Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Sinds kort herkent het easylink navigatiesysteem de commando’s niet meer en komt met de melding “er zijn geen fonetische gegevens voor deze regio beschikbaar”. Hij reageert wel goed op het commando “navigeer naar huis”. Verder niets....
Is het iemand al gelukt om via de Renault Connectbox de kaar van Europa op een usb stick te zetten? Het is bij mij een bestand van ruim 15gb, maar de usb stick moet fat32 geformatteerd zijn en dan kan er maar 4gb op. Ik heb ook exFat en Ntfs...
Ik heb sinds enige tijd een Renault Zoë ZE50 Intense, waar ik zeer tevreden over ben.
Ik heb mijn telefoon (Huawei P30 en een Huawei Y6) up to date gezet en op beiden de Renault app geïnstalleerd. De koppeling met de auto is perfect : als ik de app...
Sinds een paar dagen werken mijn voorste USB-poorten niet meer, ik heb de unit gereset door de aan-uitknop ingedrukt te houden maar dat geeft ook geen resultaat. Het gaat om een Captur Plug-in van mei 2021, heeft iemand hier misschien een oplossing...
Ik ben er nog steeds niet uit:
Betreft Easy Link navigatiesysteem (in Clio V 2020 )
Ik wil een route vastleggen van startpunt naar eindpunt via een gewenste route die niet een van de aangeboden opties is.
De via punten zijn geen concrete adressen...
Beste forumleden,
Als ik vanuit huis, een navigatie opdracht verstuur, naar mijn Zoë, bouwjaar December 2019, dan is het vaak zo, dat het niet in de Zoë zichtbaar is.
Soms werkt het wel.
Als het niet gewerkt heeft, dan komt het bericht soms wel,...
Het zinnetje dat ten gehore gebracht wordt als je een grensovergang nadert.
Of dat deze mededeling zinvol zou kunnen zijn vraag ik mij af, maar goed.
Nu woon ik hemelsbreed een...
Beste mede Espace V PH 2 rijders, eindelijk is de software update beschikbaar sinds vandaag voor de easylink 283C39022R
Het duurt ongeveer 23min om te downloaden en een 40 tal minuten om de installatie te voltooien ! tijdens de download en eerste...
De Easy connect toolbox (3.1.9)werkt niet meer zowel op de mac als pc.
De melding is dat je een nieuwe versie moet downloaden, maar er staat niet bij waar vandaan.
Iemand al een url gevonden of gaat het allemaal weer op de Renault wijze n.l. Met de...
Ik heb een touchscreen in mijn renault captur 130 TCE 2019 alles wat ik aanraak op het touchscreen navigatie etc.etc werkt goed
behalve als ik de radio aantik gaat hij in het progamma en gaat daarna gelijk weer terug naar het beginscherm...
Het is mogelijk om een route van te voren te definieren in het systeem. Ik vind het vrij moeizaam mede omdat je niet zoals bij b.v. andere navigatiesystemen een route bestand (b.v. .gpx) kan uploaden (dat werd mij althans door de dealer verteld)....
Heb een Captur uit 2020. Weet iemand hoe je kaarten verwijdert uit het easylink systeem? Ik heb allemaal kaarten van landen die ik niet gebruik en die wil ik eigenlijk van Tom Tom navigatie verwijderen.
Beste mede Espace V Ph2 rijders na de update naar versie 283C39022R heeft mijn Espace nog steeds last van alzheimer !
Als ik met de wagen kom aanrijden en stop om iemand te laten instappen verdwijnt mijn led verlichting op console en B en C stijl...
Goedendag heeft iemand al de update van 283C32219R naar de nieuwere versie 283C30559R ?
Zo ja ? zijn hier de geheugen problemen mee opgelost zoals verliezen multisense instellingen omgeving verlichting mysense sport comfort en eco, geheugen stoel...
De alfabetische volgorde van de favoriete bestemmingen zou ik willen vasthouden/opslaan en niet telkens deze optie moeten kiezen.
Weet iemand daar de oplossing voor?
Onze nieuwe Captur (Edition One, Automaat)opgehaald en de eerste tevreden kilometers gereden. Enthousiast de my renault app geinstaleerd op mijn iphone. Auto aangemeld en de services zijn geactiveerd, tot zo ver alles in orde. In auto de...
Hoe kan ik de bellijst (gespreksgeschiedenis) wissen ? Op het net of in de gebruiksaanwijzing niets gevonden. Dat moet toch ergens mogelijk zijn, of niet ?
Alvast dank bij voorbaat voor een antwoord.
Ik heb zojuist een 2dehands GS uit 2018 aangeschaft en ik ging er eigenlijk van uit dat er in elke auto (na 2015/2016) wel een mogelijkheid was ingebouwd om mobiele gegevens door te sturen naar een app. (zoals: zijn je deuren op slot , waar staat je...
Mijn Easylink blijft de zomertijd weergeven, ondanks dat hij op datum/tijd automatisch staat. Zijn er meer die dit probleem hebben, of moet ik nog iets doen om het aan te passen. Lijkt mij dat het automatisch moet gaan
Ik ben nieuw hier en weet ook niet of ik hier goed zit. Ik ben recentelijk eigenaar geworden van een Renault Clio uit 2019. Op het internet zie ik verschillende autofabrikanten waarbij t mogelijk is bepaalde instellingen / functies...
Als ik naar mijn dochter in Amsterdam ga is er in een andere straat 200 meter om de hoek een laadpaal.
Als ik thuis laad kan ik het proces volgen op de My Renault app via de Bluetooth verbinding tussen mij en de auto, maar in dit geval niet.
Hallo Forumleden.
Ik heb een Zoe ZE50. December 2020 en er is geen nieuwe software voor handen.
Als ik in het menu kijk, bij rijhulp systemen, dan is alleen aan de rechterzijde van het scherm, enkele opties te zien.
Het linker gedeelte van het...
Ik heb gemerkt dat er best een beetje onduidelijkheid is over het activeren van het easylink systeem van Renault. Dit systeem zit onder andere in de nieuwe ZOE ZE50 auto's. Sommige informatie uit dit bericht is al eens verschenen in een ander topic...
Ik kwam er vandaag achter dat er een kaartupdate is voor EasyLink (hoeraaaa! Eindelijk!)
Niet dat dat in de auto werd getoond zoals beloofd (dank je wel Renault!), maar zag het in de Renault EasyConnect Updater toen ik de usb-stick uit de auto in...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum