Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit het onder de motorkap en is het niet elektrisch ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Hallo allemaal! Ik heb een vraag. Mijn Clio 1.6 16V start soms slecht.
En dat gebeurd 1 keer in de week. Soms ben ik wel 10 minuten bezig
om hem aan de praat te krijgen. Maar als ie dan start, loopt ie
gelijk weer als een zonnetje! En nogmaals, soms...
Sinds 31 december 2018 ben ik de eigenaar van een Renault Clio 1.2 Tce uit 2011 (toen 67.500 km op de teller). De auto rijdt fijn en bevalt me erg goed. Wat me wat opviel was een fluittoon bij het optrekken (vanaf 1900 rpm) bij...
ik heb een vraag. mijn scenic heeft sinds een paar maanden last met doortrekken.
als ik een randweg (80km/h) op rij vanaf een rotonde gangetje of 20/30km/h en wil gas geven dan voel je de auto willen/nietwillen/willen, een...
Ik heb sinds een aantal maanden een Grand Scenic 2 en deze bevalt me erg goed, maar! Hij is wel heel erg lawaaiig! Het klinkt tijdens het rijden alsof je met een oude diesel op pad bent. Ik heb met mijn telefoon een DB meting gedaan en kwam...
Onlangs kreeg ik mijn auto niet gestart. Na veel proberen lukt het toch. Een dag later hetzelfde probleem maar toen was ik van huis. ANWB gebeld en die keek en had het probleem zo opgelost. ANWB pompte een paar keer in...
Ik had graag geweten of er een indicatie op het dashboard is bij een megane coupe 15 dci :
- wanneer er regeneratie van het roetfilter nodig is
- wanneer er regeneratie van het roetfilter aan de gang is
renault Grand Senice 1,5 dCi
Goede morgen,
Ik heb een vreemd probleem met mijn Renault grand senice 1.5 diesel uit 2011.
Vanmorgen wilde ik naar mijn werk rijden en bij gas geven (rond de 3000 toeren) ging de auto inhouden. Ik wilde al langs de...
Kangoo bwj '00 F8Q 47 KW , ik heb aan de roetstop gedraaid of voorinspuiting, ge weet waar ge die ook kunt stilleggen.
Omwille van stilvallen, na 200 K zullen die o ringen aan gasklepas wel versleten zijn, hij zuigt valse lucht.
Ik zou graag een...
Goedendag, Ik denk dat mijn thermostaat vervangen moet worden,
want temperatuur loopt op, en de ven draait niet. Weet alleen de
thermostaat niet te vinden bij mijn Clio. Wie weet waar hij ongeveer zit?
Alvast thanx voor de info. Groetjes Marcel.
--- Vermeld het type/model(!!) Renault in de posting ---,Renault kangoo motorcode D7FG7
Mijn zoon heeft zonder olie gereden. Ik kan een tweedehands motor kopen met (dezelfde motorcode zeggen ze.) Maar de krukaspolie is niet hetzelfde?? Is dat...
Ik heb een renault clio 1.6 automaat van 2006. KM stand: 115.000
Tijdens het rijden krijg ik de melding defect injectie. Vervolgens gaat de auto naar noodloop en kan je geen gas meer geven. Door de auto uit te zetten, 10 sec te wachten en...
Onze Captur TCe 120 Dynamique (motortype H 5 FT / 412) heeft vanaf nieuw (april 2017), bij stationair lopen, een geluid bij de motor ter hoogte van distributie, aircopomp, dynamo enz.
Hij heeft nu bijna 17.000 km gelopen en het geluid is...
Beste forum leden, graag wil ik mij even voorstellen en mijn verhaal kwijt. Mijn naam is Patrick vd Hoeven en sinds juli 2019 de eigenaar van een Renault Captur. Bij aankoop 92.000 op de teller. Hij...
--- Vermeld het type/model(!!) Renault in de posting ---
Ik heb het volgende probleem:
De kachel werd niet goed warm, dus ik dacht even kijken hoe het met de koelvloeistof stond. Deze was aardig leeg en heb bijgevuld. Ik denk nu dat ik teveel heb...
Ongeveer elk half jaar lees ik mijn auto uit, niet vanwege een foutmelding maar voor periodieke controle. De auto start onmiddellijk, rijdt soepel en stil en trekt als een lier. Verbruik op de snelweg nog geen 9L/100 km. Het uitleesapparaat gaf...
De Renault Kangoo fuji 1,4 benzine uit 2000, van mijn vrouw, had een probleem. Hij starte altijd, maar na ongeveer 1 km begon hij soms te stotteren en viel dan soms uit.
De auto weggebracht en uit laten lezen. Was gerepareerd volgens garage,...
Ik ben binnenkort van plan de koppakking te vervangen van mijn oude Megane Scenic 1.6 RT. Het lijkt mij gewoon leuk om te doen omdat er een koelvloeistoflek zit. Als het niet lukt dan is er niets verloren.
Vandaag, ineens, rook onder de motorkap vandaan, bestuurderszijde net onder de voorruit. Dus kap open en kijken. Maar bij een Modus zie je natuurlijk weinig dus keek ik ook op de grond. Er liep een flinke plas koelvloeistof onder de auto vandaan...
Voor het eerst een diesel gekocht, zonder garantie natuurlijk want het is een goedkoop ding. Enfin, de Modus reed prima de eerste 400km. Maar vandaag dacht hij er anders over. Ineens melding display controleer inspuiting dus China clip erop en...
goedemiddag ik heb een Renault megane 1.4 16v uit 2005
Nu heb ik het volgende probleem met de auto
Hij houd in en stotter bij het rijden ook shockt de motor bij stationair draaien.
Gister bij het rijden ging het motorlamp knipperen en voelde je de...
Goedemorgen,
Ik ben net nieuw hier en wil graag wat vragen.
Ik heb een Megane grand tour uit 2005
Op de foto heb ik 2 rondjes getekend om onderdelen en ik niet weet waarvoor ze dienen.
Jullie experts waarschijnlijk wel...
Megane 2b.jpg
Heb volgende probleem, koelvloeistof is vervangen.
Als ik de kachel aanzet ,op bv max temperatuur 27 ,via bediening paneel wordt het goed heet, ik zet deze lager op 23 graden, en voelde koude...
Mijn vriendin heeft na enige tijd dat de teller 90% vsn de tijd op 0 staat en daardoor ook de stuurbekrachtiging uit gaat gereden, maar het begint haar langzaam te irriteren en een lokale garage beweert dat het 250 euro...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum