Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Gisteren voor het eerst de rode stop melding gehad en een powerless pedaal. Vanwege corona kun je niet in de cabine maar moet je in je eigen auto blijven zitten. Een aparte gewaarwording op de snelweg.
Kreeg deze reactie op een vraag over de pech hulp voor de Zoe.
Geachte heer,
Wij danken u hartelijk voor uw reactie die wij op 9 december jl. ontvingen, waarin u heeft gevraagd of de voorwaarden ook voor een koopbatterij gelden.
Sinds 2 maanden zijn wij de gelukkige rijder van een Renault Zoe. Laatst hebben we de accu bijna leeg gereden tot 28 kilometer. We kregen geen melding van een laag batterijniveau. In de handleiding zie je melding 1 bij 12 % van de...
Nou... vanavond voor het eerst met een lege accu gestaan. Ik heb de 10 km niet gehaald vanaf de melding beperkte prestaties . Maximaal laten uitrollen en tot stilstand komen aan het begin van de afrit bij Bloemheuvel aan de A12 waar een Fastned...
Mijn Renault Zoë (bj 2015) heeft 2 knoppen achter het stuur, 1 voor media en 1 voor radio. De knop waar radio bij staat doet het niet. De andere knop (media) schakelt bij iedere keer drukken van usb naar bluetooth, naar radio. Is dit bij...
Hier op het forum is al gemeld dat de standaard Michelin EV banden op een aparte manier slijten. Hier staan een paar foto's van typische Zoe Michelin EV slijtage:
Mijn banden zijn nog niet zo erg, maar ik zie wel duidelijk verschil tussen de voor-...
Sinds 2 weken eigenaar van een nieuwe Zoe Intens R135.
Rijdt heerlijk, echter zodra ik de auto ontgrendel dan komt er een hoogfrequent geluid bij de laadklep vandaan. Ook een heel snel tikkend geluid bij de laadklep. Alsof er een relais...
Mijn vriendin en ik willen graag overstappen van een DS3 naar een Renault Zoe. Aangezien mijn vriendin Française is lijkt het ons gunstig om in haar thuisland te kijken naar een Zoe en deze vervolgens te importeren. In Nederland een...
Op het moment denk ik eraan (zeker gezien de huidige subsidie regeling) om een tweedehands Zoe aan te schaffen. Omdat dit mijn eerste EV zal worden vroeg ik mij af wat een “veilige” km stand voor een Zoe is? Je ziet soms occasions voorbij...
Soms als ik sta te wachten wil ik naar de radio luisteren en zet dan de rijstand (READY) uit om de accu te sparen
Na een tijdje krijg ik de mededeling dat de energiebespaarmodus wordt in geschakeld, dan gaat de radio uit en het scherm op zwart.
De...
Vierduizend euro subsidie voor een nieuwe en tweeduizend voor een gebruikte elektrische auto. Particulieren kunnen dat naar verwachting vanaf 1 juli aanvragen als ze een elektrische auto aanschaffen of privé...
Vandaag de Zoe na 1,5 week niet te hebben gebruikt, weer eens de garage uit gereden. Heb nog steeds griep, dus de auto heeft al die tijd stil gestaan (met 85% lading). Nu start ik de auto en zie ik de melding Controleer Elektrisch Systeem , met een...
Ben een beetje aan het stoeien met onze nieuwe Zoe en de app.
Als ik het laadproces wil volgen met de app moet ik steeds opnieuw inloggen in My Renault, dus synchroniseren met de auto.
Het is dus niet constant real time.
Is dit zoals...
Ik rijd nu sinds 2 maanden in een nieuw aangeschafte Zoe ZE50. Tot nu toe bevalt hij best goed. Ik heb wel mijn bedenkingen bij de airco. Ik vind de capaciteit maar heel matig. Vandaag was het een warme dag en wat de airco (op 18°C en in stand auto...
Sinds half januari heb ik een Renault Zoë Intens als lease auto. Fijne auto. Reageert goed, wegligging is heel redelijk, mooi dashboard en compleet uitgerust met multimedia, automatische lichten, verwarmde stoelen, etc, etc. Natuurlijk niet...
Eergisteren de R110 proberen op te laden bij publieke palen. Ik heb er 3 uit laten klappen voor ik het maar op gaf. Een nacht aan de omalader leverde 50% op, dus 1 fase werkte wel. Gisteren maar gelijk bij een snellader met vaste kabel geprobeerd:...
Sinds 30 December , heb ik de nieuwe Zoe Intens R 135.
Vanaf aflevering, heeft de auto geen internetverbinding.
Gisteren, is de verwarming er mee gestopt.
Ik krijg het gevoel, dst dit een maandagochtend auto is.
Of is de druk op de...
Iemand hier een mening over ? En dan doel ik op de specifieke eigenschappen van de Zoe (terugwinnen energie via remmen etc.), ik wil geen discussie oprakelen over de algehele (on)zin van winterbanden.
Heeft er al iemand winterbanden op velg aangeschaft voor de nieuwe Zoë ZE50. De velgen en banden van mijn oude Zoë passen helaas niet op de nieuwe. Het is een vijfdaags velg geworden.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum