Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit het onder de motorkap en is het niet elektrisch ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik heb een Renault Megane MK2 1.6 16v met 163km op de teller en vroeg mij af of het plaatsen van een ander luchtfilter aangeraden is.
Daarmee bedoel ik uiteraard een afwijkend van de fabrieks standaard luchtfilter,...
hey, heb een renault senic II megan (7 zitter) 1.5 cdi bj 2005.
heb het volgende aan de hand .rookt enorm geen blauwe maar grijze rook heb hem aan een diagnose toestel aangesloten en zegd dat inject 2 3 4 geen verbranding heeft.heb de injectors...
sinds het weer kouder is, start onze Megane 1.5 Dci uit 2014 bijzonder slecht.
Gloeibougies zijn vervangen en er zit een nieuwe accu in. Heeft iemand een
idee wat een veel voorkomend probleem is? Heb alles al afgezocht, maar kan...
Al een aantal jaar ben ik de trotse eigenaar van een renault megane 1,6 uit 1996 en rij deze met veel plezier. Helaas is de koppakking kapot en moet deze vervangen worden. Dit wil en kan ik zelf doen maar heb wat gegevens nodig en zou graag...
ik heb een Renault Trafic benzine 2,2 ltr uit 1995. Ik kan er maar niet achter komen welke motorolie en versnellingsbak olie van de fabriek uit er in moet. Wie weet dit ?
Ik hoor graag van iemand .
Lovri
Bij dealer 3x geweest zonder resultaat
Bij dealer hebben ze geconstateerd dat een slangetje kapot was dus gerepareerd en 2x hebben ze een nieuwr sensor gezet elektroklep wn 3x...
Ik heb sinds 2017 een mooie Renault Mégane 2 1.6 16v uit 2007 op LPG-G3 in mijn bezit. Ondanks de km-stand (365k!) loopt en schakelt hij nog steeds geweldig.
De laatste tijd vertoont hij echter kuren bij koude start in...
Hallo! Vandaag ben ik bezig met mijn Megane 3 2013 met 273000km op de teller. Na 120.000km met oude riem is het nu tijd voor nieuwe. Vorige heb ik niet zelf vervangen, is van voor mijn tijd door een renaultgarage gedaan. De spanning op de riem was...
--- Captur TCE90 van 2019---
Vraagje, zijn er meer mensen die problemen hebben met de Captur of een andere auto met een TCE90 motor. Wij hebben problemen gekregen na de serverbeurt waar de software is geüpdatet. Het probleem zit in de kracht onder...
ik merkte onlangs met mijn Grand Scenic 1.2TCE 130pk uit 2013 dat wanneer ik achteruit ga rijden, het toerental van de motor hard/zacht/hard/zacht gaat, net alsof ik continu heel klein beetje gas geef zeg maar...
Gaat om het volgende model :Renault Clio 4 Estate 2014
Wil de remblokken+schijven vervangen voorzijde.
Nu kom ik steeds twee types remblokken tegen.
Welke moet ik aanschaffen? weet de OEM nummers helaas niet....
Vandaag kwam ik er per toeval achter dat de dealer bij de laatste B beurt van mijn GS III 1.2 Tce ( 115) bwj 2015 een afwijkende oliespecificatie in de motor heeft gedaan.
Volgens de stukken en eerder onderhoud hoort er 5 W 40 in te zitten, er is...
Renault grand scenic. 2004. 1.6 benzine. Bij 164000 db vervangen. Km stand nu 208000. Sinds kort een ratelend geluid direct na het starten. Houd 1 of 2 seconden aan en dan is het klaar. Waar moet ik aan denken?
Ik heb sinds kort een Twingo 1.2 16v uit 2001 met de D4F motor.
Er zit een storing in de motor, Torque pro (android appje) en nog een andere fysieke OBD uitlezer geven een storing in de TPS (P0220 en P0225).
Heeft iemand een...
De twingo II , bj 2009 8 klepper 125 dkm, (is van mijn dochter) heeft veel last van olie die uit de carterventilatie richting gasklep, er ligt daar gewoon een bodempje olie, inlaatspruitstuk helemaal vet.
--- Vermeld het type/model(!!) Renault in de posting ---
Renault megane 16v 1.6 2003
Gisteren starte mijn renault slecht, viel gelijk uit na het starten. Na wat extra gas en een rondje rijden leken de problemen weg. Tot de middag, toen viel de auto...
Ik kwam gisteren tot stilstand met mijn megane van 2004 ( 2 liter 6 bak ) alsof de benzine op was.
Volgens de meter zat er nog wel wat in.........
Dat voor de zekerheid bijgevuld maar starten ho maar.
De startmotor draait wél rond maar hij slaat...
mijn Megane III DCI 1.5 uit 2012 heeft sinds twee jaaar een probleem bij accelereren. Als ik optrek vanaf minder dan 2000 toeren naar hoger, dan heb ik vermogenverlies en stoot de auto wat totdat ik door de 3000 toeren ben, dan gaat het weer...
Hallo,
Wij hebben een Megane 1.6 16v van 2002. Ik meen met k4m motor. Afhelopen tijd start de auto warm erg slecht. Na 3 of 4 keer wil hij pas lopen.
Bougies, bobines en luchtmassa meter al vervangen. Iemand enig idee wat ik verder nog kan...
Mijn dochter heeft een Renault Twingo 1,2 en is er in haar woonplaats hoorn ermee naar de garage geweest omdat hij zo naar olie stonk.
Daar werd haar verteld dat het een klepje was en om daar bij te kunnen het wel 4 uren werk was voor een klepje van...
In Frankrijk tijdens de vakantie een probleem gehad met de wagen. Deze is getakeld en de benzinepomp is vervangen. Sindsdien schokt hij in lage toeren (tussen 1500 en 4000) en dan zie je op het cluster het toerental met...
Nadat al ik een paar keer een storing op verstuiver 2 had gehad, besloten om alle vier de verstuivers van m’n Scenic 3 1.5 dci uit 2009 te laten vervangen door gereviseerde exemplaren.
Vorige week vrijdag de auto weer opgehaald en de motor loopt...
Heeft één van jullie ervaring met Forté Diesel Injector Treatment. Ben vooral op zoek naar het aantal liter diesel wat er nog in de tank moet zitten wanneer je het goedje toevoegt. Vind de gebruiksaanwijzing niet echt...
Vorig jaar heb ik een Espace uit uit 2016 met 40000 Km op de teller gekocht. Ik heb nu 10000 kilometer gereden en moet voor de tweede keer olie bijvullen, is deze frequentie normaal? Bij mijn vorige twee diesels...
beste leden
ik heb een renault clio 1.6 8v full injectie van bouwjaar 98 in de garage
zit echter met het probleem dat hij stationeer op 2 a 3 cilinders loopt
reeds zijn er al wat onderdelen vervangen :
bobines
bougie's
bougiekabels
koppakking...
Hallo mijn naam is jos ik heb een renault megane 2 1.6 16 2003 Ik heb namelijk een probleem als de auto koud is loopt hij perfect maar zodra hij warm is loopt hij slecht en geeft inspuiting controleren aan . Bobine en bougies al vervangen maar helpt...
--- Vermeld het type/model(!!) Renault in de posting ---Goedemiddag omdat ik hier nieuw ben zal ik mezelf even voor stellen ik ben Peter 47 jaar en mijn hobby is het familie wagenpark rijdend houden nu mijn vraag Renault twingo 1.2 16v 75 pk uit...
Vandaag wou ik mijn oliepeil controleren.
Nu wou ik mijn peilstok er uithalen maar heb vervolgens de hele peiltrechter in de hand kan deze niet weer vastzetten. Wie weet hier een oplossing voor.
Hallo! Ik ben de nieuwe eigenaar van een fijne Clio 1.2 TCE uit 2008. Distributie is in april vervangen en hij rijdt heel soepel. Maar hij maakt dus dit soort van zuigende geluid. Hoop dat het goed te horen is in dit audiobestand. Iemand enig idee...
Mijn renault grand scenic 1.6 uit 2004 heeft een klein probleempje.
Eerst rustig rijden zonder problemen. vervolgens ligt ie hoog in de toeren, begint wat te stoten, en dan na korte tijd slaat de motor af. Als ik hem dan weer wil...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum