Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Dit is mijn eerste topic hier en ik weet niet zeker of dit de goede thread is maar goed.
Ik ga deze zomer opzoek naar mijn tweede auto Ik rij momenteel een uit 2004 als beginners auto maar ik mis de pk ect aangezien ik dan 20 ben...
Ik zoek een workshopmanual, boek of download van een megane cabrio 2001, of coupé.
Volgens mij is het dan een type 2 (maar hier zitten vast mensen die dat wel weten.
Ik wil er gerust voor betalen.
Een tijdje geleden heb ik een renault clio 1.6 uit uit november 2005 gekocht, hier wil ik graag een subwoofer/versterker in aansluiten. Echter loop ik er tegenaan dat er geen gat te vinden is in het tussenschot tussen de...
Ik ben benieuwd waar jullie je sleutelkaart houden. Ik hou mijne nl altijd in m'n portefeuille omdat ik die uiteraard altijd bij me heb mbt rijbewijs, paspoort enz... Zo vergeet ik de kaart ook niet mee te nemen als ik de auto nodig heb.
Hallo .
3 jaar geleden kocht ik een Grand Scenic 2006 1.5dci 78kw . ZEEEEER trage auto.
Ik kon daardoor flink de prijs omlaag krijgen. Ik dacht , de auto is OK en de verkoper weet waarschijnlijk niet dat de LMM de schuldige is voor het trage...
Ik rij een Clio 3 1.2 16V uit 2009 en de motorolie moet nodig eens worden bijgevuld. Nu, bij het proberen openen van de vuldop, blijft deze na ongeveer een kwart draai muurvast zitten. In instructie video's die we uit wanhoop maar erbij...
Die nieuwe nr-platen zijn tegenwoordig 52 cm. Een mistlicht moet 10 cm van het standlicht staan.
Bij mij is dat nog oud gedoe met een apart mistlicht. Ik denk wel dat een nr plaat in 't center moet hangen(met plaatverlichting).
Ik vind geen enkel...
Ik heb sinds een dik jaar een Renault Mégane II 1.6 16v station uit 2007. Hij rijdt op benzine en LPG. In de zomer rijdt hij perfect, geen probleem whatsoever. Alleen tijdens de winter merk ik dat de Lpg tank gewoon uitvalt als...
Mijn vrouw heeft een Twingo uit 1997 en ik wil graag de accu eruit halen en die vervangen door een nieuwe. Ik dacht dat doe ik wel ff maar helaas. De klem aan de voet van de accu heb ik los kunnen halen alleen de accu losmaken bij de...
Ik rijd sinds kort in een Renault Captur. Op de boordcomputer wordt een gemiddelde snelheid vermeld van 26 km/h. Ik begrijp niet waarom dat zo'n laag getal is. De gemiddelde snelheid (ook in de stad) lijkt mij toch hoger te liggen. Heeft iemand een...
Hoorde bij de garage dat je voor de navigatie van Renault Scenic de download online moet halen.
Welke website kan ik het beste bekijken, want wil wel graag die navigatie in mijn auto gaan gebruiken.
mijn Renault Megane II 2.0 16V uit 2003 schakelde uitstekend van 1 t/6 tot ik hem uit had geleend.Waarschijnlijk heeft diegene hem niet in z'n achteruit kunnen krijgen omdat hij deze niet kon vinden en is diverse standen gaan...
ik heb een Scenic 1.5 dci uit 2008 met ongeveer een ton op de teller. Deze rijdt prima, geen klachten op dat vlak. Alleen heel af en toe geeft het display de melding injectie controleren.
Hierna werkt de cruise control niet meer en gaat de...
Wij hebben een aantal autos rijden met de 1.5dci en allemaal aangeschaft in 2011 en 2012
Verchillende vermogens maar meeste zijn de 86pk versies.
Deze krijgen normaal regulier onderhoud.
Km standen rond de 200 000 met originele verstuivers,...
Hallo.
Wie weet of een k4m kop op een k4j motor past.
Ik heb een renault modus uit 2005 met eem kapotte distributie.
Nu 8 kleppen krom.
En nergens een cilinderkop te vinden.
Of iemand die wel een kop k4j heeft liggen voor de verkoop.
Heb een Megan/Scenic uit 2005. Leuke auto maar nogal wat techn. probleempjes. Deur openers in handgrip doen het soms, Display dashboard is deel uitgevallen, Tikkende as rechtsvoor. Nu weet ik dat ik de as moet vervangen maar wat kom ik...
Mijn renault Clio valt tijdens het rijden ineens uit. Gaspedaal reageert dan niet, alles valt gewoon uit alsof je de sleutel van het contact haalt zeg maar en moet hem dan opnieuw starten of soms onder het rijden kan ik de contactsleutel 1 tikje...
Beste,
ik zit hier voor de eerste keer op de site.
Ik bezit een Renault Master II warvan de ventilator maar op een stand van werkt nml de vierde.
Mijn vraag is deze gemakkelijk te vervangen? en wat moet er gedemonteerd worden voor vervanging.
Dank...
Ik heb vorige week een Renault Megane 2006 hatchback gekocht en eigenlijk gister pas in het donker gereden, tot mijn verbazing zag ik eigenlijk helemaal niks. Er zit een ledje als stadsverlichring en achter de lens zit een 4200 pit als ik...
Er staat geen stroom op de stekker van de aircopomp. Wie weet waar de 2 draden van de stekker heenlopen.
Vanuit de stekker zitten de draden in een plastic buis en die gaat weer een grotere buis in, en dan ben ik...
Wie van jullie heeft ook een after market radio ingebouwd en hiervoor de kabel besteld voor de stuurbediening?vandaag heb ik deze binnen gekregen van winparts maar doet totaal niets. Nu had ik de radio lead nog liggen van mijn vorige auto. Toen had...
wie weet hoe je de handrem appart afsteld?
ik heb net een nieuwe handrem kabel rechts gemonteerd omdat deze niet werkte.
na vervangen werkt de handrem nog steeds niet de linker kant werkt wel perfect.
hoe kan ik rechts aparts stellen?
of wat moet ik...
Ik heb megane 2 grand tour 2007
Nu vond ik losse stekkers die van de stoellen lijken te komen 3 stuks niet aan gesloten de blauwe op de foto is van de achteruitrij sensoren de schakelaar aan en uit te te zetten maar wat zijn de 3 lossen en kan ik...
goede avond ik heb en renault megane grand tour tech line 2007
en die heb ik nu net en kleine 1 halve week
elke keer als ik contact aan doe of als ik hem start
gaat de achter ruitenwisser aan even heen een weer en eindigt dan half op de ruit of...
Ik wilde gisteren m’n kofferbak openen ,maar de indrukhendel was weg... ik heb geen idee hoe dit is gebeurt
Maar mijn vraag is kun je hier makkelijk een andere opzetten
Als ik bijvoorbeeld 1 op de sloop haal of online bestel
Ik heb een Renault...
Ik rijd sinds 20 april in de Captur Intens 2018.
De software van de auto is compatible met Android Auto.
Ik heb een Samsung smartphone 7 Edge die op Android 7.0 draait (wordt altijd bijgewerkt).
In de Playstore vind ik allerlei apps die wel over...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum