Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
toen ik mijn ruitenwisser vloeistof bijvulde viel het me op dat de gele dop/klep er eigenlijk gewoon los op de vulpijp zit. in andere worden je kun de hele dop er gewoon van de vulpijp afhalen. is dit normaal of is het stuk?
Ik heb een vraagje over TPMS ventielen. Dit weekend heb ik via marktplaats een nieuwe set Tech run velgen met nieuwe Michelins voor een leuke prijs op de kop getikt. Kwamen van een showroommodel waarschijnlijk.
In deze velgen zitten van die...
Beste Zoe-eigenaars,
sinds enige dagen doet zich iets vreemds voor. Wanneer ik met een volgeladen auto vertrek, na een reset, geeft de Zoe een klassiek bereik van bv. 118 km aan. Ik vertrek en enkele km later, is het aangegeven bereik gezakt tot...
Na een week niet rijden (op vakantie) wil ik de fan aanzetten in de Zoe om een beetje te ontwasemen maar er komt nul reactie van de ventilator. Alle airco / auto / fan speed lichtjes branden, maar geen lucht en geen geloei, nada. Iemand al iets...
Even een korte melding van het feit dat airco/verwarming in mijn Zoe koelmiddel lekte (via een pakking/ringetje ergens in het systeem). Dit was vooral hoorbaar omdat de compressor niet genoeg koelmiddel kon wegpompen en dat gaat met een sterk...
Voor de mensen die ruiten wissers willen vervangen een tip. Bestel alleen het rubber van de ruitenwissers op eBay.
Dit bespaard enorm. (ongeveer €5,- per set) Zoekterm : Wischergummi, für BOSCH
Op youtube zijn legio filmpjes te vinden hoe je dit...
Ik ben bezig een CanZE module te maken voor de firmware versies van de verschillende modules. Ik heb inmiddels een prototype op de PC en die geeft van mijn Zoe de volgende waardes. Zouden de i907 eigenaren eens willen kijken of dat min of meer...
Weet iemand toevallig welke (type, fabrikant/winkel) kabelmat , afdekmat kwalitatief uitstekend werkt voor het bedekken van een laadkabel? en waar ze worden aangeboden?
Is 60 cm breed te smal?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Laatst is er een laptop uit de auto van mijn broer gestolen en daarbij hoordde ik over 'accu detectors' die worden gebruikt om laptops en dergelijke te detecteren in geparkeerde auto's*. Nu was ik erg benieuwd of iemand weet hoe dat werkt met EVs;...
Ik wil graag een 12V aansluiting maken in de bagageruimte zodat ik een elektrische koelbox aan kan sluiten. Heeft iemand een idee waar ik het beste de 12V vandaan kan halen?
De 12V aansluiting van de koelbox ( CAMPINGAZ SMART COOLER TE 25 L...
Sinds een paar dagen merk ik het volgende:
Als ik een stuk snelweg (50km of meer) gereden heb met ongeveer 120km/u, en ik ga daarna (semi)snelladen, dan treden er soms een aantal laadpauzes op.
(Wat een laadpauze is heb ik hier al eerder...
Morgen kan ik, na 50 dagen (48 om juist te zijn) van herstellingen, mijn Zoe terug ophalen.
Op 19 april wilde de Zoe na een snelwegrit niet meer laden. Onderweg had ik er al een publieke lader doen uitspringen en ook thuis lukte het laden niet...
Wij spelen vaak muziek vanaf onze telefoon. Anders dan bij een inkomend belletje, schakelt de auto niet automatisch over naar Bluetooth als je muziek op je telefoon aanzet. Je dient dan eerst op Radio, Instellingen, Media,...
Ik wil graag de lamp van de binnenverlichting vervangen door een led-lampje. Nu kijk ik in de handleiding en daar staat dat ik het kapje van de binnenverlichting met een kleine schroevendraier los moet maken.
Ik wil in de maand september/oktober een 2e hands Zoë aanschaffen. Maar gezien t feit dat ik geen zin heb in gedoe achteraf, vraag ik me af of er een testmethode beschikbaar is om de accukwaliteit vooraf te testen van het...
Korte beginnersvraag:
Als ik door een wasstraat ga waarin de Zoe in neutraal moet staan (zo'n lopende band aan één kant van de auto), moet de motor dan aan blijven staan? Bij normale autos moet deze auto, maar ik ben niet zeker of dat bij de zoe ook...
Beste Zoe-rijders,
Kunnen jullie de volgende ervaring bevestigen of ontkrachten? Het gaat over het vooraf inschakelen van de AC/verwarming door middel van de app of internet. Je kunt een tijdstip instellen of direct 5 minuten voorverwarmen...
Afgelopen dinsdag heb ik mijn winterbanden omgeruild voor zomerbanden (het wordt immers morgen zomer ha ha) en nog wat kleine dingen laten doen. Sindsdien is de indicatie 'resterend aantal kilometers' enorm verminderd.
Sinds enkele dagen doet zich het volgende probleem voor met de radio:
Het volume doet het helemaal niet of is niet meer te regelen. Zowel bediening van het volume aan het stuur als de volumeknop op het dashboard hebben geen effect. Nadat de auto...
Dag,
Ik krijg regelmatig (2 a 3 maal per week) de volgende melding:
Onverwachte beëindiging van het laden werd veroorzaakt door een storing in de auto of ter plaatse.
Het Renault Team
De Zoe is al helemaal onderzocht door de garage. En die kunnen...
Heeft iemand bij jullie ook last van een hoogfrequente pieptoon in de cabine? Het gaat niet om het laadgeluid, maar echt binnenin als de auto aan staat. Ik ben nog niet in staat geweest om het goed te lokaliseren. Radio uit: geluid blijft, Airco...
De titel zegt het al, als ik op een bepaald adres de omalader gebruik, dan klapt de aardlekschakelaar er na een paar minuten eruit. Op andere adressen werkt deze voorbeeldig. Waar moet ik het zoeken in het elektrisch systeem van het huis? Want ik...
De zoe wil vanaf vandaag helemaal niet meer laden. Geen meldingen in het dashboard, maar hij start gewoon niet met laden. Van alles geprobeerd, aan uit, deuren open, dicht, stukje rijden, altijd laden, tijdschakelaar en kalender maar niets helpt. Nu...
Bij het verlaten van de auto met de sleutel in mijn broekzak springt de auto op slot, erg fijn. Maar dat geluid van PIEP PIEP is een beetje irritant. Kom je op een late warme zomeravond thuis waarbij de buren de ramen op een kier hebben staan,...
Vraag aan de elektrische deskundige op dit forum: wat levert meer rendement: langzaam gedurende langere afstand regenererend remmen of kort maar met meer vermogen regenererend remmen. Ik heb het over die typische situatie dat je de snelweg verlaat...
Beste forum gebruikers.
De tijd om de winterbanden te wisselen naar zomerbanden is gekomen, nu lees ik het boekje van de Zoë door, maar vind ik geen informatie waar de krik moet worden geplaatst.
Is er iemand die dit al eens zelf heeft gedaan zonder...
Goed, ik rij dus op de A28 in ECO mode, dus begrensd op 95 km/h, en kom een vrachtwagen tegen. Ik laat even wat snellere verkeersdeelnemers passeren en haal in. Omdat mijn snelheid wat gezakt was en ik er snel langs wou zijn gaf ik even flink gas om...
De straaltjes van de ruitenwissersproeiers komen een beetje laag de ruit op. Het liefst wil ik ze wat hoger richten. De sproeiertjes zitten onder de motorkap geklemd en er lijkt een sparing om met een schroevendraaier de richting bij te stellen. Het...
Wij staan op het punt een Zoe te gaan kopen en wachten nog even tot volgende week donderdag, als er gegevens komen over de revisie van de Zoe. Ik wil hier kort alle verschillen die al bekend zijn weergeven. Heeft iemand aanvullingen, graag dan werk...
Ik heb nu maar een officiële klacht neer gelegd vanwege het niet werken van de app en de website als het gaat om het laden en pre conditioneren van de auto.
Ik ben benieuwd hoe jullie ervaring is. Werkt het wel, niet, soms? Wel via website, niet via...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum