP een nieuw verwarmingbedieningspaneel gekocht en toen ik deze gemonteerd had, bleek dat de blower het alleen doet wanneer ik de knop (hard) aandruk. Eerst dacht ik dat het aan het contact lag van de stekker (die zit er immers direct...
Ik heb een Twingo uit 1998, vanmiddag starte hij nog wel, maar sloeg direkt af. Nu start hij helemaal niet meer.
Als ik bij de brandstofpomp luister hoor ik helemaal niets! Zit deze pomp via een zekering geschakeld, zo ja wat is het symbool...
Ik heb een Twingo uit '99 met IR afstandsbediening voor de centrale vergrendeling. Hierbij moet je voor het openen en sluiten de sleutel precies op het ontvangertje naast de binnenspiegel richten.
Nu kan je overal goedkope setjes kopen voor inbouw...
Ik heb al zins een tijdje last van een klotsend (water) geluid in mijn luchtsysteem in mijn Twingo. Je hoort dan ook duidelijk het geluid uit de ventilatie roosters komen, nu wil ik op een of andere manier dit water uit het systeem laten lopen maar...
ik ben sinds een paar maanden in bezit van een twingo 1997 en op zeok naar 2e hands winterbanden oftwel M+S.
Ik heb er nu aluvelgen en banden 165/65/R13. Mij zijn 165-65-R14 banden en velgen aangeboden. In het Renault boekje staan alleen R13 banden...
De Twingo van mijn vrouw start erg slecht de laatste tijd. Het starten duurt een minuut ofzo. Als de motor dan eindelijk loopt en je riid weg gaat het goed. Behalve als je volgas geeft, dan gaat de motor bokken en stotteren. Als de...
Mijn vriendin heeft haar distributieriem laten vervangenen haar auto een grote beurt gegeven, dit alles is bij een renault dealer gebeurd, kosten 805 euro. (twingo is van bouwjaar 2000)
Bij mijn Twingo model Privilege bouwjaar 2003 blijkt steeds vaker de rugleuning van de voorstoelen niet meer naar voren om te klappen.
Soms is brute kracht nodig, ik vrees op een kwade dag dat de hele boel afbreekt. Een enkele keer gaat het...
Goeiuh morgen al!
Kan iemand mij misschien vertellen of de 1.2 eco uit een Twingo 2 uit 2008 ook nog in een ander model Renault zit?!?!?
Ben onderhand zo un beetje klaar met de audio installatie, en wil wat kleine dingetjes doen aan de motor :)...
Ik heb een nieuwe twingo van 2 weken oud. Gisteren reed ik een lang stuk (200 km) en ik merkte dat het middenconsole (naast rechterbeen van bestuurder) erg warm/heet werd. Bij de dealer zeiden ze dat ze niets vreemds zagen onder de auto...
Hallo,
Kan iemand mij vertellen of het aan te raden is om je waterpomp te laten vervangen wanneer je distributieriem wordt vervangen? Mijn dealer geeft aan dit standaard te doen wanneer een distributieriem wordt vervangen, maar ja ze kunnen zoveel...
Ik stel me even voor en kom meteen met een vraag: Ik ben Erwin, 37 jaar en in het bezit van een eind '99-er Twingo Initiale met automaat. Fijne auto, hoewel we er toch al flink wat onkosten hebben gehad. Viel een beetje tegen omdat...
Gister mijn eerste twingo-tje gekocht en ik ben op zoek naar de kwaaltjes. Het probleem dat ik niet op kon lossen was dat de eene keer het witte lampje van achteruit rijden wel werkt en de andere keer niet. Het lampje is dus nog goed....
Ik heb een twingo uit 97 type 1 met 2 airbags en gordelspanners.
Een tijd terug heb ik de stoelen vervangen voor lederen stoelen(uit een type 2 twingo). Echter was van de passagiersstoel de gordelspanner gesprongen. Deze heb ik vervangen door de...
Ik heb een renault Twingo uit 95 en wil graag een stuur monteren van een twingo uit 97, kan ik dit gewoon overzetten het is een airbagstuur, ik wil dat stuur omdat ik zo'n airbagstuur luxer vindt, ik kan bij dat stuur eventueel...
Paar weken geleden heeft een etter mijn auto radio gestolen uit mijn twingo.
Tuurlijk wordt dat niet netjes gedaan en hebben ze gewoon de tang in de snoertjes gezet.
Ik een nieuwe radio gekocht. En denk deze wel weer zelf in te kunnen...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum