Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
We hebben nu weer problemen met onze Espace IV 1.9 dCi :evil:
Nu geeft ie soms als ik lange stukken rijd op de snelweg injectiesysteem defect dan vermindert ineens mijn snelheid kan dan ook geen gas geven niks.
Zet ik hem aan de kant op de...
Ik heb nu weer een probleem met onze Espace.
Ging een tijdje weer goed en nu begint de ellende weer :evil:
Nu stottert en houdt onze Espace in en valt ook af en toe uit en op het display komt er dan een melding te staan inspuitsysteem defect.
Nu...
Mijn grand espace IV 2.2Dci uit 2004 staat bij de garage :( Afgelopen weekend foutmelding op het dashboard, Inspuitsysteem defect en niet meer vooruit te branden dat ding.
Anyway, maandag naar de garage om 'm uit te lezen en te repareren uiteraard....
Ik heb sinds vorige week een Espace 1.9 DCI uit 2004 gekocht.
Hiervoor had ik een grand scenic 1.9 DCI uit 2004.
Nu blijkt dat wanneer de auto stationair loopt het net lijkt of de uitlaat lek is. Ik ben er mee terug geweest en ze hebben...
Ik heb een vraagje misschien dat 1 van jullie hier op de forum het weten.
Wij hebben een andere Espace IV op het oog met een 2.2 dCi motor erin.
De auto heeft 116.000km gelopen en de laatste onderhoudsbeurt + distributieriem is vervangen bij...
Eerst en vooral,dit is mijn eerste dieselwagen.Ik heb de indruk dat de je de werking van de turbo de ene moment beter voelt dan de andere of ligt dat aan de rijstijl?Is het ook normaal dat het gaspedaal bij een diesel trager reageert dan bij een...
Heb een vraagje misschien dat iemand dat hier weet.
Wij hebben een Espace IV 1.9 dCi van bouwjaar eind 2003 met 291.000km op de teller.
Nu is er bij 248.000km de distributieriem vervangen,mijn vraag is aan jullie wie weet wanneer wij de riem weer...
wat is het gemiddeld verbruik van een espace 2.2 bij normaal rijden? bij mij kom ik op 12l en vindt dit wel redelijk veel, is wel een automaat.
vriendelijke groeten
Zal mij ff voorstellen ik heet Harold en woonachtig in Duitsland.
Nu hebben wij onlangs weer een Espace type IV gekocht nadat de vorige Espace III verkocht werd.
Wij hebben nu een Espace IV 1.9 dCi Expression van bouwjaar eind 2003 met...
Ik ben in het bezit van een Renault Espace IV 2.2 DCI van 2004.
Vorige week gingen wij op wintersport toen ik in de Ardennen ineens geen vermogen meer had. Ik ben toen direct naar een parkeerplaats gereden en de ANWB gebeld. Omdat ik kleine...
Ik rij een Espace 2.0 dCi 150. Het valt (reeds vanaf hij nieuw is) op dat bij deze erg koude dagen het hee lang duurt tegen dat de temperatuurmeter van de motor op 4 of 5 blokjes komt. Wanneer ik hem dan stationair laat draaien zakt de temperatuur...
Mijn Espace Expression CDi heeft de vervelende gewoonte, bij koud weer, na het starten een stinkende rookontwikkeling te geven uit een pijpje midden onder de auto. Na verloop van tijd stopt het wel echter wanneer een...
Mijn Espace V6 uit 2003 start nogal slecht als het koud is. Hij start wel meteen maar slaat direct af als je geen gas bijgeeft. Als je gas geeft voor ongeveer 20 seconden loopt hij daarna goed, maar dit hoort natuurlijk niet zo....
Sinds kort heb ik bij snelheden boven de 130 te maken met een hoge pieptoon.
Deze komt voor mijn gevoel ergens bij het schurbord vandaan, maar mogelijk ook ergens anders.
Het geluid is niet constand maar wel veelvuldig.
wanneer ik 's morgens mijn wagen, espace 2.0 dCI wil starten ( 3 maanden oud n.b. ) heeft hij moeite om te starten. duurt soms lang vooraleer hij aanslaat, wat hij trouwens altijd wel doet.
vandaag was hij zelfs wat aan het schokken...
Donderdag voor het eerst problemen gekregen met de vorig jaat tweedehands gekochte espace 2.0 16 V Turbo.
Na het starten rijdt de auto gewoon weg na +/- een kilometer begint de auto te happeren, regaeert eerst later op het gaspedeaal en slaat...
Ik heb een probleem bij het motormanagement van mijn Espace 1.9 dci van 2003. In het display krijg ik de melding dat het inspuitsysteem defect is. De auto komt dan ook maar moeizaam op gang en als ik het gaspedaal te diep in trap...
ik vraag mij af wat bij jullie het gemiddeld verbruik is van benzine en olie.
Onze 2.0T uit 2005 verbruik 9,5/100km. Wat olie betreft ongeveer 1 liter olie per 20.000km
Wie heeft er ervaring met deze problemen bij een Renault espace 2006
Rit van thuis (regio brussel)naar de kust geen enkel probleem
Bij terugrit naar huis omstreeks 21u wilt de wagen niet meer starten.De wagen word naar renault dealer geseept
Velen malen op deze site gekeken en veel geleerd. Helaas heb ik nu zelf ook een probleem.
Na een lange rit vanuit het zuiden met hoge snelheid was er niks aan de hand. De volgende ochtend starte de auto gelijk maar met horten en storten en er kwam...
In 2008 (april) heeft de Renault garage een foutje gemaakt: oliefilter verkeerd gemonteerd. Als gevolg hiervan raakte de Espace bijna alle olie ineens kwijt. Afgesleept door de ANWB. De Renault garage heeft alles goed opgelapt, kosteloos. In de...
We hebben een Espace 2.0 dCi 150. Nu 30000 km. Naar mijn gevoel reageert de motor soms traag op het gaspedaal, net alsof de turbo in gang moet komen. Is dit zo bij dit type? Meestal rijdt m'n vrouw ermee, zij voelt er niks van. Ik rijd meestal met...
Hallo, in 2007 kochten we een Grand Espace, uit de lease, benzinemotor. Al na 1 maand verscheen het bericht 'inspuitsysteem defect' en lichtte de lampjes Eps en Motor op. Ook schakelde hij bij die melding over op de noodmodus, waarbij de motor...
Gisteren heb ik me een whitehooker open luchtfilter gekocht bij Remco. Kostprijs 35 Euro. Gelijk in de autohandel nog wat aansluitstukken gekocht. Gisterenavond alles gemonteerd, luchtfilter onder het bakje van de computer links voor zodat hij koude...
Sinds kort hebben wij een Grand Espace 2.0T aut. uit 2003 waarover ik zeer tevreden ben. Er is echter een klein punt wat mij stoort.
Na een koude start loopt de auto slecht. Gisteren stond ik op een talud en wilde de auto bijna niet vooruit...
Onze Renault espace 3.0 DCI V6 aut uit 2003 heeft 170.000 km gelopen. In de afgelopen jaren is veel gerepareerd (o.a. EGR klep), wat bij elkaar ongeveer € 10.000,- heeft gekost. In mei 2008 kwam de auto stil te staan. Omdat de garage niet precies...
Beste forumbezoeker(s),
Begin januari van dit jaar heb ik een Renault Grand Espace aangeschaft. Een 3 liter diesel-automaat met kilometerstand 125.000 van februari 2003. De auto had gelukkig een half jaar BOVAG-garantie.
Een geweldige auto om in te...
Sinds november vorig jaar rij ik een Espace 2.2 dCi Automaat, bjr 2005. Fijne wagen. Maar sinds een tijdje word ik gek bij het (koud) wegrijden, voor- en achteruit. Hij is niet weg te branden. Heel traag.
Geen diagnose/fout/meldingen bij de dealer....
Wij zijn net terug uit Frankrijk en niet met onze Espace !!!!
Na aankomst op de bestemming bleek er onzettend veel rook onder de motorkap vandaan te komen en een ongelofelijke stank.
Onderweg helemaal niets van gemerkt en ook geen meldingen gehad...
Ik heb een Renault Espace 2.0 turbo uit 2004. Er staat 148000km op de teller.
Heeft iemand ervaring of het nog verstandig is om een LPG G3 installatie in te bouwen??
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum