Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo,ben vandaag voor het eerst op deze forum ingestapt, omdat ik radeloos ben geworden met demonteren van de wielnaaf van mij Renault Clio uit 1998.
In mijn omgeving weet ik niemand te vinden die mij ter advies kan dienen behalve dan mijn kat,…...
Hoi, bij onze Clio II werkt de ruitenwisser niet meer. Zekeringen zijn ok, is er misschien een relais aanwezig en waar bevind deze zich? Problemen zijn opgetreden toen mijn echtgenote de ruitenwisser had laten opstaan en volgende morgen de...
Bij het rijden hoor je een bromgeluid. Als je naar rechts stuurt (met de bocht) is het geluid weg. Maar als je gewoon rijd en naar links sturen dan hoor je dus die bromgeluid. We hebben al een paar dingen...
Ik heb lekkage in mijn auto, ik denk dat het bij de dakstrip vandaan komt.
aan de rand van het dak zit zo'n strip die er volgens mij af kan ofzo, met aan allebij de kanten rubbers.
Nou is mijn vraag wat er onder die strip zit, en of het...
Vanaf april 2010 hebben wij een nieuwe Clio Estate TCE 100.
Al eigenlijk vanaf het begin een kort durend huilend/schurend geluid bij het optrekken. Vaak zo tussen de 2000 en 3000 toeren. Uiteraard toen meteen mee teruggegaan naar de Renault...
Mijn Renault Clio wil alleen nog maar in de 5e versnelling.
Voor de rest is er geen beweging in te krijgen en wil hij absoluut niet in de andere versnellingen.
Ik dacht eerst dat hij bevroren was maar na de motor een half uur te hebben warm...
Ik heb een trillend geluid in voorwaartse rijrichting en als ik naar links stuurt. als ik naar recht stuurt is het geluid weg! dit gebeurt als ik ongeveer 30km/h rijd en harder! het geluid word wel steeds harder! en ik voel de trilling heel goed in...
Ik heb een Renault Clio uit 1997. Hier zit een aparte klok in boven de radio.
Echter lijkt het lampje niet helemaal in orde. Het meerendeel brand de lamp niet, maar heel af en toe weer wel.
Ik heb een probleem en kom er zelf echt niet uit!!
Mijn auto start vaak niet het Accu-lampje gaat dan branden.
2 weken geleden draaide mijn moter wel als ik hem starte maar sloeg hij vaak af, toen ik heb ik de BDP-sensor laten...
Allereerst de beste wensen voor 2011. Gisteren tijdens de jaarwisseling is mijn oude Cliootje 1.4 uit 1991 door vandalen in elkaar gehoekt.. De voorruit en de achterzijruit zijn er uit. De plastic kappen bij de voorruit waar de ruitenwissers op...
Ik heb net een clio V6 aangeschaft en moet nieuwe schijven en blokken monteren, weet iemand hier een mooi adresje voor om deze spullen te bestellen(betaalbaar) en weet iemand toevallig wat de onderdeelnrs hiervan zijn??
Ik weet niet...
Hallo,
Ik heb net een Clio uit 1997 gekocht. 1,6 ltr / automaat, 2-deurs, in prima staat.
Alleen heb ik een probleempje.
Het rechterportier is van binnenuit niet te openen. Ik kan nergens iets vinden van een kinderslot.
Heeft iemand de oplossing...
wij hebben een 1.4 rn uit 2000. Hij start vaak gewoon weg niet meteen, maar pas na een paar keer proberen..
We hebben al een aantal dingen geprobeerd:
nieuwe accu
doorgemeten
schoongemaakt (olie e.d.)
Sinds kort zijn we in bezit van een clio 1 1.8 Bacarra.
Weet iemand wat de motor code is van deze auto?
De kleppen tikken een beetje en deze moeten gesteld worden.
Zijn deze kleppen te stellen met stel plaatjes?
Goedenavond,
onder garantie is een ander motorblok in mn Clio 1.5 DCI (2005) geplaatst. Helaas is (volgens de boordcomputer) het dieselverbruik nu stukken hoger dan wat het met oude blok het geval was. Rond de 100 had ik altijd een gebruik rond de 1...
Als de motor koud is dan loop hij goed en werkt de automatische choke goed. maar als hij warm is dan houd hij ff in rond de 2500 en 3000 toeren en stottert hij bij doorschakelen soms 1 keer maar ook wel eens...
De winter is aangebroken en mijn auto wilt niet meer starten....
Als ik mijn auto in de ochtend wil starten dan gaat ie aan maar valt ie gelijk weer uit...
Wat ik dan doe is bij het aanzetten gas geven en dat dan een paar minuten...
Motor doet echt raar,dus ik heb de auto naar renault garage gebracht,
Nu hebben ze me gezecht dat de motor versleten is,En heb ik hem uiteindelijk achter gelaten,
ze gaan de motor uitbouwen kompleet reviseren via revicie bedrijf,en inbouwen,Allemaal...
Ik heb gisteren een clio uit 91 gekocht voor mijn vrouw.
Er zijn een paar kleine dingen die eraan moeten gebeuren.
Hij remt erg slecht en het rempedaal maakt maar een kleine slag
en het voelt alsof de rembekrachtiger niet goed werkt. IK heb...
Mijn zoon heeft een Clio die ineens niet meer start, de bougies heeft hij getest en die vonken niet, rotor draait rond dus waarschijnlijk geen kapotte distributieriem. Weet iemand de oorzaak en misschien afstelgegevens want de gehele strromverdeler...
Hoi ik heb in augustus een clio bwjr 92 (automaat)gekocht via M.P na 1 maand lukte het me niet om de auto te starten deed alleen klik, klik. Ik d8 dat het de startmototr was, maar volgens de monteur was het de bedrading en herkende het slot de...
als die koud is, als ik hem voor eerst die dag start dan hoor je helemaal niks, start meteen ineenkeer geen getik niks, en wat me opvalt is dat ik de uitlaat ook supper goed hoor, en als ik...
Ik heb een Clio uit 1994 met stuurbekrachtiging. Als ik naar links of rechts stuur hoor ik de olie door de leidingen stromen. het lijkt wel of dit gesmoord gebeurt (snijdend geluid).
Vanuit stilstand heb ik geen speling tijdens het sturen. De auto...
Momenteel in het bezit van een Clio RS 2.0 ltr 250 pk maar na het laten uitlijnen en 2 niuwe acherbanden ontsond er een probleem de anddere dag>
Het ABS lampje ging branden en vervolgen ging de ABS in werking tijdens het rijden.
In de garage weten...
Ik heb een probleem met onze clio uit 2000, het is een automaat. De laatste tijd wil hij slecht in zijn versnelling en dan knippert het lampje van de versnelings indicator.
We zijn met dit probleem al 3 keer bij de dealer geweest,...
Hallo. Bezit een CLIO III 2008. Ben op zoek naar de mogelijkheid en de onderdelen om de bijrijdersstoel te verhogen met plusminus 4cm.
Wie kan mij helpen.
Ik was de wagen aan het uitzuigen en zag onder de bijrijdersstoel enige bevestigingspunten die ongebruikt zijn.
Waar dienen deze voor?
Ik mis namelijk mijn lade die in mijn vorige wagen, onder de...
1 Decennia terug moest ik eens gaan depaneren.Er staan zo 'n 50 boxen met een auto half erin geparkeerd.Met een moker heb ik er de tambour eraf gekregen om dat de voering eraf geroest was.Het lager was toen ook in meerdere stukjes.De remolie was ook...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum