Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Vraagje aan allen die reeds isolatiewerken aan hun Zoé hebben uitgevoerd :
1) Wat is de maximum dikte van de isolatiemat die je tussen de dakhemel en het plaatwerk krijgt?
2) Vinden jullie dat het isoleren van de deuren op thermisch gebied de moeite...
Zijn er Zoë-rijders die achteraf een automatisch dimmende binnenspiegel in hun auto geplaatst hebben? Volgens mij is het geen item van de optielijst maar wellicht is spiegel uit een ander model van Renault uitwisselbaar? Volgens mij werkt zo'n ding...
Voor de liefhebber
IMG_20170210_122937.jpg
Van onder naar boven:
Kabelinvoer
Drie trage hoofdzekeringen
Hoofdmeter
Aardlekschakelaars per aansluiting
Tussenmeters per aansluiting
Snelle zekeringen per aansluiting met daartussen de voeding voor de...
Doordat ik door de wasserette ben gereden met antenne is nu de voet stuk. Niet slim, dat weet ik maar ik heb een paar vragen:
Ik kan het door de dealer laten vervangen maar dat kost mij een paar honderd euro. Is dat zelf te doen?
Zit in de antenne...
Vorige week is mijn Zoe naar de garage geweest voor de eerste beurt. Er blijkt een terugroepactie te zijn (zonder terugroepen dan blijkbaar...) om de software van de airco een update te geven. Dat is bij mijn Zoe gedaan, en wat een verschil. Ik vond...
Ik heb het gevoel dat de Zoe bij lage temperaturen(rpond het vriespunt) Niet volledig kan regenereren. Ik heb (nog) geen CanZe in gebruik, dus misschien kan iemand het hier testen?
Het valt mij namelijk op dat het blauwe blokje van regeneratie niet...
Even los van de, ongetwijfeld fantastisch goede, R-Link functionaliteit, ben ik benieuwd naar welke app het beste is voor het lokaliseren van laadpalen? Ja, ik ben een newbie :-)
Eigenlijk helemaal geen nieuw probleem, maar gezien ik het zo weinig gebruik denk ik er nooit aan om het te vragen:
Als jullie de ruiten schoon sproeien, komt de vloeistof dan over het hele raam?
Bij mij komt de sproeier namelijk niet verder dan...
Vorig jaar nieuwe Xenon lampen in de auto gezet en halfjaar geleden al een lamp laten vervangen.
Helaas moest ik onlangs zonder voorlampen 10 km naar huis rijden in het donker omdat de xenon lampen weigerden op te starten. Sochtends sprong 1 lamp...
Sinds een paar dagen is de navigatie compleet de weg kwijt.
En zegt dat we ergens in Belgie zijn.
Als ik kijk bij gps ontvangst zie ik geen satellieten, het radartje blijft draaien.
Vrees dat de GPS antenne is overleden.
Maandag eens bellen...
Project: 360° camerabeveiliging 24/24 door middel van 3, max 4 camera's.
Aansluiting door hard ware cable op OBD stekker ( OBD staat normaal gezien altijd onder spanning, heb het nog niet nagemeten), ofwel ergens aftakken, vraag is dan: waar?
Iemand...
Als mijn ZOE (Q210) niet is gestart en de verlichting staat uit, en ik sein (linker pookje naar je toe), dan komt als ik loslaat de verlichting terug in de dimlichtstand, maar zonder de achterlichten aan. De enige manier om de dimlichten uit te...
Wat mij altijd opvalt is dat als het buiten bijvoorbeeld 16 graden is en je de kachel in de Zoe op 21 zet het erg lastig is om met vochtig weer je ramen te ontwazemen.Omdat de airco dan niet aanstaat,dit omdat het buiten 16 graden is en je de...
Tijdens warm weer en opladen slaat de koeling aan van de accu's, en dat maakt een behoorlijk lawaai. Naar ik begrepen heb is dit hetzelfde apparaat dat ook de auto koelt (airco) of verwarmt. Er komt inderdaad ook maar matig koele lucht uit de...
Vanmorgen voor het eerst dat de Zoe ons liet staan.
Wilde de auto opendoen jammer helemaal niets, andere keykaart gehaald dacht zeker leeg.
Maar hellaas, auto opengemaakt met de sleutel in de keykaart.
Maar nog steeds gebeurde er niets zelfs binnen...
Weet iemand waar de speaker zit die de waarschuwingsgeluiden binnen afspeelt? Ik gok dat hij in/bij de dashboard computer zit (zeg maar de het display recht voor je).
Beste ZOE rijders,
Al een tijdje lees ik regelmatig jullie berichten.
Als echte petrolhead ben ik namelijk toch geraakt door de nieuwe technieken van met name de ZOE van Renault. Een wagen die in mijn beleving een mooi alternatief bied voor een...
Sinds een paar weken maakt mijn Zoe (10-2013 en 21000 km) een hels kabaal als we over een drempeltje gaan. Dan lijkt het alsof alle vloeistof uit de schokdempers weg is. Herkent iemand dit? Oh ja, ik woon in Amsterdam; stad vol met de drempels dus...
Zo zat ik laatst te denken... ik zit regelmatig naar de CanZe te staren tijdens het laden en het valt me op dat de laadverliezen absoluut lijken, zo tussen de 1 en 1,5 kW. Bij 43 kW laden iets meer, en 8 kW laden lijkt optimaal met de minste...
Gisteren bij Van Kesteren in Kampen gesproken over de diameterkeuze van de wielen van mn Zoe Intens, en de verschillen in range die je dan kan ervaren. Zijn er Zoebestuurders die daarmee geexperimenteerd hebben, en wat zijn de ervaringen?
Een week geleden heb ik een paaltje geraakt en sinsdien geen ruitensproeier meer. Dus waarschijnlijk het sproeierreservoir geraakt achter de bumper en lekgeslagen (inderdaad). Even de bumper eraf getrokken om te koekeloeren. Wel grappig beeld zonder...
Ik zoek een digitaal werkplaats boek van de Renault Zoe 2015. Zijn er uberhout verschillen tussen de Zoe 2012 en 2015 buiten de hardware? Is het koelsysteem bijvoorbeeld anders?
Van het weekend bij FastNed een 'Accu laden niet mogelijk' gekregen na afloop (!) van het laden. Vervolgens de harde reset waarna het verholpen was. Thusi wederom het geval maar nu ging het ook niet meer weg.
Vanmorgen staat ze er triest bij. Morsdood. Geen deurvergrendeling, de sondevoeding laat ze niet meer los. Ingestapt met de sleutel en het blijft ernstig donker, met uitzondering van een heel vaag, snel knipperen van de startknop. Tips? Komt dit...
We vinden de actieradius toch een beetje tegenvallen, dat komt voornamelijk omdat onze woon-werk reis 95% snelweg is...maar er zitten op de techruns ook pilot sport 3 (205/45ZR17 88W) en die staan in de...
Ik had net bij Fastned opgeladen tot 90% toen ik weer onderweg ging. Ik had CanZE nog aan staan op de Charge-pagina. Daarop kon ik zien dat de alweer was gestegen van 14 naar 19kW. Echter, toen ik op dat moment moest remmen, zag ik op de display van...
Zomer- komkommer -vraagje voor de technici: onze accelaratiepedaal is natuurlijk van het type Fly-by-wire. Intrappen genereert een waarde en de electronica bepaalt wat de motor gaat doen. Dit is overigens bij ICE's ook al een tijdje het geval.
Maar...
Sinds ik de Zoe heb heb ik altijd gedacht dat ik met AC Off de climate control uitschakelde en dat slechts de ventilator aan was**. Om wel ventilator te hebben maar niet de energieslurpende climate control, zeg maar. Echter het was toch altijd...
De voorspelling over verbetering is iets pessimistischer dan wat ik altijd verkondig (en deze man weet waar hij het over heeft). Ook de State of Health strategie is wel over nagedacht.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum