Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Heb het volgende probleem en hoop dat iemand het herkend zodat ik gericht te werk kan gaan. Dit probleem doet zich alleen voor als de auto een tijdje (uren of langer) stil heeft gestaan. Tijdens het remmen is er een schrapend geluid te horen. Het...
Mijn 16V Twingo is verlaagd bij Elia. Er zitten Elia 14 inch lichtmetalen wielen onder. Nu ben ik van een van de wielen het wieldopje verloren. Wie-o-wie weet waar ik een nieuw kan aanschaffen?
Ik heb een twingo uit 2001 16V.
Nu heb ik af en toe start problemen, s'morgens als hij dus stil heeft gestaan de auto slaat niet aan pas bij de de 3de keer starten doet ie het.
En ik rij vaak voor me werk stukjes, en als de auto dan in de zon...
:) Heb sinds 2 mnd. een 2e-hands twingo van '93.
Nu is de blower stuk. Misschien teveel gebruikt voor koele lucht met het warme weer ?
In hoeverre heb je die nodig , of raadzaam die te vervangen ?
Het hele dashboard moet er voor uit.
ik heb vandaag mijn achterlichten van mijn twingo binnen gekregen.
meteen er op gezet natuurlijk. maar nu blijft mijn knipperlicht de heletijd branden. en als ik mijn knipperlicht aan doe, dan gaan alle lampjes knipperen.
Ik heb sinds kort een twingo helios uit 1999, ben er erg blij mee maar heb sinds een week het volgende probleem.
Bij een koude start gaat met meestal goed, heb ik kort stil gestaan en wil ik weer weg dat start hij af en toe niet, dan moet ik...
Ik heb een halfautomaat (twingo Easy) Nu gebeurt het heel vaak (vooral naar de 5) dat als hij schakelt hij loeit. Hij lijkt dan de versnelling niet te pakken. Ik geef gas maar hij gaat niet harder. Ik laat dan het gas even los en dan pakt hij hem...
Ik heb gisteren de sloten van mijn Twingo (97) proberen te vervangen, de deursloten en het achterklepslot was appeltje eitje om te vervangen en dus ook zo gedaan. Nu kwam ik alleen bij het contactslot uit waarbij om het oude contactslot een...
hallo
Mijn vrouw heeft een twingo 1995 zonder airco , ik heb ondekt dat de multiriem wat scheurtjes vertoond en nu vraag ik me af of ik die makkelijk zef kan vervangen......het ziet er vrij simpel uit.!???
Heeft iemand hier ervaring mee? en misshien...
Op onze twingo van 1999 1.2 8v blok zitten 2 remschijven.
De schijven waar we hem mee kochten waren ongelijk afgesleten. Er zat een groef van ongeveer 1 cm breed en een halve mm diep.
Nu dacht ik dat dit slijtage was door vuil tussen de blokjes en...
Bij mijn Renault Twingo van 93 (pas aangeschaft) springt, elke keer als ik gereden heb, de kilometerstand ca 2 km terug. Voorbeeld: de dagteller staat op 82 km, ik zet de auto uit en doe hierna het contact weer aan, staat de dagteller op 80 Km. Dit...
Renault dealer: € 100 voor de behuizing met electronica, € 25 voor de baard, € 25 voor het programmeren (klein kwartiertje werd er gezegd....)
Totaal € 150 voor een copie-sleutel (die je als het goed is nooit gebruikt, beetje zondegeld...)
Hallo, ik pas een nieuwe twingo uit 2001 alleen het probleem is dat hij piept (geluid maakt) als ik schakel, en dan vaak alleen als ik hem in zijn achteruit zet of naar 2 schakel of naar de 4 en in de vrij zet. Het is best een niet fijn geluid en...
Hallo
Mijn vrouw heeft een Twingo van 1995 en de gordel zit te hoog.
Nou kwam ik erachter dat er onder de aansluiting nog een aansluiting zit om de gordel te verlagen.
Ik de bout eruit gedraaid en proberen die in het gat eronder weer in te draaien,...
Sinds vandaag brand het motormanagement lampje in de twingo van mijn vriendin. Gaat om een twingo 1.2 8v uit 1999.
Het rare is dat er niets te merken is aan de twingo. We kwamen er 50 km van huis achter en konden er nog gewoon mee naar huis rijden....
hallo heb een twingo uit 98 maar wil er graag een air filter op hebben voor dat hij wat koudere lucht krijgt en wat leuker klinkt nu is mijn vraag hoe moet ik dit in hemelsnaam plaatsen want om er niet uit met al die draden daar bij het moter...
Ik heb voor mijn dochter een erg leuke Twingo gekocht uit 1999. Hij schakelde wat stroef, maar dat is nu met nieuwe olie perfect opgelost. Er doet zich echter nog een erg vervelend probleem voor, nl. bij het wegrijden (alleen als je vooruit rijdt)...
Hallo, ik ben nieuw hier. Ik heb voor mijn dochter een Renault Twingo Cabriotop uit 1999 gekocht met ca. 93000 km op de teller. Het is een hartstikke leuke auto die ook nog eens best prettig rijdt. Deze auto heeft echter een probleem met schakelen....
Ik heb een andere motor in mijn twingo gezet nu correspondeerd de startonderbreking niet met de motor dus blijft hij op startonderbreking staan wie heeft hier een oplossing voor
Sinds een week vertoont mijn Twingo (1994) een probleem tijdens het accelereren.
Wanneer ik stevig optrek, lijkt het alsof de V-Snaar slipt en maakt daarbij een hoog toerental en komt niet vooruit. Het maakt niet uit in welke versnelling ik gas...
De zwarte lak vd ruitenwisserarm van mijn Twingo is door corrossie niet mooi meer (zie hetzelfde bij heel veel andere Twingo's trouwens)
Ik ben dus van plan om hem weer netjes te spuiten met zwarte lak. Hiervoer wil ik de wisseram demonteren.
Ik heb van een vriend een subwoofer met versterker gekregen voor mijn twingo 1997 maar ik krijg de boel niet aan de praat. De subwoofer heb ik getest en die doet het perfect. Even een korte toelichting:
Gisteren heb ik een Twingo gekocht uit 1996. Echter, het slot van de bestuurder zit wat los. Die moet dus vervangen of gerepareerd worden. Volgens de verkoper kan de garage dit eenvoudig doen en kost het niet veel. Maar nu zit ik te denken om evt....
In mijn twingo 1997 wil ik de luidsprekers vervangen door goede 10 cm luidsprekers. Maar hoe kom ik in godsnaam bij de luidsprekers? Dashboard eraf halen? Hoe? Of kan het anders.
Mijn renault twingo uit 1997 heeft elektrisch bediende ramen. Vanuit de bestuurderskant kan ik de passagierskant bedienen. Het probleem is echter dat het knopje het heeft begeven. Als je het knopje indrukt geeft het raam geen krimp. In tegenstelling...
Hoi ik heb een twino uit 2006, nu wil ik de airbag uitschakelen van de passagiers zijde, omdat hier een maxi cosi komt.
Weet iemand hoe ik aan deze weerstand kom om de airbag te vervangen? en hoeveel oohm deze moet zijn?
Alvast bedankt :!:
Gr. Sasja
Sinds kort ben ik trotse eigenaar van een hele mooie zwarte Twingo 8)
Maar de boxen die erin zitten zijn echt verschrikkelijk. Ik ben zelf groot liefhebber van muziek en vind
dat het dan ook goed moet klinken zélfs in de...
Sinds een paar weken hapert mijn twingo enorm. 's ochtend laat ik hem al een tijdje warmdraaien maar ook dat helpt nu niet meer.
Tijdens het rijden van slechts 10 km valt hij gemiddeld 10 keer uit en dat is heel erg irritant.
Eerst begint hij met...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum