Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een ZOE Intens uit 2016. Ik wil graag de achterlichten continue laten branden als de ZOE aan staat. Hoe kan ik dat realiseren? Is er ergens een elektrisch schema van de ZOE te downloaden?
Hallo allemaal,
Ik heb een blackvue dashcam 650s 2ch ingebouwd en die wil ik continue van stroom voorzien. Nu schakelt hij uit als de auto in slaapstand gaat. Waar zou ik hem op aan kunnen sluiten zodat hij wel aan blijft zodat de parkeermode van de...
Mijn zoe is toe aan nieuwe banden en ben nu op zoek naar goede 4 seizoenen, scheelt weer omwisselen in de winter.
Nu heeft mijn zoe een maatje 205/45 r17 88 V. Profile.nl komt dan met maar 4 alternatieven, waarvan ik onderstaande er goed uit vind...
Laatst viel mij op dat tijdens het voorverwarmen van de zoe hij stopt met laden. Later nogmaals geprobeerd met een legere accu, zodat ik het wat beter zou horen, en inderdaad bij het aangaan van de warmtepomp om voor te verwarmen stopt de zoe met...
Ik kan onderstaande niet vinden in de handleiding van de auto. Het valt mij op dat de 12V accesoire aansluiting voorzien blijft van spanning als ik de auto afsluit. Wordt dit na een paar minuten uitgeschakeld, of blijft dit...
Ik heb een setje winterbanden gemonteerd, echter zonder de bandenspanningsensoren erin. Hierdoor rij ik nu rond met zo'n oranje sleutel op het dashboard en de melding dat de bandenspanning ingeleerd moet worden. Iemand een idee of dit zelf helemaal...
Vanaf 2012 mag het oude koudemiddel R134a ( GWP 1300) niet meer gebruikt worden in airco's van nieuwe auto's. In plaats daarvan wordt nu R1234YF (GWP 4) gebruikt.
Maar ondanks dat het nieuwe middels veel minder effect heeft op de opwarming van de...
Ik wil mijn 2013 Clio Estate inruilen voor een Zoëuit 2014-2015.
Heeft de R240 echt meer range in vergelijk met de Q210?
De Q210 heeft toch bast een voordeel door op 43kW te kunnen laden.
Iemand met ervaring hiermee?
Vandaag voor de 2e keer deze melding in mijn dashboard. Thuis kort na starten kreeg ik hem. Vorige keer is het vanzelf weggegaan na 10 minuten reset met alles op slot. Heeft iemand enig idee hoor ernstig dit is mag je daar echt niet mee rijden of zo...
BInnenkort ben ik de gelukkige eigenaar van een nieuwe Ren. Zoe R240 (model 2016).
ER zitten standaard 17 inch op de auto. IK wil naar 15 of 16 inch wielen ivm het comfort en extra de range van auto op kleinere/ smallere wielen....
We krijgen probleem-meldingen over Q90 auto's in CanZE, zie
Onder andere de heat map en de voltage map lijken niet goed te werken. Voor Q90 eigenaars die ook CanZE gebruiken, zouden jullie alsjeblieft de twee vragen kunnen checken die ik hier...
Ik liep tegen deze presentatie op, die behoorlijk diep ingaat op degeneratie van Li-Ion batterijen. Niet heel recent, maar wel de state of the art van onze generatie batterijen ongeveer. De allerbelangrijkste meenemer was voor mij: met name bij...
Even benieuwd of andere Zoe's er ook last van hebben.
De doorvoerrubbers van m'n achterportieren schuren over de dorpel heen. Dealer heeft er al een keer naar gekeken en het zou toen opgelost zijn, maar helaas. A.s. dinsdag de auto naar de dealer...
Ik heb net mijn nieuwe Zoe 40 opgehaald na 11 weken gewacht te hebben op de p-strand fix en prompt na 60 km staat er electric Failure op het dashboard. Iemand met hetzelfde problem met een Zoe 40kwh ?
Update: melding is weg nu en 12v accu geeft een...
Ik ben bezig met een onderzoekje hoe de bruikbare en de werkelijke SOC zich precies tot elkaar verhouden. Zit hier bijvoorbeeld een afhankelijkheid in met de temperatuur of SOH (batterijgezondheid)? En kan ik hier het bruikbare deel in kWh van...
Mijn ZOE heeft 5 dagen stil gestaan. Niet aan de laadpaal. Vanmorgen weer meer gereden en ik kon toen niet van radiozender veranderen. Als ik de radio uitzette tijdens het rijden bleef de muziek doorspelen. En aangekomen op mijn werk, auto...
Bij warm weer krijg ik na ongeveer 30 km rijden een rode storingsmelding (storing electrisch circuit). Nadat de auto een kwartier heeft stilgestaan (motor uit) verdwijnt de melding. Het lijkt erop dat iets te warm wordt. Wat zou dat kunnen zijn?
In een droog zonnig weekend (wel de vrijdag erg veel regen gehad) ontdekte ik dat de mat aan de passagierskant kletsnat was. Onder de mat was het ook heel nat. Na laten drogen na rijden (in dorog weer) wederom heel nat.
Vorige week aan den lijve ondervonden dat de verhuurder van de batterij en onze eigen verzekeraar niet wisten hoe om te gaan met een grotere schade. Na overlegverloopt heg nog steeds moeizaam, want wie draait nunol voor welke kosten.
Batterij moet...
opeens zie ik in de app (maar ook bij geen optie meer om de standkachel in te plannen of te activeren. Iemand enig idee hoe ik dat weer aan kan zetten? Status van laden/historie kan ik wel gewoon zien.
Begin april ben ik door de auto-ambulance naar de ZE dealer in Gouda gereden, reden een falende sensor. Hierdoor schoot de aandrijving steeds in neutraal... Gelukkig nog wel onder garantie vervangen. Nu ben ik echter afgelopen...
Sinds een paar weken is de ontvangst slecht van de radio en ik wil eerst controleren of wellicht de kabel van de antenne goed in de R-link unit zit; zijn er ergens instructies over hoe die te verwijderen/lost te halen, zodat ik de aansluitingen kan...
Met deze kou (wat is koud ...) maakt de Zoe heel veel lawaai. Het is niet de ventilator alleen maar er resoneert iets als er ook verwarmd wordt. Meer mensen last van?
Graag zou ik 100% elektrisch gaan rijden, dus ik hou de ontwikkelingen op dat gebied een beetje in de gaten. Ik zal vooral zakelijk rijden en ik werk in het hele land. De actieradius was van de betaalbare auto's was steeds te...
Onze Zoe heeft een rare storing.
Wanneer de pook in achteruit wordt gezet geeft ie een storing aan. Auto doet dan niets meer, wil dus niet achteruit, nog vooruit.
Auto uit, portier open, portier dicht, weer aanzetten, met geluk...
Afgelopen maandag reed ik voorbij de afslag Bodegraven ri Den Haag. Plotseling gingen allerlei soorten lampen knipperen en ook 'STOP Elektr. storing motor' met links boven in de display een autotje met een soort golfje eronder.
Kortom...
Mijn auto is afgeleverd bij de dealer, maar er is nog geen afspraak gemaakt met mij. De reden: de fabriek heeft opdracht gegeven om kwaliteitsverbeteringen uit te voeren voordat de R90 veilig de weg op kan. Ik ben wel nieuwsgierig of er ervaringen...
Sinds een paar weken werkt de oplaadplanner van mijn Zoe niet meer. Blijft ook licht grijs. De zekeringen van RLink heb ik al een keer verwijderd zonder resultaat.
Weet iemand wen oplossing voor dit probleem.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum