Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Bij de dealer is de inspuitcomputer tijdens de softwareupdate kapot gegaan (liep niet meer door bleef gangen op 85% oid)
Onderdeel is momenteel niet nieuw verkrijgbaar door de dealer:
Rekeneenheid inspuiting 8200598675
Is niet te repareren al bij...
Hoi,
Ik heb een Espace III V6 3.0 en heb in mijn dashboard links onder de klok een temperatuur sensor / getal. Deze geeft 43 a 50 graden aan .... Iemand een idee wat deze weergeeft?
Ik dacht eerst buitentemperatuur maar dan in Fahrenheit, maar 50...
Wij zijn erg te spreken over onze Espace, alleen de radio heeft een slecht ontvangst. Dat stoort mij behoorlijk.
Een normaal kanaal zoals bijvoorbeeld 3FM gaat best redelijk, maar vooral in de stad hoor je deze zender dan vaak storen....
mijn weerstand kachel is defect ( hij doet het alleen maar op de hoogste stand ook als ie uit is ) nu is mijn vraag waar zit deze bij een espace van 2003.
De centrale deurvergrendeling werkt niet meer voor drie portieren (RV, LA en RA), maar wel voor bestuurderskant en achterklep.
Nogal irritant, want nu moet ik van binnenuit naar achteren rijken om de...
ik heb het volgende probleem met mijn espace , soms niet altijd kan ik starten wat ik wil maar aanslaan ho maar , alles werkt bougies vonken startmotor draait rond , en krijg geen enkele storingsmelding vanmorgen starte hij perfect , op de plaats...
Ik heb voor de zomer een espace op lpg gekocht, uit 2008 en 270.000 gereden.
Nu stopte de ventilatiemotor er mee deze maand.
Bij Renault Zeeuw In Delft kostte me dat in totaal 750 euro.
Heeft iemand goede ervaringen met een minder dure...
Mijn espace start nie meer. Contact springt niet aan as de keycard in de buurt is. Enkel de fout melding stuurkolom niet vrijgeven komt op t display te staan. De start knop reageert...
Ik heb een airco probleem: niet zo fijn met deze temperaturen!
Er komt nl alleen maar lauwe (half koude) lucht uit de luchtroosters. In ieder geval geen airco-koude lucht!
Ik heb het systeem al laten testen op lekkages en of er voldoende koelmiddel...
wij hebben onlangs een espace 2018 aangekocht. Kan iemand mij vertellen in welk formaat films moeten gecodeerd zijn om te kunnen spelen op de schermpjes achteraan? al vanalles geprobeerd, maar krijg steeds foutmeldingen...
Hallo,
Ik heb een Espace Initiale Paris van 2009 met 85.000km.
Sinds 2 maanden heb ik regelmatig storingen in mijn Cabasse systeem met DVD navigatie.
Het volgende doet zich voor:
- mijn scherm bevriest
- er komen allemaal strepen of onduidelijke...
Mijn Renault espace 4 ph ii 3.5 v6 initale 2006 had alleen een probleempje met koude start, sloeg beetje twijfelachtig aan en een piepende snaar of poellie. Ook had ik trillend stuur bij remmen en mijn portier sensor RA was stuk....
De voor ruitenwissers van mijn Espace IV zijn er spontaan mee opgehouden, na ze even aangezet te hebben om de ruit schoon te maken, wilden ze bij de volgende bui niet meer van hun plaats komen. Heb geen zekering kunnen vinden die volgens het...
Het raam aan de bijrijderszijde van mijn Grande Espace IV uit 2005 was op een gegeven moment alleen nog vanaf de bestuurderszijde te bedienen maar nu werkt niks meer. Bekleding eraf gehaald en je hoort motortje wel zoemen. Veel te ingewikkeld voor...
De verplichte sluiting van mijn bedrijf door de corona gaf mij wat extra tijd. Daardoor kon ik het defecte blok uit mijn IV 3.5v6 na 3 jaar stilstand eindelijk eens wisselen. Na uitbouwen van het blok bleek dat het extreme...
Vandaag helaas weer een dingetje in de auto ontdekt.... De radio. Gij doet het wel, geluid doet het, bediening op de wisselaar voorin doet het. Maar, ik zie niets in het scherm en de bediening op het stuurwiel doet het niet. Heb snel even gezocht en...
Goedemorgen, kan iemand advies geven over de bedrading vanaf de stekker van de trekhaak naar de auto.
Is die bedrading aan te sluiten op de achterlichten ? Ga ik dan foutmeldingen krijgen ?
Of is het beter de bedrading naar voren door te trekken en...
Heeft iemand ervaring met storing parkeersensoren achter?
Betreft een Renault espace 2003 2.0 16v
Wanneer ik hem in d eachteruit zet krijg ik continu pieptoon ipv onderbroken toon
Hij doet dit het echter niet altijd, met andere woorden soms...
Hallo,
Allereerst wil ik kwijt dat de GPS antenne van onze Espace 4 fase 2 2007 waarschijnlijk stuk is. Ik weet niet of de haaienvin op het dak ook de FM antenne is maar ik heb het volgende probleem.
Soms doe de radio het prima maar vaak valt de...
Ik heb gisteren mijn nieuwe Espace opgehaald. Alleen moet ik de verlichting zelf aanzetten en bij het verlaten van de auto worden de lichten niet vanzelf uitgeschakeld. Zit dat niet op deze auto of doe ik iets verkeerd? Mijn Fiat...
Op onze laatste vakantie heeft iemand op een Frans parkeerterrein 1 van de zijspiegels beschadigd van onze espace IV ph II dynamique (nee natuurlijk geen briefje). De spiegels zijn electrisch in te klappen. Dit gebeurd echter niet automatisch bij...
Afgelopen zomervakantie accu vervangen van onze Espace 2.0T van 2004. Voor twee weken terug bleek toen ik weg wilde gaan de accu weer leeg te zijn. Opladen lukte niet, lader gaf foutmelding aan. Nieuwe gehaald maar nu twee weken later weer leeg....
Als ik mijn radio wil uitbouwen moet dan de klem van de accu. Hoe krijg ik hem het snelste gedemonteerd. En als ik hem weer wil inbouwen moet ik dan een code invoeren,
Ik heb besloten om de fabrieksradio te vervangen . Het ding speelt geen MP3's en ondanks ik de aux ingang al met mijn ipod heb verbonden blijft het toch een beetje een gehannes .
Daarom ga ik er een project van maken dat ik hier zal documenteren...
Renault Grand Espace bouwjaar 2005 2,2 DCI Automaat
Beste Renault rijders,
Wie heeft er wel eens een probleem met de parkeersensoren gehad bij een Grand Espace?
Het probleem wat ik heb is in mijn ogen niet logisch. Bij het inschakelen van de...
Wij hebben een Espace model 2003, en tijdje terug deed deze opeens heel erg raar met starten.
Je moest blijven drukken voordat hij effectief wou starten, dus ik op zoek en kwam uit op op deze site en er stond dat er een lipje in de...
Momenteel ben ik in het bezit van een Espace uit 2006.
In het verleden moest ik een speciale kabel aanschaffen om de muziek vanuit mijn iPhone via de aux over de radio af te laten spelen Nu ben ik op zoek naar een Espace uit 2013 en...
Hallo ik ben gisteren een nieuwe deursensor gestoken aan de bestuurders deur voor mijn Keyless systeem.
Na het installeren werkte alles weer perfect.
Goed geslapen en deze morgen alles ok, Ik kom aan op werk en auto vergendeld zelf.
Na een erg...
Heb gisteren nieuwe deur sensor gestoken aan de chauffeurs portier.
Alles werkte gisteren avond en deze ochtend
Nu werkt deze niet meer weet iemand raad ?
Ik heb onlngs een Espace 4 aangeschaft . Daar zaten twee kaarten bij die werkten. Keyless . Na 2 dagen heild er kaart mee op ( zal al onder het plakband ) na een nieuwe batterij wel knipperend lampje op de kaart maar verder niets. De andere kaart is...
Hoi,
Als ik op de startknop druk hoor ik heel kort een klik en vervolgens valt het hele dashboard uit. Auto start niet. Startmotor doet niets. Interieur lampjes doen niets meer. Accupool er even af en na enige minuten doet het dashboard het weer...
Hallo,
Ik heb onlangs een Espace aangekocht, een 2.2 DCI van het bouwjaar 2004.
Deze wagen is uitgerust met een dvd-systeem van het type Visteon 8010.
Het geluid van het systeem komt via de meegeleverde draadloze FM-luidsprekers.
Graag had ik...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum