Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
hallo heb even op het forum naar antwoorden gezocht maar kon die niet vinden. heb een renault clio 2 phs 2 initiale .
tijdje geleden begonnen de startproblemen ,eerst starte hij wel alleen door een raar proces start motor draaide wel aleen motor...
hallo ik zal me effe voorstellen ik ben willem uit limburg ik heb een maand geleden een clio14i automaat van 1998 gekocht maar
hij schokt van de 2e naar de 3e versnelling...
Model/uitvoering : renault Clio
Bouwjaar : 2000
Brandstof : benzine
Goede morgen .
Ik heb een vraag namens een vriendin van mij.
Ze had bij een vriend staan praten met een renault Clio.
Ze hing met der armen over het raam zeg maar (raam was wel...
Wij hebben een Clio 1.2RN uit 1998.
Echter als de motor warm is valt de snelheidsmeter uit.
Ook soms i.c.m. het storingslampje van het motormanagment.
Iemand een idee wat het kan zijn?
Wel eens gehoord dat de sensor defect zou kunnen zijn....
Ik heb even een vraag. Hopelijk weet iemand een antwoord. Mijn achterruitverwarming doet het niet meer. De coatinglaag van de verwarmingsdraden laten los. Bij de garage hebben ze aan deze laagjes getrokken en nou doet de achterruitverwarming het...
Mijn Clio 3 , phase 1, 1.5 diesel moet het brandstoffilter vervangen hebben. ga het zelf doen net zoals
de rest van het onderhoud al gebeurd. Plaats waar het zit is bekend en ook het dieselfilter is al voor handen. Maar........waar
moet ik opletten...
Stabelisatorrubbers vervangen bij 100.000 km is dit niet wat vroeg? Mijn auto bonkt als ik over drempels rijdt zal dit de rubbers zijn? stuurwiellager zit ook speling op.(Renault clio 2008)
in afwachting op een reaktie.
Groeten Gertjan
Gisteren onze nieuwe Clio opgehaald.
De dealer vertelde me dat je de koplampen zelf eigenlijk niet kan vervangen.
Ergens vind ik dat jammer omdat ik een defect lampje altijd gelijk gemaakt wil hebben. Moet ik telkens langs de dealer...
ik heb een probleem en ik kan er weinig mee,zou iemand mij er mee kunne helpen...???
ik heb een Clio 1.6 8v van 99 en de probleem is als volgt.
ik heb deze auto al bijna 2 jaar ik heb er een sport uitlaat onder laten...
Ik heb pas een Renault Clio 1.6 16v Initiale van bouwjaar 2002 gekocht.
Bij stationair draaien hoor ik aan de linkerkant van de motor (als ik voor de auto sta is dat rechts) een licht schavend geluid. Het lijkt wel op hard plastic dat...
Toevallig een vraag van een collega van op het werk
Wagen blaast weinig warme lucht.
Thermostaat is in orde.
Themperatuurmeter blijft schoon in het midden.
Alle slangen van de motorkoeling zijn warm, incl: de slangen dat naar de kleine...
Hallo,
Ik heb sinds kort een clio maar hij start af en toe niet ik heb er al een andere startmotor in maar nu doet hij het af en toe weer niet.
Het is een renault Clio 1.2 alize benzine .Als ik de sleutel omdraai doet hij helemaal niks hij is dan...
Hallo wij hebben een Renault Clio van vorig jaar. Nu wil ik er een trekhaak onder laten zetten zodat we volgend jaar naar Spanje kunnen. Maar kan ik met een 1.2 75 pk (volgens mij) wel geruststellend op weg? Kan ik dan wel met een redelijk gangetje...
Hallo forumleden,
Wie kan mij helpen met een schema om de poli-v-riem te vervangen. Ik kan nergens vinden op het internet. Het gaat om clio 1.2 van bouwjaar 1998 benzine. Heeft stuurbekrachtiging en airco.
Graag reactie
Mvg
Balak
Een vriendin van mij (waar ik niet snel even heen kan rijden) heeft een storing aan dr startonderbreker. Zelf denk ik bij de summiere omschrijving die ze geeft aan een massaprobleem bij de accu of wellicht zelfs bij de zekeringenkast. Maar om...
Hey,ik heb eeb Clio 1,9 diesel van 1998. Myn probleem is da de battery niet meer oplaadt. Ik heb er al een nieuwe battery en alternator ingestoken maar myn lichtje blyft maar branden... Tegenwoordig laad ik hem met de charcheur maar das echt geen...
En heb een probleem met mijn Renault Clio 1.6 uit 2000
Nu heb ik op deze site een onderwerp gevonden wat precies 1 op 1 mijn zelfde probleem is, alleen de beste poster heeft...
Ik heb een vraagje over mijn originele Renault autoradio. Ik heb het over de radio die geleverd wordt bij een nieuwe Renault Clio. Ik heb één die MP3-cd's af kan spelen. Hij ziet er zo uit.
Kan iemand mij vertellen hoe de regelaar (hoogte) is aangesloten op de
koplampen? Op de een of andere manier doet deze het niet meer. De koplampen zijn eruit geweest (achteraf onnodig)!
Laat ik me even voorstellen. Ik ben Harm Jan en ben opzoek naar een Clio 1.6 16v 2003.
Op het moment rijd ik een geheel ander merk, ook Frans, en wil voor het eerst een renault kopen.
De Clio uit 2003 spreekt me zeer aan. Helaas...
We hebben weer eens een storing of defect aan onze Clio 2 2001 1.4 Ludo.
Vorige week hield de snelheidsmeter er een paar dagen mee op, doet het vanzelf weer.
Maar nu doet de ventilator van de kachel/warm en koud het niet meer!
Ik heb een probleem met mijn autoradio Clio(2006)type3
Het volume staat vast op 15 en is niet meer te regelen niet van het stuur en ook niet op de radio zelf.
Wie weet de oplossing voor dit probleem
Ik heb een vraag mbt het waarschuwingslampje luchtverontreiniging dat bij mij een week geleden begon te branden. Vandaag hebben ze bij de garage (algemeen) even gekeken en daar zeiden ze dat het het actieve koolstoffilter was. Het lampje is...
Gisteren heb ik een clio 1.2 1992 gekocht.
nu probeerde ik een radio aan te sluiten wat te nieuw is voor de oude bedradingen maar ik weet nou niet wat ik moet doen
wie kan mij helpen???????
Heb een nieuwe Clio III fase 2 gekocht en wil een trekhaak laten monteren door trekhaakcentrum.
Bij de opgave wordt gesteld dat het soms noodzakelijk inlezen van de trailermodule niet bij de prijs is inbegrepen.
Is dit bij Clio 3 fase 2 noodzakelijk...
Ik heb een renault clio estate uit 2008 1.2 tce met een zeven polige stekker. Gisteren hebben we een vouwwagen gekocht echter bij het koppelen aan de auto deed de linker knipperlicht en het linker lampje naast het nummerbord het niet....
Onze clio 1,4 ludo uit 2001 heeft weer de achterste uitlaatsteun kapot!
Het is een alu blokje met een rubber schoepvormige ophanging waar de uitlaat in hangt. De uitlaat schiet er steeds uit en de rubber schoepjes zijn weer uitgerekt en...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum